BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: begin te twijfelen over Verbeek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 22 december 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Vooropgesteld, ik was zeer content met de aanstelling van Verbeek en ik steun hem ook in de aanpak qua trainingsaanpak en dergelijke....op den duur is Feyenoord fitter dan de tegenstander en kan dat mede het verschil maken.
Wat mij echter wel verontrust is zijn tactisch vermogen......je ziet al weken dat Fer achter Makaay geen succes is maar Fer blijft daar wel spelen. Gisteren heeft Van Dijk geen fout gemaakt maar Verbeek weet nu al dat Timmer zijn eerste keus blijft terwijl die wel wekelijks fouten maakt. Ik vond de verdediging veel rustiger spelen met Van Dijk dan met Timmer en aan de verdediging lag het gisteren niet, op enkele foutjes na dan. Bij het doelpunt liet El Ahmadi zijn Marokkaanse landgenoot zomaar schieten....
Ook vind ik Gio geen linksback meer, zet hem gewoon op het middenveld en zet maar jeugd op die plek, een linksback moet je zelf kunnen opleiden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2008 door Madhopfc --
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 december 2008 - 09:32   quote  deeplink  
ach laat hem het seizoen maar afmaken, wil wel zien hoe het loopt als iederéén fit is. zou zo snel ook geen haalbare vervanger weten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 december 2008 - 09:39   quote  deeplink  
twijfelen is niet nodig, kijk eens naar t materiaal...
reteppp
 reteppp - maandag 22 december 2008 - 10:08   quote  deeplink  
16 januari begint 2e seizoenshelft...dan komen tomasson,de cler,hofland,landzaat en de guzman terug....dan moet het toch weer beter gaan joh....ik geloof er nog in ondanks alle ellende die we weeeeeeer door moeten maken....
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 23 december 2008 - 19:56   quote  deeplink  
Er zijn weinig reacties, ben ik de enige die er zo over denkt? Ik vond ons wel goed spelen in de maand november, daar herkende ik wel de hand van Verbeek in maar toen waren Biseswar en Wijnaldum ook in vorm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door Madhopfc --
Adri
 Adri - dinsdag 23 december 2008 - 20:13   quote  deeplink  
Zijn we nu ineens allemaal trainer geworden?
Laat deze man toch gewoon zijn werk doen!
Harm 023
 Harm 023 - dinsdag 23 december 2008 - 20:44   quote  deeplink  
Verbeek is het beste wat Feyenoord de laatste jaren is overkomen!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 23 december 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 - 20:44 schreef Harm 023 het volgende:
Verbeek is het beste wat Feyenoord de laatste jaren is overkomen!!!
nou zeker 16-16 , weet wel is niet zijn schuld maar beetje vreemd om op dit moment te zeggen dat hij t beste is wat ons is overkomen , hoop dat je dat over 3 jaar nog kan zeggen!
Toni
 Toni - dinsdag 23 december 2008 - 22:11   quote  deeplink  
Vind Verbeek geen succes start hebben. Veel spelers moeten hem niet en zien hem liever vertrekken (is toch vreemd als 80% van de selectie er zo over denkt). Tactisch vind ik hem slecht. Timmer blijft maar blunderen en Fer als ondersteuning voor Roy is echt dramatisch. Slory is fit maar zit op de bank? Ook heb ik de indruk dat hij spelers niet weet te raken op mentaal vlak. Zelfs met de vele blessures die we hebben moeten we veel hoger staan!! We zullen zien na de winterstop hoe het zal gaan, hoop dat we GJB in ieder geval ook eens kunnen prijzen om z'n tactisch inzicht en het beter maken en motiveren van spelers!
sevillana
 sevillana - woensdag 24 december 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 - 22:11 schreef Toni het volgende:
Vind Verbeek geen succes start hebben. Veel spelers moeten hem niet en zien hem liever vertrekken (is toch vreemd als 80% van de selectie er zo over denkt). Tactisch vind ik hem slecht. Timmer blijft maar blunderen en Fer als ondersteuning voor Roy is echt dramatisch. Slory is fit maar zit op de bank? Ook heb ik de indruk dat hij spelers niet weet te raken op mentaal vlak. Zelfs met de vele blessures die we hebben moeten we veel hoger staan!! We zullen zien na de winterstop hoe het zal gaan, hoop dat we GJB in ieder geval ook eens kunnen prijzen om z'n tactisch inzicht en het beter maken en motiveren van spelers!
