BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er versterkingen nodig indien selectie 95% fit is....?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bulke
 bulke - maandag 29 december 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Naar mijn idee heeft Feyenoord als 95% van de selectie fit is (2 a 3 spelers niet) een mooi elftal. Ga maar eens na wat een mogelijke opstelling zou zijn met een fitte ploeg.

Ik denk dat de beurs trekken op dit moment geen goede optie zou zijn. (tenzij er natuurlijk spelers vertrekken. Lees: biseswar, Dereijk)
ariefr
 ariefr - maandag 29 december 2008 - 11:30   quote  deeplink  
als iedereen terug is wie moet dan de kar trekken? tomasson misschien maar die is erg blessuregevoelig. Gio probeert het maar er moet een persoonlijkheid anagetrokken worden die de ploeg mee kan trekken, een boegbeeld ala kuyt,de wolf,janssen van hanegem als het altijd al kan waarom nu niet?
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 december 2008 - 11:32   quote  deeplink  
Eerst maar is kijken wie er nog blijft na de winter transfer periode.
Joszef
 Joszef - maandag 29 december 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Na de periode zijn we natuurlijk wel te laat om nog iemand te halen....
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 15:13 schreef Joszef het volgende:
Na de periode zijn we natuurlijk wel te laat om nog iemand te halen....
Blijft dus nog maar de vraag of er wel echt aangekocht moet worden als de selectie zga compleet en fit is/blijft.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 december 2008 - 15:33   quote  deeplink  
JA!!!!!!!! Rechtsback, extra spits en een centrale verdediger!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 15:33 schreef Richard Lagrouw het volgende:
JA!!!!!!!! Rechtsback, extra spits en een centrale verdediger!!!!
Ken jij soms een zoete lieve Gerritje dan?
Peer
 Peer - maandag 29 december 2008 - 15:48   quote  deeplink  
Per 2 verkochte spelers steeds één extra versterking aantrekken. Rest aanvullen met jeugd. Beginnen met verkoop van Buys en Greene en hier goede verdediger voor aantrekken. Verder letten op opbouw elftal. Kunnen wel wat grote, stevige "kerels" gebruiken tussen al dat kleine "grut".
thom 08
 thom 08 - maandag 29 december 2008 - 16:08   quote  deeplink  
timmer

tiendalli vlaar hofland de cler

landzaat tomasson gio

wijnaldum makaay bruins/biseswar

als iedereen fit is staat er een goed elftal, houd het geld nog maar even in de zak!!!!
jordy
 jordy - maandag 29 december 2008 - 16:16   quote  deeplink  
weet je al die spelers die zogenaamd afgeschreven hebben word er nu van gezegt dat ze het goed denken jullie weleens na we staan in het linkerrijtje bosz geef ik nooit gelijk maar die gasten moeten lekker weg makaay heeft ook nog niks gepresteerd wat gio van de zomer met ek deed heb ik bij fey nog niet gezien het is te triest dit tuurlijk zijn roy en gio goede voetballers maar het is er nog niet uitgekomen en tiendalli en biseswar enzenz hebben de kar nog niet getrokken ben geen teletekst supporter en zou ik dit jaar ook niet doen paar puntjes boven degradatie te triest
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 december 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 16:08 schreef thom 08 het volgende:
timmer

