BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Diego Biseswar in beeld voor wintertransfer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - zondag 28 december 2008 - 09:17   quote  deeplink  
Feyenoord heeft aangegeven Diego Biseswar in de winterstop te willen verkopen, wanneer een akkoord over contractverlenging uitblijft. Er is belangstelling voor Biseswar vanuit onder meer Engeland. Het contract van Biseswar loopt na dit seizoen af en Feyenoord is al enkele maanden zonder resultaat in gesprek met de aanvaller over een nieuwe overeenkomst.

Omdat Biseswar is opgenomen in Talent Pool I, is de club er veel aan gelegen hem niet voor niets de deur uit te laten lopen. Dat financiële belang zou echter strijdig zijn met het sportieve belang, want Biseswar is samen met Roy Makaay clubtopscorer met zes goals en was in de eerste seizoenshelft een van de betere Feyenoorders. Biseswar zelf houdt alle opties nog open.

http://www.fr-fanatic.com/2008/12/28/14346/
Peer
 Peer - zondag 28 december 2008 - 09:43   quote  deeplink  
Alles op alles zetten om contract te verlengen!
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 december 2008 - 10:18   quote  deeplink  
hoop dat ze hem kunnen behouden, maar verwacht dat ie weggaat.
winky
 winky - zondag 28 december 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Dit is nou typisch feyenoord. In de zomer niet goed genoeg en nu weer wel. ik ben zelf seat houder maar erger me groen en geel aan managment. hoe kan je nou in loondient een salaris van 420.000 euro vragen als je zulke fouten maakt. laten we inzetten om de gelden die er zijn te gebruiken om de ECHTE talenten langer vast te leggen zodat als het voor hun tijd is om te gaan dat ze veel geld opleveren.
volgens mij doen ze dat helaas in 020 en eindhoven namelijk al jaren. er lopen er op dit moment bij fey 4 spelers die een salaris verdienen net zoveel als de gehele sparta selectie bij elkaar. en of ze dit nou echt waard zijn is de vraag. zet op termijn in om de talenten aan je te binden.
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 december 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Wat zou je zelf doen? Eerst door Bosz bij het oud vuil gezet worden, met een opmerking erbij dat zelfs Heracles je niet wil hebben, daarna bijtekenen?
Nee hoor mooi contract uitdienen en dan de club uitkiezen waarvoor je wilt spelen.
Feyenoord kan hem dan wel in de winterstop willen verkopen maar als Diego nee zegt houdt het hele verhaal op. Loopt ie aan het eind van het seizoen transfervrij de kuip uit.
en steekt het geld van een transfersom als tekengeld zelf in zijn zak. Net als Buis overigens.
Prima staaltje beleid van onze T.D.
Maar die heeft het te druk met de contract verlenging van Greene...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2008 door F.L.E --
Dick
 Dick - zondag 28 december 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Ja dat ga je krijgen als je in het begin uitgekotst wordt door iedereen dan gaan ze
weg en hij heb nog gelijk ook,en deze jongen gaat in de toekomst een hoop verdienen
En dat gebeurt ook met Bruins en Slory Wijnaldum.
En dan is Verbeek weer aan de beurt om uitgekaffert te worden door het legioen om dat hij niet presteerd met het elftal..
Biseswar Ik wens je bij deze alvast een pracht van een carriere toe, ik heb genoten
van je bedankt daar voor.
Ik heb nog een nieuwjaars wens.
Bestuur zou u zo goed willen zijn met u vrienden en de rest van u achterbakse en herseloze kliek opterotten van waar jullie vandaan gekomen en ga lekker daar de boel lopen te verzieken,hierbij nog een gratis bos wandeling aangeboden door mij.