Ben het wel met je eens dat GJV de opstelling zou moeten gaan wijzigen, met alleen Makaay voorin op dat "eiland" werkt dus niet, dat is nu toch wel gebleken?
Nop
 Nop - woensdag 24 december 2008 - 08:09   quote  deeplink  
eerder wisselen bij gestuntel! Bruins laat hij steeds te lang staan, Greene liet hij steeds staan, Timmer............ verder GJV heeft tot de zomer de tijd, na een seizoen wil ik hem pas echt beoordelen, echter vindt ik de bovenste dingen echt super irritant!
Ch€sz
 Ch€sz - woensdag 24 december 2008 - 12:02   quote  deeplink  
???
chrissie
 chrissie - woensdag 24 december 2008 - 12:19   quote  deeplink  
mmm twijfel aan de persoon verbeek als trainer : Nee
Twijfel over de keuze van zijn opstelling : Soms
Ik snap idd ook niet waarom bruins iedere keer speelt, waarom slory op de bank zit.
hofs en makaay klikte zo goed begin vorig jaar.... ? waarom is hofs verhuurd......
maar wie weet...
M
 M - woensdag 24 december 2008 - 12:23   quote  deeplink  
Begin een beetje te twijfelen over dit topic!!!!!!

Gert jan Verbeek is de juiste trainer. Ook met de opstelling is niets mis. We hebben alleen een zakkenvullende TD en een selectie die niet geschikt is voor het profvoetbal.Dus, de rest moet eruit!!!!
chrissie
 chrissie - woensdag 24 december 2008 - 12:25   quote  deeplink  
column de wolf al gelezen? dat is volgens mij precies wat er speelt!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 24 december 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2008 - 00:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat GJV de opstelling zou moeten gaan wijzigen, met alleen Makaay voorin op dat "eiland" werkt dus niet, dat is nu toch wel gebleken?
Wat moet Verbeek dan?
Er waren verder geen goede aanvallers fit
Moet hij dan geblesseerde spelers opstellen?
Na de winterstop kunnen Biseswar en Slory weer volop mee doen
En misschien Tomasson ook
Dan krijgt Makaay genoeg steun
Joszef
 Joszef - woensdag 24 december 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2008 - 13:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat moet Verbeek dan?
Volledig mee eens. Net als dat Fer niet goed tot zijn recht komt op '10'. Maar dat komt natuurlijk door de blessures. Ik heb het volste vertrouwen in Verbeek en het team, als na de winterstop weer belangrijke spelers terug komen.
sevillana
 sevillana - woensdag 24 december 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2008 - 13:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat moet Verbeek dan?
Hij had bijvoorbeeld Wijnaldum achter e/o dichter in de buurt van Makaay kunnen laten spelen, Wijnaldum is naar mijn mening voldoende beweeglijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 december 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2008 - 12:23 schreef M het volgende:
Begin een beetje te twijfelen over dit topic!!!!!!

Gert jan Verbeek is de juiste trainer. Ook met de opstelling is niets mis. We hebben alleen een zakkenvullende TD en een selectie die niet geschikt is voor het profvoetbal.Dus, de rest moet eruit!!!!
ja niemand deugd maar de trainer doet het fantastisch! geweldig 16 uit 16 ! en voorig jaar 34 uit 17 met diezelfde selectie die niet geschikt zou zijn voor profvoetbal maar sommige van henwel al diverse titels,bekers en zelfs champions leagues hebben gewonnen! GJV is geen slechte trainer maar ook hij zal fouten maken en dan met name tactisch wel een steekje laten vallen................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: begin te twijfelen over Verbeek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0.0082859