|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Heb GJV lang gesteund, maar begin nu langzaam maar zeker vraagtekens te stellen bij zijn tactisch inzicht. Spelwijze word steeds weer veranderd. Blijft achter Timmer staan terwijl hij fout op fout stapelt. Vond dat de verdediging met v. Dijk op doel veel meer rust uitstraalde. Bracht vaak Mols als breekijzer, (is hij echt niet)terwijl je dan beter een lang (hebben we niet) of een snel iemand kan inbrengen. (hebben we hordes van) ik zie het ook nog gebeuren dat hij straks Greene direct weer opstelt als die terug komt van blessure. Al met al rijzen er bij mij steeds meer vraagtekens bij inzicht!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
wist wel dat je ook zou gaan twijfelen! GJV is geen prutser laat ik dat voorop stellen , even wat feiten op een rijtje : Feyenoord zou top-5 moeten kunnen spelen , helaas hebben we ongekend veel blessures dus logisch dat t at minder gaat , met de spelers die we wel tot onze beschikking hebben mogen we toch wel 10 punten meer verwachten dan we nu hebben of niet? Dit is niet alleen de schuld van Peter Bosz of luie voetballers , de taak vd trainer is : zorgen dat spelers goed getraind aan de wedstrijd beginnen , ze op de juiste positie staan en als je veel spelers mist even wat extra zekerheid achterin bouwen , de laatste 2 zaken doet GJV in mijn ogen niet echt optimaal , hij zet spelers op posities aar ze niet echt thuishoren (Bruins,Fer,Timmer haha) en als dan een team niet draaid vallen deze spelers als eerste door de mand , Bruins loopt erbij als een zoutzak , Fer kan Makaay niet de steun geven die hij nodig heeft en zo wordt alles minder en minder , verder is bekend van GJV dat zijn elftallen verdedigend niet uitblinken in organisatie dat was bij Heerenveen ook al zo , het grote verschil bij Feyenoord met Heerenveen : als Hveen een mindere periode heeft en bijv 2x verliest is er niks aan de hand en komt er geen extra druk op de ploeg bij Fnoord staat gelijk alles op ze kop druk wordt groter en groter en dit kan belastend werkend op de frisheid vd spelers , en ik vind dat Verbeek daar wel wat laconiek over is ach ja we hebben verloren maar alles gegeven dus niks aan te doen , ja mooi verhaal maar ga toch maar s zorgen dat die verliespartijen in thuisedstrijden (waarin we gewoon uitgecounterd worden) niet meer voorkomen want dat zijn gewoon allemaal tactische fouten! Ik moet zeggen , sinds Derijck speelt is het wel wat beter achterin al ben ik nog steeds geen tegenstander van Hofland maar begin ook el wat te twijfelen , groot voordeel nu is ook dat er nu een links en rechtsbenige in t centrum staan want 2 linksbenen is echt onhandig , kwa opbou maar ook verdedigend denken ze dan dezelfde kant op terwijl een r en l elkaar juist aanvullen.
Al met al GJV heeft natuurlijk ook mede schuld aan deze malaise net als de spelers en bestuur , maar de hetze de laatste weken tegen alleen Bosz vind ik dan ook wat kortzichtig maar ja das bekend van een groot deel van ons legioen die zoeken altijd 1 zondebok en dan vol gas lekker tegenaan trappen zonder echt even reeel te blijven (al valt dat niet mee als t zo slecht met je club gaat) |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Gertjan Verbeek is oke, zelfs de beste trainer van de wereld kan hier nog niets van maken. GJV geeft de jeugd de kans, ondanks dat het bij gebrek aan .....is. Geef die man een paar goede spelers en ik ben er van overtuigd dat hij hier het beste van maakt. Makkelijk om zo'n man af te schrijven, geef hem de kans als er beter materiaal is. Denk aan van Gaal die er vorig jaar niets van maakte en nu........... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Mee eens ronneke , v Gaal heeft wel zijn spelstijl dit jaar aangepast dus ................ En wij schrijven GJV zeker niet af , maar t is natuurlijk niet zo dat hij alles geweldig doet want dan sta je niet op 16 uit 16 hoor met dit materiaal! verschil met bijv.BvM is : GJV kijkt eerst naar goed voetbal en dan naar punten , en BvM is resultaat heilig , niet altijd leuk maar in sommige gevallen mischien toch verstandiger...................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
|