BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lurling wou ons pijn doen? haha wie doet nu wie pijn!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf1908
 scf1908 - vrijdag 26 december 2008 - 16:03   quote  deeplink  
feyenoord is/wasgoed,toch??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2008 door Boudewijn --
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 27 december 2008 - 04:49   quote  deeplink  
NAC was 3 x nix, niets meer niets minder ;-)
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 27 december 2008 - 09:41   quote  deeplink  
Was geinig zo'n ontvangst voor die Lurling en dan een vol stadion die hem uitzwaai als ie gewisseld wordt. Kippevel moment voor Lurling, ja dat krijgt je ervan als je ooit een feyenoorder een rode kaart heb 'aangesmeerd' zoals foen ie bij Heerenveen speelde en Kalou zo'n rode kaart aansmeerde. Dat vergeten en vergeven we je nooit
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 december 2008 - 09:53   quote  deeplink  
Feyenoord was eigenlijk hetzelfde als de laatste weken , alleen nu brak Bisesar de wedstrijd open met een wonderschoon zondagsschot , hadden we t geluk nu een keertje mee ipv tegen (2e goal buitenspel) en zo rolt t balletje dan eindelijk weer onze kant op............... je kon wel zien dat we nu 3 echte aanvallers hadden al as Slory nog niet top en betreft Lurling : ja was prachtig , al hadden we dat kaartennaaien hem allang vergeven als ie bij ons gewoon 30 goals had gemaakt en een keer een Ajacied een rode kaart had aangenaaid natuurlijk maar ja t kind had kuipvrees en heeft dat blijkbaar nog steeds hahaha
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 27 december 2008 - 10:04   quote  deeplink  
Feyenoord was maar zo zo,moet beter, eens, NAC was prut
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 27 december 2008 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 - 09:41 schreef antoniorijen het volgende:
Was geinig zo'n ontvangst voor die Lurling en dan een vol stadion die hem uitzwaai als ie gewisseld wordt. Kippevel moment voor Lurling, ja dat krijgt je ervan als je ooit een feyenoorder een rode kaart heb 'aangesmeerd' zoals foen ie bij Heerenveen speelde en Kalou zo'n rode kaart aansmeerde. Dat vergeten en vergeven we je nooit
het is nooit mijn favoriete speler geweest maar het blijft een ex feyenoorder dus iets minder hatelijk had wel gemogen en dan met name over zijn moeder!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 december 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 - 09:53 schreef jantje 1974 het volgende:
Feyenoord was eigenlijk hetzelfde als de laatste weken , alleen nu brak Bisesar de wedstrijd open met een wonderschoon zondagsschot ,
Biseswar heeft nu al 4 of 5 keer zo gescoord
Dat vind ik erg veel voor een zondagsschot
Ik denk dat het vaardigheid is
Hij wist wat hij deed en deed het bewust
Het was geen zondagsschot
Het was een prachtig schot
Hij had goed gezien dat de keeper verkeerd stond
F4L
 F4L - zaterdag 27 december 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 - 19:20 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Biseswar heeft nu al 4 of 5 keer zo gescoord
Dat vind ik erg veel voor een zondagsschot
Ik denk dat het vaardigheid is
Hij wist wat hij deed en deed het bewust
Het was geen zondagsschot
Het was een prachtig schot
Hij had goed gezien dat de keeper verkeerd stond
En hij schoot daarna van ongeveer dezelfde positie nog op de lat.
damien
 damien - zaterdag 27 december 2008 - 21:37   quote  deeplink  
wat een leuke berichten hier weer over anthony, blijkt maar weer dat 99 % hem niet kend, het is gewoon een aardige gozer die echt nooit de kans heeft gehad bij feyenoord en ik ken ook feyenooorders die andere spelers een kaart hebben aangenaaid, hij voetbalt nu voor nac, daar word hij voor betaald, logisch dus dat hij zulke dingen nu roept dat hij ons pijn wilt doen, zeker als je ziet op de manier waarop hij bij ons is weggegaan
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 12:28   quote  deeplink  
ieder zijn mening ,Lurling is een type die je in je team wilt maar als ie tegen je is is hij onuitstaanbaar! Hij heeft voldoende gespeeld in de kuip maar niets laten zien , typisch streekjongetje die bang is in t wilde esten , haha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Vond het niet vervelend dat ie toen kwam, maar heeft het toen niet waar gemaakt. Toen bleek wat voor een gigantische jankmuil hij was was ik meteen genezen.
Die prutser had voor de beker wedstrijd vorig jaar en ook voor de afgelopen wedstrijd gewoon zijn bek moeten houden. Nu kreeg hij gewoon wat hij verdiende.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lurling wou ons pijn doen? haha wie doet nu wie pijn!!!

0.0061938