ariefr
 ariefr - zondag 28 december 2008 - 12:01   quote  deeplink  
hij is afgeserveerd door iedereen, wie had dit verwacht. Zo goed speelde hij niet voor dit seizoen.. waarom zou je hem dan zijn contract laten verlengen... Ik vond hem ook heel erg slecht alleen nu ontwikkelt ie zich opeens en daar kan feyenoord niks aan doen. Maar er zijn zat gevallen waar ze wel wat aan kunnen doen dat ze de spelers behouden. Bijv een derijck die goed speelt die straks weggaat en ga zo maar door en die over een paar jaar bij een topclub spelen
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 december 2008 - 12:21   quote  deeplink  
Tja hier blijkt maar weer het mismanagement van Peter Bosz, deze man heeft helemaal geen uitstraling! Eerts maar hard roepen dat Derijck,Tiendalli en Biseswar weg mogen
Ik kan heel goed begrijpen dat Derijck en Biseswar weg willen want deze Peter Bosz is voor geen ene cent te vertrouwen. Nu blijkt dat deze spelers het verrekte goed doen en dan moet men dit maar eens goed gaan belonen en ook de spelers een eerlijke kans geven in dit Feyenoord, nu staan ze erin omdat er zoveel geblesseerde spelers zijn. Ik moet nog maar eens zien dat zij er ook in staan als de rest weer fit wordt?? Ik vind het jammer dat ze weg willen maar ik kan ze geen eens ongelijkgeven!!!
Een maatregel moet de directie nemen: Bosz eruit donderen en dat geld dat vrij komt aan Biseswear, Derijck en Tiendalli uitgeven
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 12:26   quote  deeplink  
de 3 genoemde spelers zijn niet alleen door Bosz afgeserveerd , ook Koeman en v Marwijk wilde ze niet , dus beetje onzin , en ja als hij niet verlengt zou ik m nog niet zomaar wegdoen , of je moet er 1 milj voor krijgen maar als je 3 ton ofzo kan krijgen zou ik hem maar houden!
Joszef
 Joszef - zondag 28 december 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Gaat niet om hem houden als er geen goed bod komt, want dan loopt ´ie straks gratis de Kuip uit. Maar hij moet gewoon verlengen.
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 december 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 12:26 schreef jantje 1974 het volgende:
de 3 genoemde spelers zijn niet alleen door Bosz afgeserveerd , ook Koeman en v Marwijk wilde ze niet , dus beetje onzin , en ja als hij niet verlengt zou ik m nog niet zomaar wegdoen , of je moet er 1 milj voor krijgen maar als je 3 ton ofzo kan krijgen zou ik hem maar houden!
Feyenoord heeft helemaal niks te willen. Het is Biseswar die bepaald of hij blijft of gaat.
En die 2 "top"trainers hebben het dan goed gezien, toch?
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 28 december 2008 - 12:50   quote  deeplink  
he jongens laten we niet vergeten dat diego een over het paard getild mannetje was/is hij werd overal uitgekotst omdat ie gewoon een kutmentaliteit had/heeft,je moet het zo zien dat hij van gert-jan een laatste kans heeft gehad en die heeft ie met 3 handen aan gepakt.......
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 12:50 schreef ronnie 70 het volgende:
he jongens laten we niet vergeten dat diego een over het paard getild mannetje was/is hij werd overal uitgekotst omdat ie gewoon een kutmentaliteit had/heeft,je moet het zo zien dat hij van gert-jan een laatste kans heeft gehad en die heeft ie met 3 handen aan gepakt.......
exact ronnie , zo is het Diego was echt héél slecht bezig , bij Feyenoord , bij De Graafschap en bij Heracles ook veel problemen gehad en niet goed gespeeld en dan had Feyenoord op dat moment moeten zeggen : joh we geven jou een mooi contract voor nog eens 3 jaar ??? Dat hij zich nu zo manifesteerd is klasse van hem maar is natuurlijk gelul om over slecht beleid te praten dat hij niet eerder nieuw contract heeft gekregen , dat is achteraf makkelijk lullen!
