BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: verloren maar wel hard gewerkt en gelijkspel was verdiend geweest

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 21 december 2008 - 16:34   quote  deeplink  
Ik dacht gaandeweg dat er niet gescoord zou gaan worden en had kunnen leven met een gelijkspel. Ik vond dat men af en toe elkaar goed vond op het middenveld. Ook vond ik Bruins goed spelen.........helaas een zondagsschot van Affelay deed ons weer in tranen doen uitbarsten!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 16:39   quote  deeplink  
ben t wel eens met je analyse ja , al was pisvee toch ook wel gewoon beter hoor zij creerden nog wel wat en wij stelden daar eigenlijk alleen hard werken tegenover , dus de ploeg kan je niets verwijten wat eigenlijk erg genoeg is .................
gewoon jammer dat je in zo een wedstrijd niet gewoon een keertje geluk hebt en dat zo een bal er net niet invalt.............vond trouwens v Dijk wel een verbetering i.v.m henkie blunder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2008 door jantje 1974 --
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 21 december 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Verdedigend is het niet constant genoeg en aanvallend maken we al weken niets klaar. Dan win je ook nooit een wedstrijd!
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 21 december 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Vind ook dat de KNJB wel eens op mag treden tegen spelers als Lazovic en Suarez. Wat een irritante en matennaaierige mietjes zijn dat toch iedere week weer!
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 december 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Bruins goed? t was algehele malaise.
P$V is ook armoe.
Scheids was drama

helemaal niets....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2008 door Stylzz --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 16:53 schreef Dubbel V het volgende:
Vind ook dat de KNJB wel eens op mag treden tegen spelers als Lazovic en Suarez. Wat een irritante en matennaaierige mietjes zijn dat toch iedere week weer!
toch zou ik suarez liever bij ons gehad hebben............
FR-0180
 FR-0180 - zondag 21 december 2008 - 17:44   quote  deeplink  
inderdaad spelers zoals suarez en lazovic verpesten het voor iedereen en gelijkspel was inderdaad verdient geweest.
Kadaver
 Kadaver - zondag 21 december 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 16:47 schreef Dubbel V het volgende:
Verdedigend is het niet constant genoeg en aanvallend maken we al weken niets klaar. Dan win je ook nooit een wedstrijd!
Ik heb geen wedstrijd dezelfde mensen in die linies gezien, jij wel? Lijkt me dan lastig om iets 'constant' te houden.
Peer
 Peer - zondag 21 december 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Heel jammer. Naar de mogelijkheden gestreden en een punt zat er zeker in. Bisewar had moeten scoren!
sevillana
 sevillana - zondag 21 december 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 16:39 schreef jantje 1974 het volgende:
ben t wel eens met je analyse ja , al was pisvee toch ook wel gewoon beter hoor zij creerden nog wel wat en wij stelden daar eigenlijk alleen hard werken tegenover , dus de ploeg kan je niets verwijten wat eigenlijk erg genoeg is .................
gewoon jammer dat je in zo een wedstrijd niet gewoon een keertje geluk hebt en dat zo een bal er net niet invalt.............vond trouwens v Dijk wel een verbetering i.v.m henkie blunder.
Wedstrijd had 2 kanten opgekund, ik vond Feyenoord niet echt de mindere vanmiddag. Feyenoord heeft iig weerstand geboden. Toch wel een mooi doelpunt wat de wedstrijd heeft beslist uiteindelijk. Maar wat mij betreft mag Rob van Dijk gewoon in de basis blijven staan, hij was duidelijk wel aanwezig in z'n doelgebied. Had trouwens liever gezien dat GJV Slory eerder had gebracht, als 1e wissel voor Bruins bijvoorbeeld, dan had er misschien iets meer in gezeten, want Makaay stond weer op een eiland. Onbegonnen werk voor hem zogezegd. Ben sowieso van mening dat Feyenoord met 2 spitsen moet beginnen en Wijnaldum daar achter. maar ja, zo heeft iedereen z'n voorkeur natuurlijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 18:48   quote  deeplink  
die 2 spitsen moet je wel hebben , en ik zie liever Bisesar dan Slory maar dat is natuurlijk persoonlijk.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 21 december 2008 - 18:57   quote  deeplink  
PSV was beter en met name in de aanval met Lazovic en Amrabat feller. Weinig vlotte aanvallen echter en maar 3 echte kansen creeren is te weinig. Met Biseswar kwam meer gevaar...

Ze werden in ieder geval niet weggespeeld
sevillana
 sevillana - zondag 21 december 2008 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

Wedstrijd had 2 kanten opgekund, ik vond Feyenoord niet echt de mindere vanmiddag. Feyenoord heeft iig weerstand geboden. Toch wel een mooi doelpunt wat de wedstrijd heeft beslist uiteindelijk. Maar wat mij betreft mag Rob van Dijk gewoon in de basis blijven staan, hij was duidelijk wel aanwezig in z'n doelgebied. Had trouwens liever gezien dat GJV Slory eerder had gebracht, als 1e wissel voor Bruins bijvoorbeeld, dan had er misschien iets meer in gezeten, want Makaay stond weer op een eiland. Onbegonnen werk voor hem zogezegd. Ben sowieso van mening dat Feyenoord met 2 spitsen moet beginnen en Wijnaldum daar achter. maar ja, zo heeft iedereen z'n voorkeur natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2008 door sevillana --
sevillana
 sevillana - zondag 21 december 2008 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:48 schreef jantje 1974 het volgende:
die 2 spitsen moet je wel hebben , en ik zie liever Bisesar dan Slory maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Okay, jouw keuze voor Biseswar kan ik me ook wel in vinden, maar dat komt iig ook neer op 2 aanvallers, dus wat meer aanvalskracht = dreiging, toch?
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 21 december 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Als we meer naar voren kunnen voetballen komen we achterin ook minder onder druk. Geeft hen wat rust. En Van Dijk in de goal geeft meer vertrouwen dan Timmer. Die is het echt kwijt. Laten we maar hopen op 3 punten onder de kerstboom...
arjan...............
 arjan............... - zondag 21 december 2008 - 20:59   quote  deeplink  
lul niet, psv was veel beter. als die ouwe van dijk er niet was geweest, dan was het zo 5-0 geweest
Danio
 Danio - zondag 21 december 2008 - 21:32   quote  deeplink  
Ja,PSV was ook beter... Ik had ook niet de indruk dat we nog (ooit) zouden scoren na de 1-0. 2-0 lag denk ik helaas meer voor de hand. We hebben drie dikke kansen gehad met Ahmadi, Makaay en Biseswar. Als die voor ons was gevallen had ik het nog wel eens willen zien.
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 december 2008 - 07:31   quote  deeplink  
ach ze wisten lekker uit te delen op het veld, hebben strijd geleverd verders kut wedstrijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: verloren maar wel hard gewerkt en gelijkspel was verdiend geweest

0.0056200