|
|
Jacqueline
|
|
|
Ik kom even iedereen een super fijne warme liefdevolle kerst wensen en een super gezond liefdevol nieuwjaar...
ik ben echt zo druk met me nieuwe baan werk echt nu elke dag tot nu toe in deze drukke maand geen dag vrij nog gehad dus sorry dat ik er haast niet ben maar wou wel een kerst groet brengen...
veel liefs jacqueline aan iedereen van headliner
maar een extra xx voor moha izzy boudewijn mrs b |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Voor iedereen die de moeite neemt, om deze pagina te bezoeken wens ik een liefdevolle kerst toe , Voor 2009 wens ik iedere bezoeker, dat je alles krijgt wat je NODIG hebt. Heel fijne tijd voor iedereen. Dikke knuffel van Izzie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Ik wens iedereen die hier meeleest een lang en goedwerkend gezond verstand toe... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ahhw wat ben je toch een schat tijger, een extra dikke knuffel van mij terug. en ik wens ook iedereen een hele prettige kerstdagen toe. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Al mijn cyberfriends wens ik hele fijne feestdagen.
Izz, Moha, Tijger vette kus voor jullie. Oke,oke jij ook Boudewijn.
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Vergat nog even dit CherAhn Belinea Pauline Moha, Mrs B. Boudewijn.Tijgertje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ook voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2009!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2014 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Voor iedereen hele fijne kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2009! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Iedereen ook van mij hele fijne kerstdagen en een gelukkig en voorspoedig 2009 gewenst!
En dat we ook in 2009 ons maar flink mogen opwinden over de reality programma's die hopelijk snel zullen gaan komen! |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
|
|