|
|
bulke
|
|
|
Ik zie het nu al staan"in het AD: "Feyenoord maakt slechtste eerste helft van het bestaan goed met beste de tweede helft van bestaan!"
Let maar op, met een fitte selectie kan feyenoord van iedereen winnen!
WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Eerst maar eens zien dan geloven, er zijn al zo veel voorspellingen gedaan! Ik zal zeker wel een siezoenskaart blijven aanschaffen Je bent nu eenmaal supporter voor het leven van deze club |
|
|
|
|
bulke
|
|
|
Wat een vertrouwen zeg!!! Ik zal altijd in ze blijven geloven! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
geloven niet echt t is meer hopen , ik verwacht de 2e seizoenshelft wel 30 punten en eindigen op 9e plaats , dan play-offs of beker winnen is t toch nog wat , en die seizkrt ja die loopt gewoon door , ik heb trouwens al voor 2 jr betaald ook met me stomme kop , haha |
|
|
|
|
Anja80
|
|
|
Nou Jantje, ga dan toch maar weer sparen want het 2e jaar is al voor de helft voorbij. Straks in maart krijg je weer het bericht om je seizoenskaart te verlengen voor het het seizoen 2009/2010. Hopelijk hoeven we dan niet elke thuiswedstrijd op vrijdagavond naar de kuip... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja das waar , gaat snel he als t gezellig is , gelukkig ben ik in de situatie dat ik er niet voor hoef te sparen want dan was ik ermee gekapt , ga niet me llatste euro's aan die ellende uitgeven........... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
sparen en naar Feyenoord gaan gaat niet samen.... |
|
|
|