|
|
mmhj
|
|
|
Titel spreekt voor zich. Met de status die hij nu heeft, wil hij misschien zijn handen wel helemaal niet branden aan feyenoord. Want eerlijk is eerlijk, met deze selectie zou niemand er wat van bakken. |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
met de selectie is nix verkeerd, maar de vele blessures word het een schaakspel. Als iedereen fit zou zijn zou Feyenoord makkelijk bij de eerste 3 horen... Maar laat Verbeek het maar proberen dit seizoen en daarna kunnen we eventueel naar een andere trainer kijken. Van Gaal deed het 2 seizoenen geleden ook kut bij az maar nu staat az aan de top en dat zou ook met Feyenoord kunnen gebeuren. De tijd zal het leren... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
je kan inderdaad zonder de blessures een basisteam neer zetten waar je top drie mee kan draaien maar elf spelers is nou eenmaal niet genoeg. Been wil naar mijn mening eerst eens naar het buitenland. Hij wil Feyenoord ooit trainen, maar ik vind het verstandig als hij dat nu niet doet. Heeft pas een team getraind. Ik zie hem graag komen maar is beter als hij eerst meer ervaring op doet bij andere clubs. Een zwaluw maakt nog geen zomer. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
helemaal mee eens rich , hij komt echt wel een keer maar laat hem dan komen als ie echt gepokt en gemazeld is ik denk aan 2015 met nieuw stadion................... |
|
|
|