Nop
 Nop - zondag 28 december 2008 - 13:43   quote  deeplink  
Diego verleng met 2 jaar en je mag in de zomer weg, jij blij Feyenoord blij, laat het n je contract zetten, nu weg gaan is een lange neus naar het bestuur, maar het legioen laat je dan wel behoorlijk in de steek!!!!!
fey21
 fey21 - zondag 28 december 2008 - 13:47   quote  deeplink  
als hij weggaat hebben we een kutverdediging én een kutaanval
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 28 december 2008 - 14:09   quote  deeplink  
alstie ZELF weg wil dan gaat tie maar lekker op het bankie zitten in het buitenland als tie bijtekent is het goef voor de club maar laan we nou niet doen of we niet zonder hem kenne......alstie weg wil....optiefte dan!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 13:47 schreef fey21 het volgende:
als hij weggaat hebben we een kutverdediging én een kutaanval
Het is Diego Biseswar hoor niet Diego Maradonna! Als hij zelf slim is tekent ie gewoon lekker bij , want deze jongen mag blij zijn met zijn huidige situatie , voor buitenland is hij helemaal niet klaar , hij heeft net 4 mnd zijn koppie op een rijtje maar ja , je kent dit soort jongens wel : ze denken dat ze idd Maradonna zijn en rennen zo naar t buitenland geduwd door hun zakkenvullende manager.............
derq
 derq - zondag 28 december 2008 - 15:41   quote  deeplink  
als die manager slim is kan die ook meer geld verdienen door hem hier te laten..
Lies 12
 Lies 12 - zondag 28 december 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 12:50 schreef ronnie 70 het volgende:
he jongens laten we niet vergeten dat diego een over het paard getild mannetje was/is hij werd overal uitgekotst omdat ie gewoon een kutmentaliteit had/heeft,je moet het zo zien dat hij van gert-jan een laatste kans heeft gehad en die heeft ie met 3 handen aan gepakt.......
Goh, ken je Biseswar zo goed? Of ben je een persoonlijke vriend van de heer Bosz? Waaruit blijkt dat hij zo over het paard getild is en een kutmentaliteit heeft? Dit seizoen heb ik er niets van gemerkt. Ik ken bij feyenoord wel wat anderen met een kutmentaliteit. Ik heb liever dat die vertrekken.
Anja80
 Anja80 - zondag 28 december 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Ach Lies 12, als je een beetje weet wat er allemaal speelt dan zou je ook moeten weten dat Biseswar een heel vervelend ventje was bij Feyenoord, bij Heracles en bij de Graafschap. Niet alleen hij was heel vervelend maar ook zijn vader, die na elke redelijke wedstrijd direct bij Bosz op de stoep stond om loonsverhoging te vragen. Maar het lijkt er op dat zowel vader als zoon verstandiger zijn geworden. Laat hem dus maar lekker blijven want zo dik zitten we nu ook weer niet in de vleugelspelers. Leeft Vincken eigenlijk nog?
moa
 moa - zondag 28 december 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Hij krijgt 100% zeker wel een contract verlenging, hij heeft er niks aan om nu voor 2/3 miljoen naar een gelijke club als Feyenoord te gaan.
Wanneer hij zijn huidige ontwikkeling nog 1/2 jaar kan voortzetten, kan hij over 2 jaar voor 10+ milj de deur uit.. dit is voor hem, voor zn zaakwaarnemer en voor Feyenoord beter, kan me niet voorstellen dat ze hier niet uitkomen.
fey21
 fey21 - zondag 28 december 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 14:19 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Het is Diego Biseswar hoor niet Diego Maradonna! Als hij zelf slim is tekent ie gewoon lekker bij , want deze jongen mag blij zijn met zijn huidige situatie , voor buitenland is hij helemaal niet klaar , hij heeft net 4 mnd zijn koppie op een rijtje maar ja , je kent dit soort jongens wel : ze denken dat ze idd Maradonna zijn en rennen zo naar t buitenland geduwd door hun zakkenvullende manager.............
Wie wou jij dan zetten op links?
Bruins?!
Biseswar weg betekent dat er absoluut geen dreiging komt vanuit links.
dan gaan weer alle ballen via rechts en we hebben allemaal gezien dat dat niet lang goed gaat
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 16:17 schreef moa het volgende:
Hij krijgt 100% zeker wel een contract verlenging, hij heeft er niks aan om nu voor 2/3 miljoen naar een gelijke club als Feyenoord te gaan.
