|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Ik vind zelf als je naar El Ahmadi keek tegen PSV dat hij geen 4mil waard is. Ik vind hem zelf een miskoop. Fer speelde ook dramatisch maar van hem verwacht je nog niet zo veel.
Geef hier je mening over deze topic of over El Ahmadi/ (fer) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Nou ik vind dat geen miskoop hoor ! Hij speelt niet top maar dat valt ook niet mee in een team wat niet draaid en hij is geen speler die het team wel even over de streep trekt maar ik vind hem zeker niet slecht en zal zeker nog beter worden met een vast middenveld om zich heen , hij speelde vandaag op Affelay en die hebben we toch weinig (buiten die goal) gezien , nee hoor vind te snel om dit miskoop te noemen en betreft Fer : vind ik gewoon absoluut geen nr 10 , of hij moet verdedigende mvelder of achterin maar niet achter de spits , te groot , te lomp en geen verassende acties. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Tsja, het is misschien wel meer een "pleintjes-voetballer", maar dat vind ik van Bruins trouwens ook. Het zijn naar mijn idee iig geen van 2en spelers die "de kar kunnen trekken". |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 19:14 schreef jantje 1974 het volgende:Nou ik vind dat geen miskoop hoor ! Hij speelt niet top maar dat valt ook niet mee in een team wat niet draaid en hij is geen speler die het team wel even over de streep trekt maar ik vind hem zeker niet slecht en zal zeker nog beter worden met een vast middenveld om zich heen , hij speelde vandaag op Affelay en die hebben we toch weinig (buiten die goal) gezien , nee hoor vind te snel om dit miskoop te noemen en betreft Fer : vind ik gewoon absoluut geen nr 10 , of hij moet verdedigende mvelder of achterin maar niet achter de spits , te groot , te lomp en geen verassende acties. Idd, zie ook liever Wijnaldum achter de spits |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Ik ook. Bruins slaagt er iedere keer weer in de verkeerde keuzes te maken. Mist ook de mentaliteit. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 19:01 schreef feyenoord-fr12info het volgende:Ik vind zelf als je naar El Ahmadi keek tegen PSV dat hij geen 4mil waard is. Ik vind hem zelf een miskoop. Fer speelde ook dramatisch maar van hem verwacht je nog niet zo veel. Geef hier je mening over deze topic of over El Ahmadi/ (fer) Gelul, makkelijk om de schuld op iemand te steken. Ze falen als collectief omdat er te weinig kwaliteit in de ploeg zit. Hoop dat na winterstop tomasson en landzaat weer beschikbaar zijn. Wel de oudere maar ze zijn echt nodig voor de breedte. El Ahmadi is niet top maar zeker goed genoeg voor deze selectie. Trouwens de Rijcke speelde heel degelijk, hoop dat ze hem houden. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Grote onzin om El Ahmadi nu als miskoop te beschouwen in een heel slecht draaiend elftal, miskopen bij mij zijn : Bruins, Bahia, Luciuc, Buijs, Timmer, Greene. Maar een ieder zal zijn eigen mening hebben en verder vind ik dat Verbeek volgens mij te weinig doet om Makaay te ondersteunen hij zal toch wel bruikbare ballen moeten krijgen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
El Ahmadi speelt de laatste wedstrijden niet zo goed. Hij is niet de enige. De laatste 3 wedstrijden tegen goede teams gaan telkens met 1-0 verloren. De ploeg mist vertrouwen en scherpte. Ik vind het goed dat ze niet zijn afgegaan vandaag. Als supporters moeten we de spelers juist nu steunen en niet bij elke foute bal of tegenslag gaan roepen dat iemand niet deugt. Dat helpt nu niet.
