BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker en van Hanegem NIET naar De kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vi medewerker
 vi medewerker - dinsdag 23 december 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Toch wel jammer dat deze twee hebben aangegeven niet in dienst willen treden van Feyenoord.
fey21
 fey21 - dinsdag 23 december 2008 - 23:28   quote  deeplink  
uhm, waar basseer je dit op??
Nop
 Nop - woensdag 24 december 2008 - 08:13   quote  deeplink  
Arie Haan en Gullit ook niet, Koeman misschien.

lekker belangrijk, zie liever keepertje komen en leuke verdediger en wat meer jeugd komen. maarja nog steeds geen geld...
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 24 december 2008 - 10:26   quote  deeplink  
Tja een vi medewerker, hahaha ik lig nu al dubbel . Die gaat hier reageren??
Dan wordt Johan Derksen wel heel wanhopig. Zet het nu maar gewoon in de vi, dan gelooft iemand het wel en ik geloof het pas als ik het via internet of tv hoor van de desbetreffende personen
Ch€sz
 Ch€sz - woensdag 24 december 2008 - 12:10   quote  deeplink  
vi = vreselijk irritant ?
Joszef
 Joszef - woensdag 24 december 2008 - 13:45   quote  deeplink  
Wat moeten we met Van Hangegem en Beenhakker? Waar wil je ze voor gebruiken?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 december 2008 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2008 - 08:13 schreef Nop het volgende:
Arie Haan en Gullit ook niet, Koeman misschien.

lekker belangrijk, zie liever keepertje komen en leuke verdediger en wat meer jeugd komen. maarja nog steeds geen geld...
nog meer jeugd???? Feyenoord heeft nog NOOIT zoveel jeugd in zijn selectie gehad als nu!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 december 2008 - 17:04   quote  deeplink  
als ze het allemaal doen zoals Wijnaldum kan er wat mij betreft niet genoeg jeugd in Feyenoord 1 staan.
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 27 december 2008 - 04:53   quote  deeplink  
die 2 hoef ik ook niet in de kuip te zien...
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 27 december 2008 - 09:36   quote  deeplink  
Hallo Ch€sz, ik weet niet wie jij liever zie bij Feyenoord maar een ding moet er wel gebeuren meer mensen met een echt feyenoord hart moeten binnen gehaald worden en daar horen onder andere Willem van Hanegem en Leo Beenhakker bij hoor
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 december 2008 - 09:57   quote  deeplink  
Willem heeft idd een echt Feyenoord hart maar kan zowieso niet met dit bestuur en W.Jansen werken en verder zou willem als elftalleider prima zijn maar niet als td ofzoiets daar is willem niet de man voor! En Leo heeft niet echt een Feyenoord hart hoor die heeft een € hart en wordt toch ook echt wel beetje oud hoor maar wellicht in de functie van Wim Jansen met een jonge TD erbij die hij dan ook adviseert zou t wat kunnen zijn want hij heeft natuurlijk wel een enorm netwerk!
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 27 december 2008 - 10:00   quote  deeplink  
Bij Feyenoord ouden ze nu éémaal van oudenvandagen. we weten toch zo langzamerhand wel wat fris bloed betekend, of nog niet.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 december 2008 - 10:24   quote  deeplink  
ach dat gezeur over die oudjes , het valt wel mee hoor , hoe oud waren Metgod , Heus , Bosvelt , v Wonderen , v Hooijdonck ???? het gezuer komt nu omdat ze geblesserd zijn en t niet loopt maar Gio(33) , de Cler (30) , Makaay(33) (door zijn stijl lijkt ie oud maar zo speelt hij al jaren) Tomasson(31) en Hofland (29) zijn ouder maar natuurlijk niet bejaard!
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 28 december 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 - 09:36 schreef antoniorijen het volgende:
Hallo Ch€sz, ik weet niet wie jij liever zie bij Feyenoord maar een ding moet er wel gebeuren meer mensen met een echt feyenoord hart moeten binnen gehaald worden en daar horen onder andere Willem van Hanegem en Leo Beenhakker bij hoor
lijkt me minder belangrijk dan betere resultaten boeken ;-)
Verbeek doet het prima, gezeik over andere mensen in de kuip word ik zo langzamerhand best moe van...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker en van Hanegem NIET naar De kuip

0.0063669