|
|
Semmyfan
|
|
|
Wat mij dwars zit is het volgende....
Peter had Semmy uitgedaagd... Alleen maar Hangen, trekken en .........enz
Wie denk je wie er wint............
Hang en trek meneer Peter.....
Nu verloor die tegen Hari
Alle hoeken van de ring gezien.......... SLIM PETER.......Helemaal super jonge...NUZIT JE THUIS JE AF TE VRAGEN OF JE NIET BETER SEMMY HAD KUNNEN LATEN DOORGAAN EN DE LEEUW NIET IN Z N HEMPIE HAD MOETEN LATEN STAAN TEGEN HARI, DIE EIGENLIJK NEDERLANDER IS MAAR ONDER MAROKKO UITKOMT.....
NOGMAALS HELEMAAL SUPER GEREGELD ( DUS NIET............................................................................................................................... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Persoonlijk had ik Sem ook liever in de arena zien staan waarbij hij waarschijnlijk de titel ook weer had gewonnen. |
|
|
|
|
Semmyfan
|
|
|
Dat weet ik wel zeker........ Hari had zeker geen kans gehad tegen Semmy. Volgens mij heeft Hari nog nooit tegen semmy gestaan..... Had ik graag willen zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 december 2008 door Semmyfan -- |
|
|
|
|
ronaldynhyo
|
|
|
als je niet eens cker weet of sem tegen badr heb gevochten haha wat doe je dan eigenlijk op dit forum!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr