BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn verlanglijstje: Pelle en een andere keeper huren, El Akchaoui kopen.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 28 december 2008 - 16:32   quote  deeplink  
Het is jammmer dat Pelle zojuist gescoord heeft, denk dat hij nu voor zijn eigen kansen bij Az gaat maar ik had hem voor het seizoen al graag bij Feyenoord gezien.
ariefr
 ariefr - zondag 28 december 2008 - 17:02   quote  deeplink  
hahaha dan heb ik nog liever me opa in de spits
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 17:16   quote  deeplink  
so wie is jou opa dan???? weet niet of je dit jaar ook nog TV keek maar Pelle heeft een hele goede periode gespeeld hoor voor zijn blessure! dus hou opa maar bij FC Bal op t Dak , denk alleen niet dat AZ hem wil verhuren , die ploeg wil kampioen worden dus dan ga je niet je reserve spits verhuren dus.......... keeper huren is geen optie :keepers zat! el akchaoui is aardig maar ook niet nodig we hebben cler,gio en Wattamaleo voor LB positie dus sorry Madhopfc ook jij wordt niet de nieuwe TD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2008 door jantje 1974 --
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 28 december 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 17:16 schreef jantje 1974 het volgende:
so wie is jou opa dan???? weet niet of je dit jaar ook nog TV keek maar Pelle heeft een hele goede periode gespeeld hoor voor zijn blessure! dus hou opa maar bij FC Bal op t Dak , denk alleen niet dat AZ hem wil verhuren , die ploeg wil kampioen worden dus dan ga je niet je reserve spits verhuren dus.......... keeper huren is geen optie :keepers zat! el akchaoui is aardig maar ook niet nodig we hebben cler,gio en Wattamaleo voor LB positie dus sorry Madhopfc ook jij wordt niet de nieuwe TD
Jantje 1974 bedankt voor je steun inzake Pelle maar ik neem aan dat je de oude man De Cler hebt zien worstelen, Gio heb ik liever op het middenveld en Wattemaleo komt (nog) echt te kort voor het 1e !! dus ik wil best wel een maandje (of langer) ruilen met Bosz!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Tim heeft een jaar met blessures gespeeld en is ook nog van zijn vriendin af en was wat in de war , vorig jaar was hij super dus kan mij niet wijsmaken dat dat niet meer terugkomt , gio en wattamaleo zijn dan goede stands-inn voor die positie dus een LB is geen prioriteit , (doe maar niet ruilen)
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 december 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Pelle? waar komt dit nu weer vandaan?? Heb jij die vorig seizoen zien spelen? Miste toen opgelegde kansen bij AZ. Als je geen geld heb moet je eens in de Jupiler eerste divisie gaan kijken voor talentvolle spelers zoals men dat bij AZ heeft gedaan: Voorbeelden te over daar: Schaars,de Zeeuw,Moisander,Luijckx,vd Velden. En als we nu ook eens een voorsitter krijgen net zoals Scheringa bij AZ dan kunnen we ook eens wat geld uit geven hahahaha

Feyenoord moet zeker nog eens proberen om Tim Krul uit Engeland vandaan te halen
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 december 2008 - 19:15   quote  deeplink  
En de andere spelers zoal Martens, Dembele, Donk die van redelijk kleine clubs uit de nederlandse eredivisie komen zolas RKC,Willem2
Dus al met al is de scouting bij Feyenoord ook waardeloos
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 19:12 schreef antoniorijen het volgende:
Pelle? waar komt dit nu weer vandaan?? Heb jij die vorig seizoen zien spelen? Miste toen opgelegde kansen bij AZ. Als je geen geld heb moet je eens in de Jupiler eerste divisie gaan kijken voor talentvolle spelers zoals men dat bij AZ heeft gedaan: Voorbeelden te over daar: Schaars,de Zeeuw,Moisander,Luijckx,vd Velden. En als we nu ook eens een voorsitter krijgen net zoals Scheringa bij AZ dan kunnen we ook eens wat geld uit geven hahahaha

Feyenoord moet zeker nog eens proberen om Tim Krul uit Engeland vandaan te halen
over Pelle: vorig jaar was héél AZ kut , maar nu gewoon sterk zowel Pelle als AZ , Schaars,Luijckx komen niet uit de jupiler league hoor en vd Velden is nou niet echt geweldig , Moisander is wel sterk maar zou ook bij Feyenoord verzuipen , v Gaal zet alles tactisch zo goed in elkaar dat iedereen mee kan doen , maar heeft daar wel een jaar tijd voor gehad!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 19:15 schreef antoniorijen het volgende:
En de andere spelers zoal Martens, Dembele, Donk die van redelijk kleine clubs uit de nederlandse eredivisie komen zolas RKC,Willem2
Dus al met al is de scouting bij Feyenoord ook waardeloos
Martens is waar maar heeft wel paar jaar nodig gehad om echt dit nivo te halen, Dembele kon Feyenoord niet betalen en Donk is al verhuurd aan de nr laatst van Engeland en speelt daar ook niet , dus ..............
ariefr
 ariefr - zondag 28 december 2008 - 19:46   quote  deeplink  
jantje je kan dan nog zo goed voetballen, maar de kansen die hij krijgt moeten erin, en met zn grote mond dat hij een "topspits" is dan is me opa nog beter ja want die had er wel een gemaakt
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 19:46 schreef ariefr het volgende:
jantje je kan dan nog zo goed voetballen, maar de kansen die hij krijgt moeten erin, en met zn grote mond dat hij een "topspits" is dan is me opa nog beter ja want die had er wel een gemaakt
sorry maar jouw reacties kan ik niet serieus nemen , en waar heb jij gezien dat hij zegt dat hij een topspits is????? gewoon goede speler , en prima partner voor Makaay (hij heeft dit jaar ook al 5 assists) ennuh een echte topspits gaat niet naar Feyenoord hoor!
F.L.E
 F.L.E - zondag 28 december 2008 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 19:27 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

over Pelle: vorig jaar was héél AZ kut , maar nu gewoon sterk zowel Pelle als AZ , Schaars,Luijckx komen niet uit de jupiler league hoor en vd Velden is nou niet echt geweldig , Moisander is wel sterk maar zou ook bij Feyenoord verzuipen , v Gaal zet alles tactisch zo goed in elkaar dat iedereen mee kan doen , maar heeft daar wel een jaar tijd voor gehad!
Dus als ik je goed begrijp moet Verbeek gewoon oprotten en moeten we Van Gaal halen????
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 december 2008 - 20:27   quote  deeplink  
van Gaal mag wat mij betreft gewoon komen hoor ondanks zijn 020 verleden daar moeten we maar overheen stappen!!
Het feit is gewoon dat deze man een topcoach is die spelers beter kan maken maar door de vele domme supporters die echte 020 fobie hebben zal van Gaal denk ik niet zo gauw komen alhoewel hij nu wel met een feyenoord supporster is getrouwd dus who nows maybe................
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 december 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2008 - 20:06 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dus als ik je goed begrijp moet Verbeek gewoon oprotten en moeten we Van Gaal halen????
als je helemaal doorleest is mijn laatste zin : maar heeft daar wel een heel jaar tijd voor gehad , waarmee ik dus wil zeggen dat ook zij tijd nodig hadden en GJV dit dus ook nodig heeft , v Gaal is wel een trainer buitencatogorie maar t blijft vGaal en die kan dus niet naar de Kuip , maar is wel een supertrainer ja
Snoek
 Snoek - maandag 29 december 2008 - 09:58   quote  deeplink  
voor voorin erbij is die Sahar wel een optie , al moet de voorkeur uitgaan naar de verdediging te versterken , een keeper die vertrouwen uitstraalt ( Krul of al Mulder) , bij de verdedigers denk ik aan Suchy en Cahais
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 09:58 schreef Snoek het volgende:
voor voorin erbij is die Sahar wel een optie , al moet de voorkeur uitgaan naar de verdediging te versterken , een keeper die vertrouwen uitstraalt ( Krul of al Mulder) , bij de verdedigers denk ik aan Suchy en Cahais
Sahar voorin erbij?
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 december 2008 - 11:46   quote  deeplink  
wanneer tekent ronaldinho nou eindelijk een keer?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 december 2008 - 18:17   quote  deeplink  
ze zijn bezig met ac milan voor een ruil met Buijs (als vervanger voor Gattuso) zag net Ancelotti op Schiphol ...................... ze willen alleen Greene erbij als stand-inn voor Nesta maar Feyenoord wil dat niet .............
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 december 2008 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 10:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

Sahar voorin erbij?
ja deze jongen heeft ook een keer ergens een naam horen vallen...............
miliwoe
 miliwoe - maandag 29 december 2008 - 18:56   quote  deeplink  
als jij die bosz een eurotje of 10m geeft dan krijg jij pelle maat

bosz komt toch wel weer met wat braks aanzetten hij zei bij de vorige transferperiode dat hij een verrassing had en dat de transferperiode nog niet voorbij was.

