BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het uur van de waarheid

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peer
 Peer - maandag 29 december 2008 - 10:36   quote  deeplink  
Peter Bosz kan zich de komende 3 weken bewijzen en laten zien dat hij een beter contract verdiend. Zo niet, eer aan zichzelf houden. Er liggen interessante uitdagingen in de dossiers van Biseswar, de Guzman en Derijck. Daarnaast moet men zich versterken in de spits en in de achterhoede.
Tip; Peter ga vooral eens met Mario Been praten. NEC heeft geld voor versterkingen, maar met de nodige creatieve gedachten bestaan er diverse mogelijkheden met gesloten beurs tot spelersruil te komen waar zowel Feyenoord als NEC beter van kunnen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 december 2008 door Peer --
Joszef
 Joszef - maandag 29 december 2008 - 11:48   quote  deeplink  
Zullen we afspreken dat we spelersnamen goed schrijven?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Lekker belangerijk of een naam juist of niet juist is geschreven.Inhoudenlijk reageren op Peer zijn verhaal heeft meer zin dacht ik zo.Ik ben het er mee eens dat Bosz zich de komende 3 weken moet gaan bewijzen.Ik neem aan dat hij er alles aan gaat doen om De Guzman Biseswar Derijck te behouden voor de club.Als hem dat lukt kan je ook niet verwachten dat er nog spelers bij komen want er is geen geld zonder transfers.Tenzij Hofs versleten word aan Vitesse Buijs weg gaat en bv Green en Lucius ook hun biezen pakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 13:28   quote  deeplink  
Ik heb wel een mooie nickname Feyenoord Rotterdam,het is niet aan mij om deze naam te dragen.Ik ben niet de zelf maar slechts een supporter in de marge.Mijn nickname moet zijn Leon FR1908 op het Forum van het AD en FR Fanatic.com en dus ook hier.Zal dus even moeten kijken hoe dat werkt ???Tot die tijd ben ik dan maar Feyenoord Rotterdam.
Joszef
 Joszef - maandag 29 december 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Ik vind het gewoon ontzettend irritant dat iedereen hier (terecht overigens) zijn of haar mening geeft, maar blijkbaar niet weet hoe je de namen van spelers schrijft. Dat stoort me.

Hoop dat er geld is voor versterkingen, daar staat of valt alles mee. De spelers die verkocht mogen worden, daar is iedereen het wel over eens. Maar of er een club is die ze wil hebben, dat is de vraag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 15:18   quote  deeplink  
@Jozef
Ik ben bang van niet maar we zullen wel zien.We moeten iig weer in het bezit zijn van een grote dosis geduld.En die dosis van mij is nog maar erg klein.........
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 december 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 15:18 schreef Feyenoord Rotterdam het volgende:
@Jozef
Ik ben bang van niet maar we zullen wel zien.We moeten iig weer in het bezit zijn van een grote dosis geduld.En die dosis van mij is nog maar erg klein.........
Er is genoeg interesse
Maar de krengen willen te veel verdienen
Ze willen hun Feyenoord salaris houden
En niemand zal Greene, Buijs of Lucius even veel betalen als Feyenoord nu doet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 16:15 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Er is genoeg interesse
Maar de krengen willen te veel verdienen
Ze willen hun Feyenoord salaris houden
En niemand zal Greene, Buijs of Lucius even veel betalen als Feyenoord nu doet
Ik ben daar ook bang voor.Een jongen zoals Greene die wil niet bijtekenen,maar wat vind hij nou van zijn eigen presteren om over Lucius en Buijs maar te zwijgen.Buijs kon naar Twente maar omdat hij zo lekker verdiend bij Feyenoord blijf tie lekker hangen.En eigenlijk is er zoiets aan de hand met Biseswar ,die tekend gewoon niet bij omdat hij dan transfervrij de KUIP uit kan lopen.Zelf zegt hij dat hij alle optie`s open laat.Mocht hij toch nog bijtekenen dan valt mij dat echt mee van Diego.Ik hoop echt dat hij bijtekend want spelers halen oke maar wat goed is moeten we zien te behouden.Dat is op het moment voor mij het belangerijkste.

Leon.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 december 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 16:15 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Er is genoeg interesse
Maar de krengen willen te veel verdienen
Ze willen hun Feyenoord salaris houden
En niemand zal Greene, Buijs of Lucius even veel betalen als Feyenoord nu doet
klopt helemaal , en geef de "krengen" eens ongelijk , wat zou jij doen????
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 december 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

klopt helemaal , en geef de "krengen" eens ongelijk , wat zou jij doen????
Misschien ben ik dan meer supporter dan zakenman, want ik zou de club dankbaar zijn voor de kans en inzien dat deze club duidelijk te hoog voor mij is
Ik zou willen vechten voor speeltijd bij een club waar de kans op spelen groot is
Dat is wat, in mijn ogen, elke ambitieuze voetballer zou moeten doen
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 december 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:07 schreef Feyenoord Rotterdam het volgende:

[..]

