|
|
|
sevillana
|
|
|
“De keeper stond te veel naar links. Ik dacht: ik schiet maar eens. En hij vloog er inderdaad mooi in”, glunderde Diego Biseswar na afloop van Feyenoord tegen NAC Breda (3-1). “We hebben de fans en de trainer de laatste weken geen goede resultaten kunnen bieden. Dit is een kerstcadeau voor de fans en voor trainer Verbeek”, aldus Biseswar, die van ver een schitterende bal in de kruising liet ploffen.
Ik hoop dat Diego nog meer van die kadootjes voor ons heeft in de nabije toekomst, we zijn als supporters dit seizoen nog niet zo gek veel verwend. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
deze kerel heeft idd deze trap aardig onder de knie... niet de 1e keer dat hij zo scoort |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja diego verbaasd mij ook positief , toen hij 3 jaar geleden debuteerde scoorde hij ook zo maar na zijn slappe jaren , wat grotendeels te wijten is aan zijn slechte mentaliteit(toen), geloofde ik niet zo meer in hem , maar hij bewijst het tegendeel, klasse! Echt een jongen die een prikkel en een aai over zijn bol ook af en toe nodig heeft en die krijgt hij blijkbaar. |
|
|
|
|
|