Wanneer hij zijn huidige ontwikkeling nog 1/2 jaar kan voortzetten, kan hij over 2 jaar voor 10+ milj de deur uit.. dit is voor hem, voor zn zaakwaarnemer en voor Feyenoord beter, kan me niet voorstellen dat ze hier niet uitkomen.
hij brengt nu geen 2/3 milj op hoor! hooguit 5 ton , kijk hij en zijn zaakaarnemer willen natuurlijk óf bijtekenen óf eind vh jaar transfervrij weg en dan zelf de transfersom binnenslepen , ik denk dat ze nog twijfelen omdat ze wel willen dat als ie bijtekend hij ook wel basisspeler is , of in ieder geval er dicht tegenaan. Ik verwacht dat hij uiteindelijk tekent voor paar jaar tegen een goed loon (tussen 2 en 4 ton per jaar)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 16:33 schreef fey21 het volgende:

[..]

Wie wou jij dan zetten op links?
Bruins?!
Biseswar weg betekent dat er absoluut geen dreiging komt vanuit links.
dan gaan weer alle ballen via rechts en we hebben allemaal gezien dat dat niet lang goed gaat
ik snap je reactie niet??? ik schrijf volgens mij totaal niet dat ik vind dat ie wegmoet ofzo.......
Danny.K
 Danny.K - zondag 28 december 2008 - 17:52   quote  deeplink  
Het blijft een fout van Bosz hij wist toch ook al een hele tijd dat Bisewar in een talenten pool is ingeschreven en nu wil hij er nog wat aan verdienen om de inversteerders zoet te houden. De Jaren dat Bisewar salaris van Feyenoord heeft gehad zal altijd meer zijn dan wat we er nu voor gaan krijgen en dat is nu wanbeleid had hem jaren geleden al opgegeven had je meschien meer geld over gehouden voor een verdediger zelfde verhaal met Buis Greene Derijck en de Guzman, maar Bosz en het bestuur blijft maar aanrommelen tot de club naar de afgrond is. Ja we hebben de schuld gehalveert maar we staan nu wel in de degradatie zone geen Europees voetbal volgend jaar en de schuld loopt weer op wat zijn ze toch lekker bezig. En om eerlijk te zijn dit zal nog wel een paar jaar door gaan want ik zie Bosz het tij niet meer keren en ik hoorde Bosz in de tijd van Koeman nog dit zal een overgangsjaar worden nou sorry hoeveel overgangsjaren hebben we nog nodig.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 18:04   quote  deeplink  
het salaris van Biseswar ligt nog niet hoog hoor , hooguit 100.000 per jaar al denk ik dat t op 75.000 ligt dus dat is er snel uit , beste Danny K jij zegt dus dat elke speler uit de talentpool ongeacht prestatie altijd contractverlenging dient te krijgen! Wat je verder zegt over Greene,Buijs en Guzman slaat niet echt op de feiten, Buys wilde zelf niet verkocht worden , Greene wilde zelf nog niet bijtekenen en Guzman zelfde verhaal maar wat wil jij dan : iedereen 20jarig contract? Sorry beste vriend maar je reactie is een beetje out off the facts , dat Bosz verder een eikel is ben ik natuurlijk wel met je eens.
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 december 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Eerst zien, dan geloven, dan reageren en laat ie eerst maar eens zien dat hij dit niveau het hele seizoen aan kan.
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 december 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder schreef heeft Feyenoord niks te willen. De bal ligt volledig bij Biseswar en zijn zaakwaarnemer(s). En mocht hij inderdaad maar een salaris van rond de 100.000 euro hebben zal hij het tekengeld en een flinke salaris verbetering echt niet laten liggen.
