BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep: MET ZE ALLEN NAAR DE KUIP

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ricardo
 ricardo - vrijdag 19 december 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Oproep: MET ZE ALLEN NAAR DE KUIP

voor de wedstrijd Feyenoord-Nac
tijd 12.00 lopen we weg

Ik heb met een groepje een idee opgebouwd om een goede sfeer neer te zetten om met een grote groep Feyenoorders vanaf het stadhuis naar De Kuip te lopen, en dit door veel mensen werd toegejuicht, hebben we besloten het te organiseren.
Na veel mond tot mond reclame, mails naar Feyenoord fansites. Na wederom een hoop positieve reacties, en de berichten binnenkwamen dat er veel supporters meeliepen, deed ons en alle andere medesupporters goed.
Politie Rotterdam vertelde ons dat alles goed geregeld moest worden.
WE ZIJN ALLEMAAL FEYENOORDSUPPORTERS, DUS WIJ VERTROUWEN EROP DAT DIT GOED VERLOOPT ZODAT WE GEEN VERVELENDE SITUATIES KRIJGEN TIJDENS OF NA DE LOOP.
De wandeling zal beginnen bij het stadhuis, om vervolgens over de Coolsingel richting de Erasmusbrug te lopen. Het is de bedoeling dat we aan de kant van het stadhuis blijven lopen ivm verkeersveiligheid. Als we in tegengestelde richting over de stoep aan komen lopen, kunnen automobilisten inspelen op dat gene dat ze zien. Vervolgens zullen we bij het metrostation Wilhelminaplein oversteken, omdat daar de stoep ophoudt, en zullen aan de rechterkant van de Laan op Zuid doorlopen. De stoep is hier breder en aan deze kant staan minder winkels, dus zal men minder overlast van ons hebben. Vervolgens zullen we over het Varkenoordseviaduct lopen en zullen zo aankomen bij De Kuip.
ER ZIJN REGELS
Houd de boel netjes en heel. Ga niet je eigen stad slopen;
Blijf zoveel mogelijk op de stoep, Ga vooral niet op de rijbaan lopen. We lopen langs de drukkere wegen van Rotterdam, en over de rijbaan lopen zal voor verkeersonveilige situaties kunnen leiden;
Wij als organisatie zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken of kapotgaan van materialen die door jezelf, of door anderen is aangericht;
Meelopen is op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor lichamelijke problemen die tijdens de tocht kunnen ontstaan;
Alcohol is officieel niet toegestaan op de openbare weg, tijdens de tocht dus ook niet. Wij zijn ons allen bewust dat dit haast onvermijdbaar is, dus vragen jullie om met mate te drinken, en niet straalbezopen over de weg heen lopen;
Het klinkt als veel regels, en dat is het eigenlijk ook. Maar wij hopen van harte dat jullie de regels in acht nemen, zodat wij na de tocht geen problemen krijgen over de schade die is geleden door onze eigen supporters. De boel slopen doe je maar lekker in 020 ofzo, maar laat onze stad heel!, laat zien dat we pro Feyenoord zijn!, Laat zien dat er maar 1 Legioen is!, Laat zien dat we niet als criminelen behandeld hoeven te worden! Laat Feyenoord trots op ons zijn!, Laat de politie trots op ons zijn!, Laat de knvb trots op ons zijn!, Laat het land trots op ons zijn!, Geef de media geen stof om ons WEER zwart te maken!. En zo ken ik nog wel even doorgaan.
Ik hoop dat wij met ze allen op jullie kunnen rekenen, en dat het een hele mooie actie wordt

Vertrekadres : Stadhuisstraat , Rotterdam (NL, 3011)
Bestemming : Van Zandvlietplein 1, Rotterdam (NL, 3077)
Afstand : 5.1 km
Reisduur : 01:00
Voertuig : Te voet

