|
|
Madhopfc
|
|
|
V Dijk
tiendalli lucius bahia wattamaleo gio
bruins wijnaldum el ahmadi
slory makaay
4 4 2, met een ruit. Gio verdedigend en wijnaldum aanvallend. Bruins op zijn meer favoriete plek net zoals bij Excelsior met Slory voorin op rechts. Is een aanvallend concept maar we moeten iets.....Lucius een linie zakken want op het middenveld is hij te beperkt. Van dijk ipv Timmer omdat ik bang ben voor te veel hoge ballen waar Timmer niets meedoet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2008 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
timmer 10dalli-bahia-hofland-gio el ahmadi-fer slory-wijnaldum-biseswar makaay |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
helemaal met fey21 eens, alleen hofland is nog geblesseerd, voor hem dan Derijck |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
v.Dijk, 10dalli, Bahia, Gio, Wattamaleo El Ahmadi, Fer Slory, Wijnaldum, Biseswar Makaay |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
Dick
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Verbeek moet andere maar eens een kans geven en dan bedoel ik spelers van Jong Feyenoord: en dan een 3-4-3 formatie
--------------Darley--------------
----Tiendalli-Derijck-Nieveld-----
-----------van Leerdam-------------
Wijnaldum-El Ahmadi-van Bronckhorst
---Slory----Makaay-----Biseswar---- |
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
De Opstelling is bekend.
TIMMER
TIENDALLI BAHIA DERIJCK VAN BRONCKHORST
FER LUCIUS EL AHMADI
WIJNALDUM BRUINS
MAKAAY |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach vind wel ok die opstelling , biseswar is nog niet echt topfit dus kan wel begrijpen , misschien kan ie invallen ............................. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
SLORY EN BISESWAR MOETEN ERIN DE 2E HELFT |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
alvast Biseswar voor Bruins maar verder niet nu als een blinde gaan aanvallen 0-0 is ook goed in deze situatie en vorige week in de rust dachtten we ook zo maar liep ook anders..................... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
copy van vorige week , we doen lekker mee maar echt iets creeren is er niet bij , dan is t hopen op 0-0 maar helaas ook dat zat er niet in , nog 1 wedstrijd en dan uithuilen en met frisse moed het nieuwe jaar in ................................. het jubileumjaar is in ieder geval een drama geworden............ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 16:32 schreef jantje 1974 het volgende:copy van vorige week , we doen lekker mee maar echt iets creeren is er niet bij , dan is t hopen op 0-0 maar helaas ook dat zat er niet in , nog 1 wedstrijd en dan uithuilen en met frisse moed het nieuwe jaar in ................................. het jubileumjaar is in ieder geval een drama geworden............ Op deze manier komen we niet verder hoor! Eeen beetje mee ballen, dat is Feyenoord onwaardig. We hebben gewoon te weinig aanvalsdrang met deze manier van voetballen. Makaay staat (cliche) "op een eiland" en heeft veel te weinig steun in de aanval. Feyenoord zal met deze speelwijze weinig of niet tot scoren komen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 20:15 schreef sevillana het volgende:[..] Op deze manier komen we niet verder hoor! Eeen beetje mee ballen, dat is Feyenoord onwaardig. We hebben gewoon te weinig aanvalsdrang met deze manier van voetballen. Makaay staat (cliche) "op een eiland" en heeft veel te weinig steun in de aanval. Feyenoord zal met deze speelwijze weinig of niet tot scoren komen. We scoren gemiddeld 2 goals per wedstrijd.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
daar heb je helaas geen ruk aan als je toch alles verliest |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook niet Ik bedoel daarmee aan te geven dat het onzin is om te zeggen dat het door de aanval komt Feyenoord scoort vaak genoeg De verdediging laat er te veel door |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2008 - 10:08 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet Ik bedoel daarmee aan te geven dat het onzin is om te zeggen dat het door de aanval komt Feyenoord scoort vaak genoeg De verdediging laat er te veel door dat ben ik met je eens, maarja die vinden vaak aanvallen belangrijker dan verdedigen. al moet ik zeggen dat ik te spreken ben over Tiendalli. Jammer dat ie die bal gisteren niet naar de buitenkant kon koppen maarja je kan niet alles hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren aan Bruins zeg.. ongelooflijk. En die domme gele kaarten. Scheidsrechter was wel dramatisch, maar zo stom.
A-jeugd tegen NAC .. altijd lekker. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2008 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:Wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren aan Bruins zeg.. ongelooflijk. En die domme gele kaarten. Scheidsrechter was wel dramatisch, maar zo stom. A-jeugd tegen NAC .. altijd lekker. vond er wel nuttige overtredingen bij zitten... |
|
|
|