En dan nog iets over die talent pools, je zou toch denken dat Feyenoord hier alleen maar spelers inzet waarvan ze verwachten dat het een topper is of wordt. Biseswar was al in dienst van Feyenoord voordat ze de talentpools opzetten, als het dan zo'n vervelend mannetje was waarvan niemand dacht dat hij het zou redden waarom zet je hem dan toch in die talentpool? Dit is dan gewoon je investeerders verneuken.
En dat geeft dan weer vertrouwen voor nieuwe investeerders.
Goed bezig daar in het maasgebouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2008 door F.L.E --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 19:49 schreef F.L.E het volgende:
Zoals ik al eerder schreef heeft Feyenoord niks te willen. De bal ligt volledig bij Biseswar en zijn zaakwaarnemer(s). En mocht hij inderdaad maar een salaris van rond de 100.000 euro hebben zal hij het tekengeld en een flinke salaris verbetering echt niet laten liggen.
En dan nog iets over die talent pools, je zou toch denken dat Feyenoord hier alleen maar spelers inzet waarvan ze verwachten dat het een topper is of wordt. Biseswar was al in dienst van Feyenoord voordat ze de talentpools opzetten, als het dan zo'n vervelend mannetje was waarvan niemand dacht dat hij het zou redden waarom zet je hem dan toch in die talentpool? Dit is dan gewoon je investeerders verneuken.
En dat geeft dan weer vertrouwen voor nieuwe investeerders.
Goed bezig daar in het maasgebouw.
Als Feyenoord alleen maar spelers in een pool stopt die echt wat zijn hadden ze niet eens 1 pool volgekregen , ze doen er 1,2 of 3 leuke namen in en vullen dan aan met de rest , dat is niet zo dom hoor dat is gewoon zakelijk , op deze manier is het mogelijk om meerdere pools te maken wat dus meer opleverd.
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 december 2008 - 20:01   quote  deeplink  
Ja Jantje je bent goed op de hoogte, in de talentpool waar Biseswar inzet hebben ze van louter armoede El Hamadi erbij gezet. Was met spelers als Biseswar, Greene e.d. echt een toppertje.
En wat denk jij dat toekomstige investeerders gek zijn als ze zien wat de huidige tweede talentpool gaat opleveren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2008 door F.L.E --
Lies 12
 Lies 12 - zondag 28 december 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 19:49 schreef F.L.E het volgende:
Zoals ik al eerder schreef heeft Feyenoord niks te willen. De bal ligt volledig bij Biseswar en zijn zaakwaarnemer(s). En mocht hij inderdaad maar een salaris van rond de 100.000 euro hebben zal hij het tekengeld en een flinke salaris verbetering echt niet laten liggen.
En dan nog iets over die talent pools, je zou toch denken dat Feyenoord hier alleen maar spelers inzet waarvan ze verwachten dat het een topper is of wordt. Biseswar was al in dienst van Feyenoord voordat ze de talentpools opzetten, als het dan zo'n vervelend mannetje was waarvan niemand dacht dat hij het zou redden waarom zet je hem dan toch in die talentpool? Dit is dan gewoon je investeerders verneuken.
En dat geeft dan weer vertrouwen voor nieuwe investeerders.
Goed bezig daar in het maasgebouw.
Ik hoop dan wel dat Feyenoord een fatsoenlijke aanbieding doet. Zou Biseswar nu 75.000 per jaar ontvangen? Dat is zo,n 300.000 minder dan Bosz en fors minder dan de topverdieners zoals landzaat. Ik begreep dat die meer dan een miljoen ontvangen. een verdubbeling lijkt me dan wel op te brengen
Lies 12
 Lies 12 - zondag 28 december 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 16:10 schreef Anja80 het volgende:
Ach Lies 12, als je een beetje weet wat er allemaal speelt dan zou je ook moeten weten dat Biseswar een heel vervelend ventje was bij Feyenoord, bij Heracles en bij de Graafschap. Niet alleen hij was heel vervelend maar ook zijn vader, die na elke redelijke wedstrijd direct bij Bosz op de stoep stond om loonsverhoging te vragen. Maar het lijkt er op dat zowel vader als zoon verstandiger zijn geworden. Laat hem dus maar lekker blijven want zo dik zitten we nu ook weer niet in de vleugelspelers. Leeft Vincken eigenlijk nog?
