BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 2e seizoenshelft

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Fr-1908
 Fr-1908 - donderdag 25 december 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Iedereen kan zien dat Feyenoord niet het niveau bereikt heeft wat wel zou moeten. Er moet daarom veel gebeuren bij Feyenoord om dit seizoen niet dramatisch laag te laten eindigen.

Wat zou er na jou mening in de winterstop moeten gebeuren bij Feyenoord (spelers verkopen, spelers kopen, beleid ed)?

En zou dhr. Bosz ontslagen moeten worden ? zo ja wie zou de opvolger dan moeten worden van dhr. Bosz ?
Paauwe
 Paauwe - donderdag 25 december 2008 - 15:38   quote  deeplink  
Ik denk zeker dat Bosz het nu echt heeft verkloot bj ons. In mijn ogen is er maar 1 man die zijn taak moet overnemen en dat is Beenhakker! Geef verbeek dit seizoen nog de tijd met nieuwe aankopen na de winterstop en kijken hoe ver we dan eindigen want als er betere spelers komen en het blijft klote dan ligt het toch echt aan de trainer!! Dan komt de weg vrij voor het duo Been/Hanegem.
ton
 ton - donderdag 25 december 2008 - 21:15   quote  deeplink  
willem is te oud en been wat kan hij meer dan verbeek
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 25 december 2008 - 22:59   quote  deeplink  
ja ik ben ook zeer zeker voor Leo Beenhakker ondanks dat ie bij 020 zei dat ie thuis kwam
Dick
 Dick - vrijdag 26 december 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Er kan niemand meer als Gert Jan ,wie je ook voor de groep zet ook Mario Been niet.
Hoelang heb die er niet over gedaan om uit een diep dal te komen.
Wel ja nu weer Beenhakker en v Hanegem ,moet dat die frisse wind worden in de kuip.
Die gasten moeten naar een bejaardenhuis en trouwens die komen niet naar de kuip.
En zeker niet onder dit bestuur dat kan je wel vergeten.
Het beste is net als bij NEC Gert Jan de tijd gunnen en dan komt het best weer
vooralkaar. Ik zie ook graag de Wolf en Fraiser terug komen.
En als al de geblesseerde spelers er weer bij zijn gaat het weer voor de wind.
En dan pas commentaar leveren op alles wat jullie niet zind.
Dan staan jullie in je recht en nu is een tijdje niet over alles lopen zeiken.
Maar nu allemaal in deze moeilijke tijd achter jullie gaan staan.
Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen toe, en een gezond en een fijn sportjaar toe met onze grote liefde en de heropstanding van ons Feyenoord.
Paauwe
 Paauwe - vrijdag 26 december 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Weet je wat het is Dick. Ik zit elke thuiswedstrijd in de kuip al bijna 10 jaar en wat ik dit seizoen zie kun je bijna vergelijken met de HCS tijd en dat liep ook volledig uit de hand ;) Wat mij gewoon ergert is dat er bij interviews er zowat gelachen wordt door verbeek en dat snap ik niet helemaal. Zonder het legioen is Feyenoord helemaal niks meer en dat moeten ze en dan bedoel ik het bestuur maar eens gaan beseffen!
Namens mij ook de kerstgroeten en vandaag gewoon 3 punten pakken tegen NAC!!
Robertz
 Robertz - vrijdag 26 december 2008 - 12:55   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens ,Dick.Feyenoord moet op dit moment verder gaan met Gertjan en zijn trainers en met de spelers die we hebben.Natuurlijk valt er het een en ander aan te merken op een aantal spelers zowel in negatieve als positieve zin,denk aan spelers als Bizeswar,Tiendalli,Derijck.Spelers die veel te snel zijn afgeschreven,gelukkig niet door Gertjan.Als een groot deel van de geblesseerde spelers weer terug is zal het zeker beter gaan.Waarom al niet vanmiddag?Tegen alle Feyenoordsupporters zou ik zeggen:houdt moed er komen betere tijden aan.
sebbe1
 sebbe1 - vrijdag 26 december 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Eigenlijk heeft Verbeek wel wat geluk gehad met al die geblesseerden. Nu moest hij kiezen voor jongens die eigenlijk al waren afgeschreven en achteraf blijkt deze grijpen hun kans, die wanneer iedereen fit was gebleven waarschijnlijk niet (zo snel) was gekomen, en ze doen het bovenverwachting goed. Ook werden talenten sneller gebracht en zijn nu niet meer weg te denken.

Dus om iemand te quoten (helaas 020) Elk nadeel heb zijn voordeel.

Voor de rest iedereen een voorspoedig 2009 met een groots Feyenoord
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 27 december 2008 - 04:48   quote  deeplink  
weinig sprake van geluk in deze tijden kerel... die jonkies konden eenmaal niet mislukken... de rest deed het al kut zat ;-)
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 december 2008 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 - 20:39 schreef sebbe1 het volgende:
Eigenlijk heeft Verbeek wel wat geluk gehad met al die geblesseerden. Nu moest hij kiezen voor jongens die eigenlijk al waren afgeschreven en achteraf blijkt deze grijpen hun kans, die wanneer iedereen fit was gebleven waarschijnlijk niet (zo snel) was gekomen, en ze doen het bovenverwachting goed. Ook werden talenten sneller gebracht en zijn nu niet meer weg te denken.

Dus om iemand te quoten (helaas 020) Elk nadeel heb zijn voordeel.

Voor de rest iedereen een voorspoedig 2009 met een groots Feyenoord

Ze doen het idd prima maar een jongen als Wijnaldum zou natuurlijk wat meer rust gegund moeten worden want zijn pijpje is de laatste 5 wedstrijden toch wel aardig leeg hoor! Ik zou toch weer blij zijn als een groot deel weer terug is en de trainer kan kiezen en ook af en toe een speler kan wisselen uit voorzorg en niet uit nood.
Joszef
 Joszef - maandag 29 december 2008 - 15:14   quote  deeplink  
Als iedereen weer fit is geloof ik dat er nog mooie dingen kunnen gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 15:25   quote  deeplink  
Laten we in godsnaam nou die beker weer pakken.......
Dat zou toch het mooiste scenario zijn.......
En dan maar hopen dat die kaaskoppen kampioen worden of liever nog toch die lampie`s ,want de meeste kaaskoppen supporters waren eerst je weet wel supporters.
jordy
 jordy - maandag 29 december 2008 - 16:19   quote  deeplink  
iedereen moet eens nadenken die gasten die afgeschreven waren staan al jaren onder contract die hadden de kar moeten trekken we staan 17 weg met die spelers
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 16:19 schreef jordy het volgende:
iedereen moet eens nadenken die gasten die afgeschreven waren staan al jaren onder contract die hadden de kar moeten trekken we staan 17 weg met die spelers
17?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 09:22   quote  deeplink  
Beker en winst in 020 ben ik tevreden
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 30 december 2008 - 09:37   quote  deeplink  
Er kunnen nog mooie dingen gebeuren, de beker kan nog steeds, en verder ben ik het helemaal eens met de col van Wolfie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 2e seizoenshelft

0.0074079