|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Ik heb in het verleden berichten gelezen dat men moet proberen om Feyenoord te verkopen aan een rijke investeerder! Maar wie zou dit nu willen doen? Ten eerste is het belastingklimaat in Nederland niet zo gunstig! En ten tweede wie wil er nu met de kredietcrisis zijn geld gaan investeren? Kijk van mij mag het en wel zo snel mogelijk , ik ben van mening dat we dan alleen aansluiting met de top ( nationaal en internationaal ) kunnen krijgen. Het liefst zou ik iemand zien die binding met Feyenoord heeft zoals Scheringa dat heeft met AZ in Alkmaar. Ik weet niet of jullie suggesties hebben:
Ik zou wel eens willen weten of in de Familie Brenninkmeijer een Feyenoord supporter aanwezig zou zijn, en zo ja dan zou je deze man of vrouw commissaris-president van de club moeten maken. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
je vraagt t zelf al : wie gaat hier nou honderden miljoenen insteken??? De mensen die dit in Engeland doen doen dat voor naam en faam , de engelde competitie wordt in heel de wereld door honderden miljoenen mensen bekeken , dus dat is kicken voor die lui , een clubje uit een competitie die niet zoveel voorsteld is niet zo interessant dus we moeten hopen op een steenrijke Feyenoord supporter maar ja als wij dan van die FC Utrecht praktijken krijgen wordt het ook niet zo 1,2,3 beter , Scheringa is natuurlijk een super voorbeeld maar je praat dan ook over 1 vd rijkste mensen van dit land met een enorm sporthart deze zijn zeldzaam dus denk dat wij nog wel een aantal jaren blijven ploeteren................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nu maar hopen dat een Feyenoord supporter de oudejaarsloterij wint |
|
|
|