a) Vincken leeft nog en is nog steeds geblesseerd.
b) Wat is nu vervelend? Net zo vervelend als van Persie? Of net zo vervelend als van Hanegem? Toch niet zo vervelend als Suarez? Vervelend vind wel echt wat anders dan een kutmentaliteit. Echte toppers zijn soms een tikkie vervelend, maar Feyenoord hoeft dat soort spelers toch niet gelijk af te branden
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 20:25   quote  deeplink  
hij zal zeker 250.000 willen , en ook kunnen krijgen , hij had nog een contract van toen hij 17/18 was dus nog srt jeugdcontract , nu gaat hij dus de volgende stap maken. vandaar dit lage bedrag.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 20:25 schreef Lies 12 het volgende:

[..]

a) Vincken leeft nog en is nog steeds geblesseerd.
b) Wat is nu vervelend? Net zo vervelend als van Persie? Of net zo vervelend als van Hanegem? Toch niet zo vervelend als Suarez? Vervelend vind wel echt wat anders dan een kutmentaliteit. Echte toppers zijn soms een tikkie vervelend, maar Feyenoord hoeft dat soort spelers toch niet gelijk af te branden
Diego kwam vaak te laat , trainde niet goed , zijn vader kwam nogal eens in actie tegen trainers en bestuur als zijn kindje niet goed werd behandeld in zijn ogen , en ook bij Heracles en Graafschap liet hij t niet zien das dus beetje zijn verhaal , en nu heeft ie een serieus meisje en lijkt hij t licht gezien te hebben , want ECHTE toppers mogen best tikkie vervelend zijn maar dan moet je dat eerst laten zien!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 december 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Ze moeten Biseswar een contract aanbieden met een jaarsalaris van zo'n € 350000,= en Bosz een jaarsalaris van € 75000,=
fey21
 fey21 - zondag 28 december 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 17:07 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ik snap je reactie niet??? ik schrijf volgens mij totaal niet dat ik vind dat ie wegmoet ofzo.......
oeps idd verkeerd gelezen.
maar toch, biseswar is (in verhouding tot de andere spelers) misschien wel de maradonna van feyenoord.
ik zeg niet dat hij écht maradonna is hoor...
daarvoor heeft hij trouwens ook nog een cursus handbal nodig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 december 2008 door fey21 --
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 28 december 2008 - 22:09   quote  deeplink  
In dit Feyenoord is Biseswar idd best een aardige speler, maar laten we hem nou ook weer niet te ver de hemel in prijzen. Natuurlijk moet je proberen hem bij te laten tekenen en hem salarisverhoging geven, maar in een topelftal zal hij nooit basisspeler zijn.
dazzie
 dazzie - zondag 28 december 2008 - 23:37   quote  deeplink  
Dat klopt wat Dubbel zegt, maar...elke keer dat Biseswar meedeed, liet hij verrassingen zien, iets waar we van Bruins al lang op zitten te wachten. Laat die ene speler nou eens bij Feyenoord en verkoop die niet, die is toch in deze omstandigheden zoals Feyenoord nu is, goud waard.
Verkoop je hem, dan kunnen we weer "genieten van Bruins en Greene" en dan weet je wel hoe goed feyenoord dan is.
fey21
 fey21 - maandag 29 december 2008 - 01:55   quote  deeplink  
Wanneer gaan we bruins nou eens verkopen??
hij is een centrale middenvelder en daarvan hebben we er nu veel te veel.
Aangezien bruins niet al te best speelt...

trouwens, hoe zit het met vlaar?
gaat hij dit seizoen nog werken voor zn geld?
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 december 2008 - 11:51   quote  deeplink  
Tis gewoon jammer dat ze spelers afserveren voordat ze oog hebben op verkoop cq vervanging voor zo'n speler. Als je weet dat je geen cent te makken hebt lijkt dat me geen handige opstelling. nu maar hopen dat Verbeek Diego op andere gedachten kan brengen.

