|
|
scf1908
|
|
|
feyenoord is/wasgoed,toch??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
NAC was 3 x nix, niets meer niets minder ;-) |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Was geinig zo'n ontvangst voor die Lurling en dan een vol stadion die hem uitzwaai als ie gewisseld wordt. Kippevel moment voor Lurling, ja dat krijgt je ervan als je ooit een feyenoorder een rode kaart heb 'aangesmeerd' zoals foen ie bij Heerenveen speelde en Kalou zo'n rode kaart aansmeerde. Dat vergeten en vergeven we je nooit |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Feyenoord was eigenlijk hetzelfde als de laatste weken , alleen nu brak Bisesar de wedstrijd open met een wonderschoon zondagsschot , hadden we t geluk nu een keertje mee ipv tegen (2e goal buitenspel) en zo rolt t balletje dan eindelijk weer onze kant op............... je kon wel zien dat we nu 3 echte aanvallers hadden al as Slory nog niet top en betreft Lurling : ja was prachtig , al hadden we dat kaartennaaien hem allang vergeven als ie bij ons gewoon 30 goals had gemaakt en een keer een Ajacied een rode kaart had aangenaaid natuurlijk maar ja t kind had kuipvrees en heeft dat blijkbaar nog steeds hahaha |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Feyenoord was maar zo zo,moet beter, eens, NAC was prut |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2008 - 09:41 schreef antoniorijen het volgende:Was geinig zo'n ontvangst voor die Lurling en dan een vol stadion die hem uitzwaai als ie gewisseld wordt. Kippevel moment voor Lurling, ja dat krijgt je ervan als je ooit een feyenoorder een rode kaart heb 'aangesmeerd' zoals foen ie bij Heerenveen speelde en Kalou zo'n rode kaart aansmeerde. Dat vergeten en vergeven we je nooit het is nooit mijn favoriete speler geweest maar het blijft een ex feyenoorder dus iets minder hatelijk had wel gemogen en dan met name over zijn moeder! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2008 - 09:53 schreef jantje 1974 het volgende:Feyenoord was eigenlijk hetzelfde als de laatste weken , alleen nu brak Bisesar de wedstrijd open met een wonderschoon zondagsschot , Biseswar heeft nu al 4 of 5 keer zo gescoord Dat vind ik erg veel voor een zondagsschot Ik denk dat het vaardigheid is Hij wist wat hij deed en deed het bewust Het was geen zondagsschot Het was een prachtig schot Hij had goed gezien dat de keeper verkeerd stond |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2008 - 19:20 schreef Phyxsius het volgende:[..] Biseswar heeft nu al 4 of 5 keer zo gescoord Dat vind ik erg veel voor een zondagsschot Ik denk dat het vaardigheid is Hij wist wat hij deed en deed het bewust Het was geen zondagsschot Het was een prachtig schot Hij had goed gezien dat de keeper verkeerd stond En hij schoot daarna van ongeveer dezelfde positie nog op de lat. |
|
|
|
|
damien
|
|
|
wat een leuke berichten hier weer over anthony, blijkt maar weer dat 99 % hem niet kend, het is gewoon een aardige gozer die echt nooit de kans heeft gehad bij feyenoord en ik ken ook feyenooorders die andere spelers een kaart hebben aangenaaid, hij voetbalt nu voor nac, daar word hij voor betaald, logisch dus dat hij zulke dingen nu roept dat hij ons pijn wilt doen, zeker als je ziet op de manier waarop hij bij ons is weggegaan |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ieder zijn mening ,Lurling is een type die je in je team wilt maar als ie tegen je is is hij onuitstaanbaar! Hij heeft voldoende gespeeld in de kuip maar niets laten zien , typisch streekjongetje die bang is in t wilde esten , haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vond het niet vervelend dat ie toen kwam, maar heeft het toen niet waar gemaakt. Toen bleek wat voor een gigantische jankmuil hij was was ik meteen genezen. Die prutser had voor de beker wedstrijd vorig jaar en ook voor de afgelopen wedstrijd gewoon zijn bek moeten houden. Nu kreeg hij gewoon wat hij verdiende. |
|
|
|