En we kunnen zien hoe het volgende week loopt zonder El Ahmadi, Bahia en Bruins want die zijn geschorst. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 20:58 schreef sportdwaas het volgende:El Ahmadi speelt de laatste wedstrijden niet zo goed. Hij is niet de enige. De laatste 3 wedstrijden tegen goede teams gaan telkens met 1-0 verloren. De ploeg mist vertrouwen en scherpte. Ik vind het goed dat ze niet zijn afgegaan vandaag. Als supporters moeten we de spelers juist nu steunen en niet bij elke foute bal of tegenslag gaan roepen dat iemand niet deugt. Dat helpt nu niet. En we kunnen zien hoe het volgende week loopt zonder El Ahmadi, Bahia en Bruins want die zijn geschorst. Dus de laatste 3 wedstrijden steunden we Feyenoord niet? Hou toch op, gebrek aan kwaliteit inzet, inzicht , beleid. Maar dat mag je niet zeggen, nee achter je club blijven staan, en zingen tot je erbij neervalt. Vooral niet vragen om uitleg. En verantwoordelijkheid. En niet roepen dat er iemand weg moet. Nee, massaal achter je club blijven staan, want van PSV kun je verliezen, toch? |
|
|
|
|
Danio
|
|
|
Eens met F.L.E. de hele ploeg speelt dramatisch. De enige(n) die een (dikke) voldoende krijgen zijn de supporters en de trainer. Balletjes over drie meter komen niet aan. Verkeerde kant dekken, simpel corners weggeven en geen strijdlust... en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Sta altijd achter de ploeg dus ook nu, maar ik ben niet blind. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
@f.l.e. vorig jaar ging F'noord met 4-1 in Eindhoven ten onder. Ik verwacht als supporter dat de spelers etc hun best doen. Verliezen kan. Sinds de Graafschap is er op de inzet weinig aan te merken het ontbreekt slechts aan geluk. Je moet realistisch zijn, slechts met geluk en geduld kan Feyenoord weer terug komen aan de top. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 21:33 schreef sportdwaas het volgende:@f.l.e. vorig jaar ging F'noord met 4-1 in Eindhoven ten onder. Ik verwacht als supporter dat de spelers etc hun best doen. Verliezen kan. Sinds de Graafschap is er op de inzet weinig aan te merken het ontbreekt slechts aan geluk. Je moet realistisch zijn, slechts met geluk en geduld kan Feyenoord weer terug komen aan de top. 4-0;) |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
El Ahmadi speelt idd ff wat minder, in de maand november was hij wel goed en maakte hij het verschil. Vindt ook dat Wijnaldum (al is hij niet in vorm) achter Makaay moet spelen. Wellicht dat hij rechts staat en blijft omdat straks Tomasson ipv Fer komt te spelen. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
El Ahmadi is volgens mij geen slechte speler. Komt terug van een blessure in een slechtdraaiend team en moet dan gelijk de kar trekken? Zal toch eerst weer het nodige wedstrijdritme op moeten doen. Dan denk ik, dat we nog veel plezier aan hem kunnen beleven. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ahmadi laat het elftal beter spelen Dat valt nu niet op omdat het zo slecht gaat en iedereen pijntjes heeft Als iedereen zijn gewone niveau haalt zal je pas echt zien wat voor invloed Amadi heeft/kan hebben |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
el ahmadi is zeker geen miskoop. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zeker niet. Kleunde er gisteren af en toe lekker in... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
El Ahmadi is absoluut geen miskoop. Doet het niet geweldig maar dat doet de rest ook niet. Kan nniet van een jonge nieuwe speler dat hij het dan wel geweldig doet. |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2008 - 20:24 schreef Ronneke het volgende:[..] Gelul, makkelijk om de schuld op iemand te steken. Ze falen als collectief omdat er te weinig kwaliteit in de ploeg zit. Hoop dat na winterstop tomasson en landzaat weer beschikbaar zijn. Wel de oudere maar ze zijn echt nodig voor de breedte. El Ahmadi is niet top maar zeker goed genoeg voor deze selectie. Trouwens de Rijcke speelde heel degelijk, hoop dat ze hem houden. De Rijcke? Wie is dat nu weer? Laten we in ieder geval zelf de namen goed spellen. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Oke, daar heb je gelijk in, foutje!!! |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
miskoop? kzou eerder Hofland daartoe bestempelen... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind El Ahmadi nog altijd een prima aankoop. Knap dat Feyenoord de concurrentie te slim/snel af was.
Maar moet wel toegeven dat hij geen speler is die de ploeg op sleeptouw kan nemen, maar ja wie kan dat wel?
Ik denk dat wanneer er straks weer een representatief elftal opgesteld kan worden, we ook van El Ahmadi nog veel gaan zien. |
|
|
|
|
super mario
|
|
|
EL Ahmadi is absoluut geen miskoop, hij zou spelers om zich heen moeten hebben die een individuele actie kunnen maken.Dus geen Leroy Ferr die is inderdaad te sloom en te lomp, daar hebben we in het amateur voetbal genoeg van. Lucius niet meer opstellen, wijnaldum op 10,Biseswar linkervleugel,en waar is Vincken op rechts. een extra verdediger aantrekken liefst 2 benig en nog een echte verdedigende middenvelder. Plus een keeper die punten voor ons pakt. komen we in het linker rijtje. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
vind ik ook super mario , denk dat met jou maatregelen de spijker op zijn kop is geslagen , wellicht is Marcel Meeuwis van Roda een optie die is nog el te betalen denk ik , kan nog wel betere bedenken maar die zijn al gauw niet haalbaar , 2 benige verdediger zal moeilijk worden maar een goede rechtsbeen is ook goed , al heb ik ook zitten denken om Fer om te bouwen tot centale verdediger....... |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2008 - 16:31 schreef super mario het volgende:EL Ahmadi is absoluut geen miskoop, hij zou spelers om zich heen moeten hebben die een individuele actie kunnen maken.Dus geen Leroy Ferr die is inderdaad te sloom en te lomp, daar hebben we in het amateur voetbal genoeg van. Lucius niet meer opstellen, wijnaldum op 10,Biseswar linkervleugel,en waar is Vincken op rechts. een extra verdediger aantrekken liefst 2 benig en nog een echte verdedigende middenvelder. Plus een keeper die punten voor ons pakt. komen we in het linker rijtje. Ben het met het eerste gedeelte eens (over El Ahmadi), maar niet over hetgeen hier over Fer staat. Voor een jongen van zijn leeftijd speelt hij heel volwassen. Doordat hij zoveel meters maakt als centrale middenvelder is hij na een uur meestal opgebrand. Ik denk dat Fer beter tot zijn recht komt als rechtermiddenvelder en dan het liefst met een echte rechterspits (Slory?) ervoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door Jeli -- |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
vind hem geen miskoop! denk dat hij het beter gaat doen als alles straks wat beter draait.
bruins is een technisch goede voetballer hij hoort alleen niet bij feyenoord. en al helemaal niet op dit moment. dat is geloof ik een van de weinige dingen die ik niet snap van verbeek, waarom bruins de laatste wedstr. iedere keer start...... tsjjaa ik weet het er zijn niet zoveel spelers die hij in kan zetten maar bruins komt momenteel nog geen lantaarnpaal voorbij |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2008 - 17:09 schreef Jeli het volgende:[..] Ben het met het eerste gedeelte eens (over El Ahmadi), maar niet over hetgeen hier over Fer staat. Voor een jongen van zijn leeftijd speelt hij heel volwassen. Doordat hij zoveel meters maakt als centrale middenvelder is hij na een uur meestal opgebrand. Ik denk dat Fer beter tot zijn recht komt als rechtermiddenvelder en dan het liefst met een echte rechterspits (Slory?) ervoor. je zegt nu zelf hetzelfde over Fer : eigenlijk niet geschikt op "10" hij maakt idd veel meters maar alles in 1 tempo , een nr 10 hoort spel te verdelen en de spits vrij voor de keeper te zetten , nou zo een type vind ik Fer absoluut niet e dat zegt ook Super Mario en eigenlijk zeg je het zelf ook een beetje , Slory vind ik absoluut niet goed genoeg om als vaste waarde te worden gezien en denk ook niet dat Feyenoord echt 4-3-3 kan spelen met deze selectie , hebben we de type spelers niet voor in mijn ogen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2008 - 17:18 schreef jantje 1974 het volgende:[..] je zegt nu zelf hetzelfde over Fer : eigenlijk niet geschikt op "10" hij maakt idd veel meters maar alles in 1 tempo , een nr 10 hoort spel te verdelen en de spits vrij voor de keeper te zetten , nou zo een type vind ik Fer absoluut niet e dat zegt ook Super Mario en eigenlijk zeg je het zelf ook een beetje , Slory vind ik absoluut niet goed genoeg om als vaste waarde te worden gezien en denk ook niet dat Feyenoord echt 4-3-3 kan spelen met deze selectie , hebben we de type spelers niet voor in mijn ogen. Denk ook meer aan 4-4-2, in ieder geval niet met alleen Makaay "in de punt". Zoals iedereen kan zien, werkt het niet met hem "op een eiland". Zou wel graag Wijnaldum op de "10" willen zien. Besef overigens wel dat het daar niet over gaat in deze topic!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2008 - 17:18 schreef jantje 1974 het volgende:[..] je zegt nu zelf hetzelfde over Fer : eigenlijk niet geschikt op "10" hij maakt idd veel meters maar alles in 1 tempo , een nr 10 hoort spel te verdelen en de spits vrij voor de keeper te zetten , nou zo een type vind ik Fer absoluut niet e dat zegt ook Super Mario en eigenlijk zeg je het zelf ook een beetje , Slory vind ik absoluut niet goed genoeg om als vaste waarde te worden gezien en denk ook niet dat Feyenoord echt 4-3-3 kan spelen met deze selectie , hebben we de type spelers niet voor in mijn ogen. Het ging mij dan ook met name om de kwalificaties "te sloom en te lomp". Daarmee wordt Fer tekort gedaan. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