Wat Bruins betreft die wil ik nog wel eens samen met Slory voor zich in actie zien.
Joszef
 Joszef - maandag 29 december 2008 - 15:11   quote  deeplink  
Biseswar was niet de makkelijkste, maar hij heeft een kans gekregen en gegrepen. Hoop dat hij dankbaar is voor die laatste kans (want dat was het natuurlijk wel) en iets terug geeft door te verlengen. We kunnen nog wel plezier aan hem beleven.
Joszef
 Joszef - maandag 29 december 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 01:55 schreef fey21 het volgende:

trouwens, hoe zit het met vlaar?
gaat hij dit seizoen nog werken voor zn geld?
Wat is dit nu voor opmerking? Vlaar is gewoon geblesseerd.
fey21
 fey21 - maandag 29 december 2008 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 15:12 schreef Joszef het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor opmerking? Vlaar is gewoon geblesseerd.
tuurlijk is ie geblesseerd.
maar ik dacht tot februari
ik heb vorige week echter gelezen dat hij pas volgend seizoen weer fit is (volgensmij op voetbalprimeur).
2 seizoenen geblesseerd zijn is veel te lang,terwijl feyenoord juist een speler als vlaar nodig heeft...
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 december 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 17:34 schreef fey21 het volgende:

[..]

tuurlijk is ie geblesseerd.
maar ik dacht tot februari
ik heb vorige week echter gelezen dat hij pas volgend seizoen weer fit is (volgensmij op voetbalprimeur).
2 seizoenen geblesseerd zijn is veel te lang,terwijl feyenoord juist een speler als vlaar nodig heeft...
volg jij t wel ? Vlaar was geblesseerd herstelde maar raakte opnieuw geblesseerd , die jongen heeft t zelf t moeilijkst daarmee en dan zo een reactie van een "fan" ???? Ben overigens bang dat Ron nooit het nivo meer zal halen wat ie zonder zijn blessures misschien gehaald zou hebben , na zulke blessures en 2 jaar niet voetballen lijkt me dat erg sterk .........helaas........
fey21
 fey21 - maandag 29 december 2008 - 18:47   quote  deeplink  
tuurlijk volg ik het...
maar Feyenoord heeft fitte verdedigers nodig.
en ik denk dat vlaar de beste verdediger is die feyenoord nu heeft.
maar wat heb je eraan als hij zo lang geblesseerd is??
en wat als hij volgend seizoen weer geblesseerd is, waardoor we weer zitten met bahia en hofland?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 december 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:47 schreef fey21 het volgende:
tuurlijk volg ik het...
maar Feyenoord heeft fitte verdedigers nodig.
en ik denk dat vlaar de beste verdediger is die feyenoord nu heeft.
maar wat heb je eraan als hij zo lang geblesseerd is??
en wat als hij volgend seizoen weer geblesseerd is, waardoor we weer zitten met bahia en hofland?
Niet meer echt rekenen op Vlaar dus een goede rechtsbenige centrale verdediger halen , ik vond alleen dat je een beetje de indruk gaf dat Vlaar een luie vent is en dat is niet terecht , jongen heeft enorm pech maar zijn knieen denk niet geschikt voor topvoetbal , helaas...........
fey21
 fey21 - maandag 29 december 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 19:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Niet meer echt rekenen op Vlaar dus een goede rechtsbenige centrale verdediger halen , ik vond alleen dat je een beetje de indruk gaf dat Vlaar een luie vent is en dat is niet terecht , jongen heeft enorm pech maar zijn knieen denk niet geschikt voor topvoetbal , helaas...........
ik vind hem niet lui hoor...
als je geblesseerd bent kun je immers gewoon niet spelen.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 13 december 2011 - 19:52   quote  deeplink  
daarom!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 14 december 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Oude koeie uit de sloot halen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 00:06 schreef RedDevil1990 het volgende:
Oude koeie uit de sloot halen
Juist dempen die put.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Diego Biseswar in beeld voor wintertransfer









0.0093190