tiendalli vlaar hofland de cler

landzaat tomasson gio

wijnaldum makaay bruins/biseswar

als iedereen fit is staat er een goed elftal, houd het geld nog maar even in de zak!!!!
Zou Tomasson en Bruins omdraaien
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 16:17 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Zou Tomasson en Bruins omdraaien
Idd Tomasson een stukje naar voren. Timmer zou ik vervangen door van Dijk, en Vlaar moet ik allemaal nog goed zien komen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 december 2008 door sevillana --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 december 2008 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 15:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ken jij soms een zoete lieve Gerritje dan?
Nee maar mogen er van mij ook een aantal vertrekken en die leveren hopelijk nog wat geld op
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 29 december 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 18:27 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Nee maar mogen er van mij ook een aantal vertrekken en die leveren hopelijk nog wat geld op
Van mij mogen er wel meerdere weg
En wanneer die onderpresterende spelers eens tevreden zijn met een wat lager salaris gebeurd dat ook wel
Je kan veel zeggen over Derijck, maar hij gaat voor de sportieve kansen en niet voor de financiele
Hij speelt liever bij Brugge dan bij Feyenoord de bank warm houden
(Brugge betaalt minder dan Feyenoord)
Waren Buijs, Greene en Lucius ook maar zo
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 09:18   quote  deeplink  
ja voor die laatste 5%
Coz
 Coz - dinsdag 30 december 2008 - 09:48   quote  deeplink  
Zo dan. 5% vind jij representatief voor 2 a 3 spelers.
Dan zou feyenoord een selectie hebben van 20x2-2=38 of 20x3-3=57
haha, best veel, vind je niet?
bulke
 bulke - dinsdag 30 december 2008 - 10:02   quote  deeplink  
heej rekenwonder! Reageer dan niet!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 10:25   quote  deeplink  
Als 95% fit is betekend dat nog niet dat 95% van de selectie ook daadwerkelijk over Feyenoordwaardige kwaliteiten beschikt.
Coz
 Coz - dinsdag 30 december 2008 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 10:02 schreef bulke het volgende:
heej rekenwonder! Reageer dan niet!
Hoezo niet reageren? Ten eerst al dat ALS ALS ALS. Als iedereen fit is DAN...ALS we alle wedstrijden hadden gewonnen, stonden we bovenaan. Word toch eens realistisch man.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 30 december 2008 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 10:34 schreef Coz het volgende:

[..]

Hoezo niet reageren? Ten eerst al dat ALS ALS ALS. Als iedereen fit is DAN...ALS we alle wedstrijden hadden gewonnen, stonden we bovenaan. Word toch eens realistisch man.
Dit topic is realistisch
Zoals het nu lijkt zijn na de winterstop enkel Vlaar, De Guzman en Vincken geblesseerd
Dat zijn 3 spelers
En de Guzman is waarschijnlijk een maand later terug
Dus dan gaat het over 2 of 3 spelers
Wat is daar niet realistisch aan?
bulke
 bulke - dinsdag 30 december 2008 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 10:34 schreef Coz het volgende:

[..]

Hoezo niet reageren? Ten eerst al dat ALS ALS ALS. Als iedereen fit is DAN...ALS we alle wedstrijden hadden gewonnen, stonden we bovenaan. Word toch eens realistisch man.
Het gaat toch zeker om de kern van de vraag. Je heb zeker altijd last van blessures en inderdaad ALS je alle wedstrijden wint sta je bovenaan. Maar das niet de intentie van de vraag. Naar mijn idee heeft Feyenoord niet zo'n slechte selectie. Je kunt wel aanvallers gaan kopen, maar volgens mij heeft Tomasson echt wel toegevoegde waarde. De vraag is: zijn er aankopen nodig ALS BIJNA iedereen fit is...?
Dick
 Dick - dinsdag 30 december 2008 - 12:05   quote  deeplink  
Ze hebben allemaal toegevoegde waarden, maar je moet er niet tegen aanlopen dan zijn ze weer geblesseerd.
Met oude schepen neem je risico`s en voor dat je het weet verzuip je.
Denk daar maar eens over na,jullie hebben toch tijd zat.
Coz
 Coz - dinsdag 30 december 2008 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 12:05 schreef Dick het volgende:
Ze hebben allemaal toegevoegde waarden, maar je moet er niet tegen aanlopen dan zijn ze weer geblesseerd.
Met oude schepen neem je risico`s en voor dat je het weet verzuip je.
Denk daar maar eens over na,jullie hebben toch tijd zat.
PRECIES!
Joszef
 Joszef - dinsdag 30 december 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Als iedereen fit is zijn ze ook nodig. Als tiedalli rechtsback blijft spelen moet je daar iemand achter hebben. Aangezien Greene niet goed genoeg is, moet je daar iemand voor halen. En niet iedereen raakt fit (Vlaar bijvoorbeeld is nog wel een tijdje uitgeschakeld). Daarnaast is nooit iedereen fit en is het dus belangrijk alternatieven te hebben. Die hebben we niet genoeg op sommige plekken, dus daar moet je ook in invensteren. Dat is natuurlijk 'als er geld is...'
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 30 december 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Vlaar zal nog wel een tijdje gebleseert blijven helaas, daarom hoop ik dat er nog een goede verdediger komt en een vervanger voor Biseswar als hij weg zou gaan.
Maar ik hoop dat Biseswar blijft maar dat heeft Feyenoord helaas niet meer in eigen handen zoals nog meer dingen.
MoLLy
 MoLLy - dinsdag 30 december 2008 - 19:16   quote  deeplink  
Zoals ik gister al had gereageerd:

We hoeven nog geeneens zozeer te kijken naar versterkingen. Want als de selectie fit is heb je een hele goede selectie. En zoals de blessures nu zijn kan het gewoon niet slechter. Ik verwacht na de winterstop tomasson, landzaat, hofland, de cler, timmer terug. En die hebben allemaal al bewezen dat ze heel goed kunnen spelen. Ze moeten alleen wat meer een team worden. Maar de individuele kwaliteiten is nix mis mee. Je moet ook voorkomen dat biseswar, wijnaldum en derijck weggaan. dat zijn jongens met toekomst en die kunnen dat alleeen maar meer geld opleveren. Maar ik denk dat we bij fey zelfs nog last kunnen gaan krijgen van luxe-probleem. Aan het begin van het seizoen zou de opstelling als volgt zijn: Timmer, lucius, vlaar, hofland, de cler, landzaat, el ahmadi, gio, de guzman, tomasson, makaay. Maar dat zou betekene dat wijnaldum, derijck, fer, biseswar, mols, tiendalli, bruins, slory, bahia op de bank zouden zitten. De jonkies die ook heel aardig kunnen voetballen als: pedro, wattamelo, erasmus, janota, manteiga, schet, leerdam allemaal nog geeneens op de bank zouden zitten. Er loopt wat mij betreft genoeg kwaliteit rond.
Als de oudere terug komen van hun blessure wil dat niet zeggen dat ze gelijk in de basis komen. Maar dat is de danken aan de ontwikkeling van de jongere. Straks moeten de ouderen gaan concureren met de jongere voor een plek. Een beter situatie kan er niet ontstaan voor een club. Nogmaals we hebben een goede selectie, er hoeft niet veel bij te komen. Alleen moet feyenoord dit team nog 1 of 2 jaar bij elkaar houden en volgend jaar europees spelen. Dan komt het allemaal wel goed.
mmhj
 mmhj - dinsdag 30 december 2008 - 19:27   quote  deeplink  
verbeek zei toch al aan het begin van het seizoen dat feyenoord met deze selectie blij moest zijn met 9e plaats.. en sindsdien is alleen el ahmadi erbij gekomen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 30 december 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 19:27 schreef mmhj het volgende:
verbeek zei toch al aan het begin van het seizoen dat feyenoord met deze selectie blij moest zijn met 9e plaats.. en sindsdien is alleen el ahmadi erbij gekomen.
Weer iemand die weer eens wat gehoord heeft zonder de context te kennen....
Ook klopt je stelling niet
De komst van Ahmadi was al bekend voordat het bekend was dat Verbeek weg ging bij Heerenveen

Maar om even op je in te gaan
Verbeek zei dat toen er 12 spelers geblesseerd waren en we een basis hadden met Nieveld, Pedro, Leerdam en nog 2 onbekenden die we later niet meer terug hebben gezien in het eerste
Hij zei toen: "Met dit materiaal moeten we bij zijn met een 9e plaats"
Kortom met de basis die er toen stond...
Zonder Makaay, Bahia, De Cler, Gio, Wijnaldum en nog een stuk of wat van het huidige eerste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2008 door Phyxsius --
pero
 pero - vrijdag 02 januari 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Niks kopen ik geloof in een goede tweede seizoens helft. we gaan voor europees voetbal (kan nog via de beker) we moeten dit jaar de wonden likken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er versterkingen nodig indien selectie 95% fit is....?









0.0084130