BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoekrazzia clubleiding in eigen huis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 24 december 2008 - 17:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Spandoekrazzia clubleiding in eigen huis (FR-Fanatic)

FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 18:35   quote  deeplink  
gewoon op elk vak 3 spandoeken ophangen, zijn ze nog wel ff bezig om ze af te halen. en hebben ze dat gedaan dan meteen andere neerhangen.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 september 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Schuld van Erik.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 27 september 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 20:20 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Offtopic: 10 voor Duits! Ik heb toch dat anti joden gevoel dat de doorslag geeft, voor de rest prima dag, pootje gehaakt bij mn mentor die daardoor koffie over zich heen kreeg was t hoogtepunt
Offtopic: AUSWEISS!!UND SCHNELL, DU KAMELREITER!!!!

ontopic: Dat spandoek vorig jaar tegen Twente vond ik echt wel kunnen, was ook humor met een knipoog. We mogen wel zingen Twente twente duitsland hoort daarbij, maar je mag het niet op een leuke manier op een spandoek zetten. En tegen ajakkes hebben we ook altijd mooie doeken gehad, of moeten we net als die neuzen 2 kleuren stof zonder tekst aan elkaar naaien en er trots op zijn, dacht het niet. Vond het ook een goed idee toen er op een gegeven moment werd gecollecteerd voor tifo acties. Geef altijd toch meer vind ik, een mooi spandoek door bijv. hard gras. Denk dat dit misschien gewoon te maken heeft met dat gezeik bij het Maasgebouw. Met bekerwedstrijd werd ook alles strak gehouden door de sheriff. Legitimeren, overal M.E: enz enz, jullie weten het zelf wel. Maar de betutteling mag echt wel minder. Heb het idee dat Lijdensweg die spandoeken keurt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:39 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Offtopic: AUSWEISS!!UND SCHNELL, DU KAMELREITER!!!!

ontopic: Dat spandoek vorig jaar tegen Twente vond ik echt wel kunnen, was ook humor met een knipoog. We mogen wel zingen Twente twente duitsland hoort daarbij, maar je mag het niet op een leuke manier op een spandoek zetten. En tegen ajakkes hebben we ook altijd mooie doeken gehad, of moeten we net als die neuzen 2 kleuren stof zonder tekst aan elkaar naaien en er trots op zijn, dacht het niet. Vond het ook een goed idee toen er op een gegeven moment werd gecollecteerd voor tifo acties. Geef altijd toch meer vind ik, een mooi spandoek door bijv. hard gras. Denk dat dit misschien gewoon te maken heeft met dat gezeik bij het Maasgebouw. Met bekerwedstrijd werd ook alles strak gehouden door de sheriff. Legitimeren, overal M.E: enz enz, jullie weten het zelf wel. Maar de betutteling mag echt wel minder. Heb het idee dat Lijdensweg die spandoeken keurt.
vond het bij de bekerwedstrijd wel erg overdreven... echt overal ME.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 27 september 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Kut man, weet niet hoe ik het mooistespandoek erop kan zetten.
Ik heb hem als zwart/wit foto op de computer.
Mannen met lange matten in de nek, reclameborden van esso.
Zal het nooit vergeten,

AJAX ERGER DAN AIDS......geniaal
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 september 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Deze?
847314230_5_gpDf.jpeg
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 28 september 2011 - 08:36   quote  deeplink  
Dank u :)
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 28 september 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 18:19 schreef hotjumper het volgende:
Juist de "spandoeken-oorlog" met ADO was altijd zeer vermakelijk over en weer leuke doeken die zeker bijdroegen aan de sfeer.
Dat vind ik ook. Het is juist leuk om er een wedstrijd van te maken wie het mooiste en origineelste spandoek heeft. Dat wordt de aandacht vanzelf weer weggeleid van het rellen en gaan we ons weer bezig houden daarmee. Ook spreekkoren richting het uitpubliek moet mogen . We zitten tegenwoordig allemaal met een stok in onze reet omdat je tegenwoordig niks meer mag zeggen. 15-20 jaar geleden mocht alles, toen waren er lang niet zoveel problemen rond de stadions als nu. Het wordt gewoon te saai gemaakt nu en dan ga je je frustratie op een andere manier uiten, zo is het nou eenmaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoekrazzia clubleiding in eigen huis









0.0093460