Ik ben daar ook bang voor.Een jongen zoals Greene die wil niet bijtekenen,maar wat vind hij nou van zijn eigen presteren om over Lucius en Buijs maar te zwijgen.Buijs kon naar Twente maar omdat hij zo lekker verdiend bij Feyenoord blijf tie lekker hangen.En eigenlijk is er zoiets aan de hand met Biseswar ,die tekend gewoon niet bij omdat hij dan transfervrij de KUIP uit kan lopen.Zelf zegt hij dat hij alle optie`s open laat.Mocht hij toch nog bijtekenen dan valt mij dat echt mee van Diego.Ik hoop echt dat hij bijtekend want spelers halen oke maar wat goed is moeten we zien te behouden.Dat is op het moment voor mij het belangerijkste.

Leon.
Ik denk dat Biseswar bijtekent, maar een aantal voorwaarde wil hebben voor een eventueel vertrek.
Dat Feyenoord bij bepaalde clubs niet moeilijk doet of een lage transfersom in zijn contract vastzetten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 19:28 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik denk dat Biseswar bijtekent, maar een aantal voorwaarde wil hebben voor een eventueel vertrek.
Dat Feyenoord bij bepaalde clubs niet moeilijk doet of een lage transfersom in zijn contract vastzetten
Ik hoop het want moet je het verschil zien als hij wel of niet mee doet.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

klopt helemaal , en geef de "krengen" eens ongelijk , wat zou jij doen????
Als je Boogarde heet en bij Chelsea voetbald,en thuis komt met 137.000 gulden per week.Tja al moet ik dan met de F4 mee trainen maar ik dien mijn contract uit.....
Tenzij ik 100.000 per week bij the Reds kan gaan verdienen.Zo niet dan maar met de F4 mee trainen.

Leon.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 30 december 2008 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 19:27 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Misschien ben ik dan meer supporter dan zakenman, want ik zou de club dankbaar zijn voor de kans en inzien dat deze club duidelijk te hoog voor mij is
Ik zou willen vechten voor speeltijd bij een club waar de kans op spelen groot is
Dat is wat, in mijn ogen, elke ambitieuze voetballer zou moeten doen
dus stel : jij werkt bij een baas als bijv. bedrijfsleider voor 8000€ pmnd je wordt uit je functie ontheven en gaat gewoon in de ploeg meedraaien met behoud van die 8000€ pmnd , je kan ergens anders wel als teamleider aan de slag maar dan voor 2800,-€ pmnd dat zou jij dan doen?????? ach laat me niet lachen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 06:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dus stel : jij werkt bij een baas als bijv. bedrijfsleider voor 8000€ pmnd je wordt uit je functie ontheven en gaat gewoon in de ploeg meedraaien met behoud van die 8000€ pmnd , je kan ergens anders wel als teamleider aan de slag maar dan voor 2800,-€ pmnd dat zou jij dan doen?????? ach laat me niet lachen!
Natuurlijk! ten minste dat denkt mijn baas wel, die probeert me allerlei extra taken in de maag te splitsen zonder dat daar een financiële vergoeding tegenover staat. Het gaat om de uitdaging zegt ie dan. Heb het nog ff geprobeerd bij de bakker maar voor een uitdaging krijg ik geen brood van hem mee.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 30 december 2008 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 06:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dus stel : jij werkt bij een baas als bijv. bedrijfsleider voor 8000€ pmnd je wordt uit je functie ontheven en gaat gewoon in de ploeg meedraaien met behoud van die 8000€ pmnd , je kan ergens anders wel als teamleider aan de slag maar dan voor 2800,-€ pmnd dat zou jij dan doen?????? ach laat me niet lachen!
Als dat echt zo belachelijk is waarom zijn er (gelukkig) dan nog steeds spelers die zo redeneren?
Derijck wil liever voor minder spelen bij CLub Brugge dan voor veel bij ons op de bank zitten
Dus hoe belachelijk jij het ook vind, zulke spelers zijn er wel
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 december 2008 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 10:39 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als dat echt zo belachelijk is waarom zijn er (gelukkig) dan nog steeds spelers die zo redeneren?
Derijck wil liever voor minder spelen bij CLub Brugge dan voor veel bij ons op de bank zitten
Dus hoe belachelijk jij het ook vind, zulke spelers zijn er wel
je bereikt een punt dat een ton niet meer uitmaakt op je salaris, koop je die nie porsche gewoon een maand later (hoewel die zijn in belgie toch goed koper)
jurgenrol
 jurgenrol - woensdag 31 december 2008 - 16:15   quote  deeplink  
ik zou eerst je scouting verbeteren want dat is dramatisch als dat gebeurt is dan pas naar nieuwe spelers kijken.Want wat we nu aan scoutingpersoneel hebben is zo slecht dat wij het bijna beter zouden doen
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 01 januari 2009 - 18:35   quote  deeplink  
ja maar de beste stuurlui staan nu eenmaal aan wal te schreeuwen.................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het uur van de waarheid









0.0059728