BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft van Marwijk voldoende zelf inzicht?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 23 december 2008 - 14:54   quote  deeplink  
De uitspraken van v. Marwijk t.a.v. het vorige seizoen tot aan de winterstop getuigen niet van inzicht op het het gebeuren rondom Feyenoord van nu.
Tevens vind ik het een beledigend voor zijn collega.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 23 december 2008 - 15:11   quote  deeplink  
maar hij heeft wel gelijk...............
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 23 december 2008 - 15:48   quote  deeplink  
tzijn de feiten...
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 23 december 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Verbeek is niet bij Feyenoord gekomen vorig jaar na de winterstop maar na het eind van vorig seizoen. En van Marwijk heeft de tweede helft van vorig seizoen zodanig gepresteerd waarvan we nu nog het vervolg zien Hij is verantwoordelijk voor een deel van de spelers die zijn aangeschaft en die voor hem zijn gekomen. Door vroegtijdig weer op te stappen laat hij een gedemotiveerde groep achter die onverwacht een cultuuromschakeling moet door maken. Verbeek durft hat aan om voor Feyenoord te kiezen ondanks de beperkte mogenlijkheden. Dus niet fraai van van Marwijk om deze uitspraak te doen. Ik had hem hoger ingeschat. Het lijkt doordat het mee zit bij het NL elftal dat hij omhoog gaat vallen. Jammer.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 23 december 2008 - 16:16   quote  deeplink  
Onder van Marwijk kwam Feyenoord rampzalig uit de startblokken in 2008 met nederlagen tegen PSV en Excelsior. Omdat de rest ook zoveel punten bleef verliezen bleef Feyenoord toch nog lang in de race. Maar het rampvoetbal met de routiniers is onder hem begonnen.

Als gezegd zie www.sportdwaas.nl van Marwijk is een luie coach die geen zin heeft in iets anders dan de elf beste spelers op te stellen een visie op een club is hem vreemd. Hij is prima geschikt als bondscoach waarbij je de beschikking hebt over de beste spelers.

En wat Bertje ook altijd goed begrepen heeft is dat je om de 3 wedstrijden er eentje moet winnen of gelijk spelen, want anders sta je ter discussie.

In de 5 jaar bij Feyenoord heeft Bert een KNVB beker en de UEFA cup gewonnen en zich geloof ik 2x geplaatst voor de CL. Niet slecht maar in de running onder een kampioenschap waren ze onder Bert nooit.

Hij klaagde altijd over gebrek aan kwaliteit en in zijn tijd kwamen de nooit spelende backs Collen en van Haaren binnen. Ook haalde hij Lurling terwijl er van Persie was. Alle talenten werden door hem en de toenmalige routiniers de ziekte in geholpen.

Bert hou je mond voor we boos worden.
Dick
 Dick - dinsdag 23 december 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Bert je collega afzeiken moet je echt niet doen.
Verbeek is een trainer met ballen.
En die ballen van jou hangen in de kertboom.
Iedereen de beste wensen voor 2009.
En vooral voor Feyenoord en Gert Jan veel sterkte toegewenst.
groeten Dick
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 23 december 2008 - 16:49   quote  deeplink  
Bert zeikt niemand af , hij zegt alleen dat t wel raar is dat vorig seizoen bijna een kampioenschap geeist erd en dit jaar men al tevreden is met "linkerrijtje" Verbeek heeft vanaf begin gezegd dat deze groep blij mag zijn als ze top-7 eindigen en dat mag toch nooit een uitgangspositie zijn voor Feyenoord ??? Hij geeft de kritiek niet zozeer op Verbeek maar meer op t bestuur , feit is wel dat Bert vorig jaar om deze tijd 20PUNTEN MEER HAD !!!!!!! en dat zonder ballen....... ik ben geen Bert fan , vind hem saai maar beter saai dan kleurrijk degraderen............
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 23 december 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Bert zeikt niemand af. Hij ziet alleen de feiten. Moet ik wel weer zeggen dat Erwin Koeman met een nog mindere selectie het qua punten en positie op de lijst het weer beter dan Bert heeft gedaan. Conclusie!!! We zitten in een neerwaartse spiraal, die snel doorbroken moet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2008 door Richard Lagrouw --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 23 december 2008 - 19:12   quote  deeplink  
ja das ook t probleem maar ga dit maar s 1,2,3 inhalen , ik denk dat we hveen,groningen,nac wel voor moeten kunnen komen binnen 1 jaar maar ajax,psv,az en twente zijn ons gewoon ontstegen en dat zal echt wat meer tijd kosten..................
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 december 2008 - 17:13   quote  deeplink  
ach bertje.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft van Marwijk voldoende zelf inzicht?

0.0072700