komtie met van dijk aanlopen die komt al voor een voedselbon naar de kuip
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:18 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ja deze jongen heeft ook een keer ergens een naam horen vallen...............
Zegt me helemaal naks!
fey21
 fey21 - maandag 29 december 2008 - 22:12   quote  deeplink  
feyenoord heeft zo'n spits nodig als arnautovic...
dan is de aanval en middenveld compleet.
nog een goeie verdediger (botteghin ofzo) en we hebben een elftal waarmee het kampioenschap behaald zou kunnen worden.
MoLLy
 MoLLy - maandag 29 december 2008 - 22:40   quote  deeplink  
We hoeven nog geeneens zozeer te kijken naar versterkingen. Want als de selectie fit is heb je een hele goede selectie. En zoals de blessures nu zijn kan het gewoon niet slechter. Ik verwacht na de winterstop tomasson, landzaat, hofland, de cler, timmer terug. En die hebben allemaal al bewezen dat ze heel goed kunnen spelen. Ze moeten alleen wat meer een team worden. Maar de individuele kwaliteiten is nix mis mee. Je moet ook voorkomen dat biseswar, wijnaldum en derijck weggaan. dat zijn jongens met toekomst en die kunnen dat alleeen maar meer geld opleveren. Maar ik denk dat we bij fey zelfs nog last kunnen gaan krijgen van luxe-probleem. Aan het begin van het seizoen zou de opstelling als volgt zijn: Timmer, lucius, vlaar, hofland, de cler, landzaat, el ahmadi, gio, de guzman, tomasson, makaay. Maar dat zou betekene dat wijnaldum, derijck, fer, biseswar, mols, tiendalli, bruins, slory, bahia op de bank zouden zitten. De jonkies die ook heel aardig kunnen voetballen als: pedro, wattamelo, erasmus, janota, manteiga, schet, leerdam allemaal nog geeneens op de bank zouden zitten. Er loopt wat mij betreft genoeg kwaliteit rond.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 30 december 2008 - 06:43   quote  deeplink  
Prima stuk Molly ! precies zoals t is en verder nagedacht dan alleen maar emoties van het moment , wat Fey21 hierboven schrijft zou natuurlijk helemaal mooi zijn al is een kampioenschap dit seizoen onmogelijk en ook voor volgend seizoen nog wel wat ver maar top 4 moet dan kunnen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:56 schreef miliwoe het volgende:
.....

komtie met van dijk aanlopen die komt al voor een voedselbon naar de kuip
Hij heeft dan ook de oorlog nog meegemaakt.

@Molly,
Inderdaad een goed verhaal, ik denk alleen dat oudere gasten er niet van uit mogen gaan dat ze straks automatisch weer een basis plaats krijgen, bijvoorbeeld een landzaat mooet eerst maar eens bewijzen dat hij van toegevoegde waarde is bij het huidige middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2008 door hotjumper --
Snoek
 Snoek - dinsdag 30 december 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:18 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ja deze jongen heeft ook een keer ergens een naam horen vallen...............
Jantje ik kan er niks aan doen dat jij een andere mening hebt dan ik , dus denk ook niet voor me , heb die Sahar wel degelijk paar keer zien voetballen , dus het is niet alleen name dropping maar aangezien we niet ruim bij kas zijn is het huren van een spits van een topclub wel een optie en deze jongen zal niet voor niks door Chelsea gescout zijn . Op het moment dat ze de jongen terugeisen zullen Castagnois en Luis Pedro een stuk verder zijn in de ontwikkeling en klaar zijn om zich definitief te melden voor basisplaatsen , ervan uitgaande dat je een speler als Sahar voor minimaal Anderhalfjaar huurt. Ook hebben we Erasmus nog al heb ik daar twijfels bij gezien zn lengte
sevillana
 sevillana - vrijdag 02 januari 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 11:07 schreef Snoek het volgende:

[..]

Jantje ik kan er niks aan doen dat jij een andere mening hebt dan ik , dus denk ook niet voor me , heb die Sahar wel degelijk paar keer zien voetballen , dus het is niet alleen name dropping maar aangezien we niet ruim bij kas zijn is het huren van een spits van een topclub wel een optie en deze jongen zal niet voor niks door Chelsea gescout zijn . Op het moment dat ze de jongen terugeisen zullen Castagnois en Luis Pedro een stuk verder zijn in de ontwikkeling en klaar zijn om zich definitief te melden voor basisplaatsen , ervan uitgaande dat je een speler als Sahar voor minimaal Anderhalfjaar huurt. Ook hebben we Erasmus nog al heb ik daar twijfels bij gezien zn lengte
Okay dan, heb inmiddels begrepen dat Chelsea deze jongen (Sahar) gaat verhuren aan De Graafschap
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 09:26   quote  deeplink  
is maar weer duidelijk wat deze jongen het laatste jaar heeft laten zien , de internationale clubs stonden in de rij voor deze doelpuntenmachine met superkarakter maar uiteindelijk koos hij voor De Graafschap.................................................
Snoek
 Snoek - zaterdag 03 januari 2009 - 10:25   quote  deeplink  
we zullen het zien , ben benieuwd of die goed genoeg is om de graafschap naar een hoger niveau te tillen en wat iemand in het verleden heeft laten zien is niet interesant , ook Biseswar was helemaal afgeschreven .

Welke spits kunnen we nu huren om de voorhoede te versterken , we hebben een spits naast Makaay nodig of zou Tomasson alsnog deze plek heel de 2de seizoenhelft kunnen invullen
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:27   quote  deeplink  
ik hoop op tomasson , een fitte biseswar dan moet t kunnen met slory,janota,pedro en kermit + mols achter de hand maar een goede spits erbij is altijd welkom maar dan wel een goeie die er direct staat! Ben nooit echt fan van hem geweest maar hoe is t met Ebi Smolarek , zou nu best wat zijn denk???????????
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 januari 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Ebi kan je er goed bij hebben, zal ook wel een hoop hebben bij geleerd in Duitsland.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn verlanglijstje: Pelle en een andere keeper huren, El Akchaoui kopen.









0.0112171