|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Slechtste seizoen allertijden in jubileumjaar Feyenoord (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Slechtste seizoen allertijden in jubileumjaar Feyenoord
2008, het jubileumjaar, zal de boeken in gaan als het slechtste competitiejaar in de historie van de club. Met maar liefst 15 competitienederlagen deed Feyenoord het nooit slechter. In de slechte jaren 1957 en 1989 kwam het niet verder dan 14 nederlagen. (Bron: Feyenoord Netwerk)
Het is een grote schande!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
volgend jaar spelen we ook geen europees voetbal. Tenzij er een medisch wonder gebeurt in de 2e seizoenshelft. Maar anders zijn we kansloos voor de top 5. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
t is een schande , t is kut , t mag nooit meer gebeuren maar t ergste : het is wel een feit! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 18:31 schreef fey21 het volgende:volgend jaar spelen we ook geen europees voetbal. Tenzij er een medisch wonder gebeurt in de 2e seizoenshelft. Maar anders zijn we kansloos voor de top 5. Niet te somber hè? Een 9e plaats in de competitie kan voldoende zijn (als er inde nacompetitie wel gepresteerd wordt). Ik denk echter dat de beker in dit geval het meeste houvast biedt. Heerenveen thuis moet kunnen en dan zijn we al een heel eind op weg. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Van Hanegem had al geen goed gevoel bij al dat feesten. Gewoon ballen en vooruit kijken. Werken aan nieuwe successen |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Het kan idd nog steeds. We kunnen van iedereen winnen maar ook verliezen. En helaas gebeurt dat laatste veel te vaak. En dan zit het ook niet mee, maar dat dwingen we/ze ook niet meer af. Als je Gio ook weer ziet bij zijn te korte terugspeelbal... Hij staat erbij alsof het hem niet interesseert! FF zwaaien naar Van Dijk als die het opgelost heeft... |
|
|
|
|
Schiedammer
|
|
|
Het is inderdaad niet leuk, maar het gekke is dat ik er vrij rustig onder ben, omdat ik heb het gevoel heb dat er een verandereing in gang is gezet. Ik denk dat als er meer spelers fit zijn en er 2 goede spelers bij zijn gekomen er nog iets moois kan gebeuren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 20:30 schreef Schiedammer het volgende:Het is inderdaad niet leuk, maar het gekke is dat ik er vrij rustig onder ben, omdat ik heb het gevoel heb dat er een verandereing in gang is gezet. Ik denk dat als er meer spelers fit zijn en er 2 goede spelers bij zijn gekomen er nog iets moois kan gebeuren. "2 goede spelers bij zijn gekomen"? Wat stel je je daar bij voor dan? "Goede spelers" komen niet zo maar tevoorschijn, daar is het nodige geld voor nodig. Maar misschien dat het wel beter gaat als er meer spelers fit zijn, zals b.v. een Tomasson? Heeft (ook) nog zeer weinig (kunnen) laten zien! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 20:30 schreef Schiedammer het volgende:Het is inderdaad niet leuk, maar het gekke is dat ik er vrij rustig onder ben, omdat ik heb het gevoel heb dat er een verandereing in gang is gezet. Ik denk dat als er meer spelers fit zijn en er 2 goede spelers bij zijn gekomen er nog iets moois kan gebeuren. dat gevoel deel ik helemaal vandaar ook dat ik al die reacties en demonstraties niet helemaal begrijp , als NAC 3 x verliest zegt iedereen jaaaaaa maar die hebben 3 geblesseerde! Wij missen al t hele jaar elke week wel 4 basisspelers en voor mij is dat de grootste reden.................. |
|
|
|
|
theo62
|
|
|
We zijn gewoon een ploeg in opbouw en als we dan volgend jaar wel europees voetballen of een prijs pakken is niet relevant, als we maar iets opbouwen met jeugd spelers die in de toekomst iets opleveren. Trowens ik zie feyenoord steeds met een jongeren ploeg voetballen dit levert op dit moment nog niet de punten op die we willen maar als deze jongens enkele jaren ouder zijn levert dit automatisch meer geld en punten op. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Ach "gewoon" rustig blijven. En achter je ploeg blijven staan . En zingen . Tot je er bij neervalt. Want het is allemaal pech. Geen wanbeleid. Geen gebrek aan klasse. Nee , gewoon pech. Oh ja , en een hoop blessure's Gewoon achter je ploeg blijven staan en het komt allemaal goed. Geef professor Bosz nog 25 miljoen en het komt allemaal goed. Gegroet, een Feyenoord supporter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2008 door F.L.E -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Volgend jaar beter. Het duurde de 1e honderd jaar geloof ik ook een tijdje totdat Feyenoord echt op gang kwam. |
|
|
|
|
arjan...............
|
|
|
nog slechter dan '89 ?? kan dit wel.?? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik vond de Dereyke vandaag de beste op het veld. Hoe kan het dan ,dat Feyenoord hem laat gaan. Die jongen is 21 jaar en naar mijn mening moet het beste nog komen.Bedankt Bosz ! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Derijck is door onze vorige trainers afgeschreven , daarom wilde men hem verkopen zodat hij geld oplevert en niet voor niks wegloopt , nu door de hoge nood hebben we hem nodig en hij doet het prima maar de afspraken staan al en zijn contract loopt af dus als hij nu nog een paar ton opleverd moeten ze hem verkopen , wie had in t begin vh seizoen verwacht dat deze jongen nog zou spelen????? Hij kwam terug van vakantie met overgewicht een slechte conditie dus zo gek was die gedachte niet hoor! |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
idd. Dereijck is zeker niet minder dan Greene of Lucius. En als hij meer wedstrijden speelt, zal hij zeker nog groeien. Toch zeker als we na de winterstop met Tomasson erbij gaan spelen en er hopelijk iedere week (nagenoeg) hetzelfde elftal staat. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Dereyke is naar mijn mening veel te snel afgeschreven. Greene is bijvoorbeeld 2x zo slecht en voor Hofland geld bijna hetzelfde. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Derijck zal gewoon verkocht moeten worden als hij zijn contract niet wil verlengen |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
hoe zit het nou met dat play-off systeem? hadden ze dat niet afgeschaft? ik dacht immers zoiets gelezen te hebben in de zomer |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
1 en 2 gaan de championsleauque in tot en met 5 krijgt gelijk uefa cup voetbal Beker winnaar krijgt uefa cup voetbal 6-7-8-9 spelen om de laatste uefa cup ticket
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moeten we maar weer voor de beker gaan |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Daar moeten we zeker voor gaan Ajax en PSV liggen er al uit Heerenveen moeten we kunnen pakken Hopelijk is Tomasson er weer bij naar de winterstop En word er minstens 1 goede verdediger gehaald |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
hopen dat feyenoord met een NEC-scenario 5e wordt |
|
|
|