Op de Stadhuisstraat direct rechts afslaan naar de Rodezand
0,05 00:00
2 Op de Korte Hoogstraat na 500 m rechts afslaan naar de Blaak
0,55 00:06
3 Op de Posthumalaan links afslaan naar de Wilhelminaplein
2,07 00:24
4 Op de Stadionweg rechts aanhouden naar de Van Zandvlietplein
4,61 00:55
u bent gearriveerd op het eindpunt: Van Zandvlietplein , Rotterdam (NL, 3078)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1137742.html
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 december 2008 - 08:14   quote  deeplink  
ha ha en jij denkt a) dat hier grote groep aan meedoet en b) zonder rellen verloopt? je hebt t goed mis vriend! dit wordt echt een kneuzenactie , leuk verzonnen hoor maar wel beetje nivo kneus! succes ermee! ik zwaai wel uit de tram! enneh is dit dan een demonstratie of wat moet dit voorstellen ??? de oprichters van dit zielige gebeuren moeten bij de FNV gaan!
schiedam
 schiedam - zaterdag 20 december 2008 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 08:14 schreef jantje 1974 het volgende:
ha ha en jij denkt a) dat hier grote groep aan meedoet en b) zonder rellen verloopt? je hebt t goed mis vriend! dit wordt echt een kneuzenactie , leuk verzonnen hoor maar wel beetje nivo kneus! succes ermee! ik zwaai wel uit de tram! enneh is dit dan een demonstratie of wat moet dit voorstellen ??? de oprichters van dit zielige gebeuren moeten bij de FNV gaan!
wat doe jij nou weer de amn uithangen die alles weet jo loser.
als die jongen dat denkt wie ben je dan die om hem zo te oordelen loser
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 20 december 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Realiseren jullie wel dat welke actie je ook uitprobeerd, dat daar het geld niet van binnenstroomt en spelers huiverig worden voor feyenoord te willen spelen? We zitten nu éénmaal in deze situatie, "deal with it" en hoop op beteren tijden. Wellicht in de winterstop een paar spelers, gratis via AH bonus kaart of zo. Geld hebben ze er in ieder geval niet voor. Zet alle jeugd er maar in, ze leren er van en verliezen met de huidige selectie doen we toch, dus niets te verliezen voor die jongens, wellicht wel mer respect van de supporters.
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 20 december 2008 - 14:44   quote  deeplink  
niet zo vervelend doen jantje
dat betweterig gedrag van jou altijd

begon jij maar is een keer met een mooie actie, in plaats van altijd dat bijdehante gemekker..

jantje in me holletje
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 20 december 2008 - 16:15   quote  deeplink  
vond het met de bekerfinale wel leuk. nu veel te koud.
Nop
 Nop - zondag 21 december 2008 - 14:34   quote  deeplink  
Jantje ga lekker op ander forum op Feyenoord lopen zeiken!
jij hebt echt niets voor je club over, je zeikt op alles en iedereen, wat is jou inzet buiten alles afkraken!
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 december 2008 - 14:51   quote  deeplink  
volgens mij zit ie wel regelmatig in het stadion.....
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 15:28   quote  deeplink  
ik zeik op wat ik zeiken wil , deze actie zoals hierboven beschreven is gewoon een zielig iets , als je dit doet lacht het hele land , zie t al voor me : een filmpje bij studio sport van 75 verkleumde mensen die een uur in de kou lopen om zo hun club wakker te maken! Volgens mij ben je dan gewoon gestoord! Verzin dan een actie in t stadion zodat er 40.000 mee kunnen doen dat maakt indruk maar dit niet! En of ik wat voor me club over heb??? ben 15 jaar overal geweest maar nu alleen nog thuis en na al die jaren ga je er wel wat anders tegenaan staan ja , ik ben niet meer Feyenoord blind nee maar wel nog steeds een echte hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2008 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 15:40   quote  deeplink  
en ach misschien heb je wel gelijk en moet ik niet zo zeuren , de tijd is veranderd vroeger was iedereen bang voor Feyenoord en zij supporters en nu worden ze beide uitgelachen...................
Jeli
 Jeli - zondag 21 december 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Volgens mij zijn degenen die de moeite nemen om op dit Forum wat te zetten allemaal fanatieke Feyenoorders.
De actie kan inderdaad hartverwarmend zijn en Feyenoord eindelijk eens positief neerzetten. Jantje heeft wel gelijk dat we het risico lopen dat de actie volstrekt belachelijk wordt gemaakt als er weinig animo is. (Misschien dat we er zelf ook wel om kunnen lachen, want zelfspot heeft de gemiddelde Feyenoordsupporter wel.)Veel erger is het als de optocht tot vernielingen zal leiden. Want een dergelijke optocht is ook voor bepaalde idioten ideaal om zich eens even lekker af te gaan reageren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 18:46   quote  deeplink  
ik verwacht idd niet dat er 1000 man zal meelopen en mocht dat wel het gevalzijn voorzie ik grote problemen (relletjes) dus vandaar mijn reactie............
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 december 2008 - 07:40   quote  deeplink  
Veel plezier, vind dat 2de kerstdag voetbal toch maar een troosteloos iets, net als playoffs, voetbal op zaterdagavond en wedstrijden die niet gewoon om 14.30 beginnen.
ricardo
 ricardo - maandag 22 december 2008 - 23:33   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/index.php?p=forum&topic=625

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep: MET ZE ALLEN NAAR DE KUIP

0.0068669