voor de nr 10 is hij dat wel , ik vind dat een 10 snel , wendbaar en flitsend moet zijn en dat is hij dus niet , maar hij heeft wel hele goede andere kwaliteiten maar wordt dus niet goed gebruikt. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
ik vind het een goeie speler maar ik ben zelf tog meer fan van Sahin! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Sahin voetbalt al een tijdje niet meer bij ons hoor!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en die viel ook ver terug na een flitsende start , maar wel goede speler hoor! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2008 - 17:51 schreef jantje 1974 het volgende:voor de nr 10 is hij dat wel , ik vind dat een 10 snel , wendbaar en flitsend moet zijn en dat is hij dus niet , maar hij heeft wel hele goede andere kwaliteiten maar wordt dus niet goed gebruikt. Een vleugelspits moet snel, wendbaar en flitsend zijn vind ik. Een nr. 10 moet juist overzicht hebben, een goede pass, loopvermogen en als het even kan ook een goed afstandschot. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
wat je wil , ik vind Fer iig geen nr 10 , en bijv Wijnaldum , Guzman , Bruins wel , als je de 10 echt als 2e spits gebruikt moet ie wel snel zijn als ie achter 2 spitsen speelt is dat idd niet t grootste belang. Vind wel dat ie wendbaar moet zijn want je speelt toch vaak in kleine ruimte , en Fer heeft een draaicirkel zo groot als de middencirkel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
Johan p...
|
|
|
El Ahmadi is wel bal vast.Hij is goed genoeg voor Feyenoord,maar makaay heeft iemand dichtbij nodig en niet zijn vrouw.Je hebt altijd 2 gevaarlijke spitsen nodig,zodat de tegenstander genoeg mensen achter houdt(kuyt en kalou).Makaay moet dan maar Wijnaldum dicht bij hem houden om de kneepjes te leren.En Feyenoord moet nog een spits zoeken. Elke bal naar Makaay trappen.Net als toen bij Kezman.Beter de bal voorin kwijt dan op het middenveld. En geen 2 linkspoten in het centrum.Anders begint de opbouw vaak naar rechts. WILLEM v H als scout voor FEYENOORD SUPER!!!!! Als extra job.... Willem heeft altijd nog een hart voor FEYENOORD. Laat buys maar een keer op het middenveld meespelen Trainer VERBEEK. |
|
|
|
|
Stefano
|
|
|
Even over de Kromme, ik zie hem liever als TD en Bosz eruit |
|
|
|
|
kaki b
|
|
|
Hij moet wat minder pingelen ...... en wat meer overzicht houden dan komt t wel goed met m |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Blijft natuurlijk nog maar de vraag hoe "de Kromme" dat zelf ziet, persoonlijk geloof ik niet zo in WvH aan een bureau. |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
die twee zijn als je verstand van voetbal hebt verweg lid van de betere spelers op dit moment en die kan je nooit de schuld geven maar jij zal alleen maar op teletext kijken wat feyenoord gedaan heeft want anders heb je deze uitspraken niet het is een elftal geen 2 tal sjappie!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Beetje snel om nu al dit topic aan te maken. Gozertje heeft nog geen minuut gespeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff de azijnzeikers staan al weer klaar met hun veroordelingen.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Is in 2008 aangemaakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaa hebben we weer met spook topic te maken..(?) |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerder met een losgeslagen Elmo... ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat waren nog eens tijden met antoniorijen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Karim El Ahmadi is zeker geen miskoop en ik hoop van harte dat we de komende 3 seizoenen veel plezier aan Karim gaan beleven ... |
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Niet echt een spooktopic aangezien hij weer terugkomt. Op zich moet het blijken nu of het een goede aankoop is of een miskoop. Ik vind dat ons middenveld moet zijn met Clasie, Vilhena en Toornstra. Als El Ahmadi met zijn komst ervoor zorgt dat dit geen optie is voor Fred. Dan is hij naar mijn mening een miskoop. |
|
|
|