|
|
netsurfer
|
|
|
Over een jaar of 10 zullen we het nog regelmatig over deze datum hebben. Met een beetje natte ogen stoten we soms andere Feyenoord-fans aan. 'Weet je nog, die tweede kerstdag van 2008?' Een retorische vraag eigenlijk, want elke Feyenoorder kan zich die dag nog herinneren. Je weet nog precies welk een fantastisch gevoel je had na die dag, de dag waarop alles weer goed kwam met je club. De zwarte periode ervoor met alle nederlagen onder de toen nog nieuwe trainer Gert-Jan Verbeek is eigenlijk alweer vergeten, maar het feest bij de ommekeer niet.
Opeens klopte alles in en rondom de club. Het door nood (schorsingen en blessures) geboren elftal stond opeens als een huis, NAC werd finaal kapot gespeeld met wervelend spel, met een klinkende 8-0 overwinning als gevolg. Daarna volgte al het goede elkaar als een lawine op. De spelers die al maanden met blessures kampten, werden in korte tijd 1 voor 1 fit. De technische en medische staf werden plotseling weer op handen gedragen. De media ging diep door het stof om toe te geven dat ze het fout hadden gehad en dat Peter Bosz, Gert-Jan Verbeek en vooral Leon Vlemmings zieners waren. Opeens stonden de investeerders weer massaal klaar om geld in de club te pompen. Met dit geld werden de juiste en succesvolle aankopen gedaan. In 2009 volgden de overwinningen elkaar op. Het seizoen 08/09 werd nog enigszins gered door de KNVB-beker winst en de 4e plaats. En in seizoen 2009/2010 werd eindelijk de titel weer gepakt.
Maareh, wat verwachten jullie van deze wedstrijd? :)
_____________________________ www.rbmb.tk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door netsurfer -- |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ik hoop dat het zo mag gaan al denk ik wel dat we vrijdag winnen,niet met groot verschil,wel ''eindelijk''eens strijdend;)
FR till i die |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
een lulring die straks de winnende scoort voor NAC, dat kan ik echt niet verdragen... |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
beetje vertouwen mag best |
|
|
|
|
reteppp
|
|
|
16/01/09....dit word de dag vd ommekeer ....90% vd blessure's terug in de basis en eindelijk na 5 maanden een volwaardige ploeg!!!heereveen - feyenoord...1-3...goals de guzman makaay en tomasson!!!!fijne dagen allemaal en veel geluk op 2e kerstdag....we zullen t nodig hebben!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee.. die heeft toch kuipvrees.. |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Zitten jullie soms aan de pillen? |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2008 - 12:00 schreef reteppp het volgende:16/01/09....dit word de dag vd ommekeer ....90% vd blessure's terug in de basis en eindelijk na 5 maanden een volwaardige ploeg!!!heereveen - feyenoord...1-3...goals de guzman makaay en tomasson!!!!fijne dagen allemaal en veel geluk op 2e kerstdag....we zullen t nodig hebben!! Dat hoop ik ook. Ben er in ieder geval bij aanwezig :D Heb 4 kaartjes weten te bemachtigen naast het uitvak. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Al weer???? eerst zien en dan geloven. Ik blijf er natuurlijk ook wel op hopen. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
ik geloof er al weken in dat het 2e kerstdag wel gaat lukken, erna winterstop, en een aantal gebleseerde weer terug!
maar goed komen kan niet meer, meedoen...hopelijk zicht krijgen op plekje in europa, al met al is het 100jaar bestaan wel erg treurig, of te wel slecht beleid! al jaren hebben er naar kunnen werken om dit jaar te knallen..... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hopen doen we allemaal, maar realiteit is anders. Duimen maar komende vrijdag. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
mag ik jullie ff helpen herrineren aan het laatste duel feyenoord-nac?oke was wel voor de beker..maar toch iets om vertrouwen uit te putten!;) |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
en plus..de winterstop duurt maar zon 2/3 weken?hooguit... ik geloof nooit dat dan 90% van onze blessures terug gekeerd zijn;) ik denk dat qua ploeg er weinig gaat veranderen. hofs terug halen dat is optie 1! dereijk proberen te behouden. bisiswar is al terug.denk dat er wat vertrouwen moet komen,want kwaliteit hebben we nu ook al,zonder die blesures. |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
all i want for chrismtas is a victor of feyenoord! |
|
|
|