BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord stopt samenwerking met Excelsior!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 december 2008 - 07:26   quote  deeplink  
Feyenoord stopt helemaal met de samenwerking met Excelsior! Persoonlijk vind ik dit dom en jammer , er zijn best wat spelers te noemen die door daar een jaartje te spelen net dat jaar overbrugde die nodig was , verder hebben we Bruins en Slory eraan overgehouden (wat op dat moment super was want clubs stonden voor deze jongens in de rij)op dit moment wordt onze talentvolle keeper daar toch maar weer mooi gerijpt voor t echte werk en Excelsior hoort toch ook beetje bij ons! Voor mij is het onbegrijpelijk ik geloof namelijk niet dat DIT nou zo onwijs veel geld kost en soms ook wel weer wat oplevert!
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 20 december 2008 - 09:08   quote  deeplink  
Ik heb er wel eens raar van op gekeken, en dacht dan, FEYENOORD gaat de hele wereld aan zich binden, maar daar blijft niks van over,'t word gewoon een club zonder naam, op deze manier geen uitstraling meer, wat is dat toch.
Snoek
 Snoek - zaterdag 20 december 2008 - 09:12   quote  deeplink  
Het vervelende is dat het niet meetbaar is omdat we niet weten wat deze samenwerking feyenoord kost en welke verplichtingen feyenoord heeft ten opzichte van Excelsior , verder is het niet in te schatten of Bruins niet ook zonder samenwerking naar Feyenoord was gegaan en of bepaalde spelers zoals Buffel en Kalou nou echt beter zijn geworden van hun tijd bij Excelsior .

Ik vind zelf dat Feyenoord meer waarde heeft gehad voor Excelsior dan andersom , dus ik vind het logisch dat ze er mee stoppen , zeker als de nieuwe koers wordt om meer jeugd te laten doorstromen naar de A Selectie .

Vraag me af of dit inhoud dat Mulder , Altheer en Hagary tijdens de winterstop terugkeren naar Feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 december 2008 - 09:29   quote  deeplink  
Natuurlijk heeft Feyenoord meer waarde voor hen , dan zij voor ons maar het ik vind gewoon dat Woudestein bij ons hoort en zeker nu ze alleen nog wat spelers verhuren en verder niks kost het weinig meer , spelers spelen toch en kunnen geenst af en toe ook nog bij Feyenoord "bijtrainen" zoals ook Mulder dat doet , als dit nou t 1e is waar op bezuinigd gaat worden weet ik nog wel andere dingen! en Snoek , betreft Buffel en Kalou daar hoef je geen kenner voor te zijn om te weten dat die juist net die stap nodig hadden om aan te klampen bij Feyenoord!
Snoek
 Snoek - zaterdag 20 december 2008 - 10:01   quote  deeplink  
Buffel is er fysiek sterker geworden , Kalou hooguit mentaal maar die had volgens mij de tussenstap niet nodig .
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 december 2008 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 10:01 schreef Snoek het volgende:
Buffel is er fysiek sterker geworden , Kalou hooguit mentaal maar die had volgens mij de tussenstap niet nodig .
als dit jou mening is mag dat , maar kan zien dat je nooit bij excelsior gaat/ging kijken en ook dat je de 1e peiode van jonge Kalou bij de selectie niet gezien hebt , en toen na de periode Excelsior het verschil , lees tevens in zijn intervieuws wat hij zelf van deze stap zegt en je weet genoeg.
Snoek
 Snoek - zaterdag 20 december 2008 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 10:15 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

als dit jou mening is mag dat , maar kan zien dat je nooit bij excelsior gaat/ging kijken en ook dat je de 1e peiode van jonge Kalou bij de selectie niet gezien hebt , en toen na de periode Excelsior het verschil , lees tevens in zijn intervieuws wat hij zelf van deze stap zegt en je weet genoeg.
Ik ben bij zowel feyenoord als bij Excelsior geweest in die periode en Kalou kwam bij Excelsior totaal niet uit de verf en daarom zeg ik dat er wel mentaal sterker van is geworden maar ik betwijfel of die anders niet klaar was geweest voor de A-selectie . dan was die alleen rustiger gebracht . wat spelers zelf zeggen zegt mij niet zoveel , het is ook ondankbaar om te zeggen dat hij er niks of niet veel mee opgeschoten is. voor de periode had die met v Marwijk te maken die bracht wel jeugd maar haalde ze ook heel snel weer uit de basis cq selectie .
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 december 2008 - 10:31   quote  deeplink  
ahum niet uit de verf???? Kalou was een sensatie bij Excelsior!
Snoek
 Snoek - zaterdag 20 december 2008 - 11:21   quote  deeplink  
Nou dan heb ik juist het idee dat jij niet bij Excelsior bent geweest in dat seizoen . maar ja blijkbaar hebben we verschillende visies of ik moet het anders redeneren , hij bracht veel te weinig voor iemand met zijn potentie
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 december 2008 - 11:41   quote  deeplink  
op dat moment kon niemand zijn potentie , ik herinner me een wedstrijd tegen jong-ajax en dat v Basten helemaal lyrisch was over hem , maar idd onze visie verschild nogal : we zijn soms net mensen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord stopt samenwerking met Excelsior!

0.0045201