BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Op 19 juli 2008 bestond Feyenoord honderd jaar, blij dat het jubileumjaar bijna voorbij is

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 13:19   quote  deeplink  
Op 19 juli 2008 bestond Feyenoord honderd jaar. Reden om 2008 tot jubileumjaar uit te roepen. Aan het eind van 2008 kunnen we concluderen dat er weinig te jubelen viel.

En laten we nu maar met z'n allen hopen dat 2009 een stuk beter gaat worden, maar eerlijk gezegd; veel slechter dan 2008 kan bijna niet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Toch hebben we een hoogtepunt en een dieptepunt bereikt.1 We hebben de beker gewonnen en we hebben in competitieverband het laagst gestaan der aller tijden.Hoe we het ook bekijken door het dieptepunt zal dit 100 jarig jubileum van Feyenoord sneller uit de geschiedenisboeken worden gehaald dan van welke club dan ook.

De haat van het verliezen is soms mooier dan de liefde van het winnen.J.Connor US OPEN (1994)Als hij Nederlander had geweest was hij vast een Feyenoordsupporter geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Afz Leon FR 1908
sevillana
 sevillana - maandag 29 december 2008 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 13:40 schreef Feyenoord Rotterdam het volgende:
Toch hebben we een hoogtepunt en een dieptepunt bereikt.1 We hebben de beker gewonnen en we hebben in competitieverband het laagst gestaan der aller tijden.Hoe we het ook bekijken door het dieptepunt zal dit 100 jarig jubileum van Feyenoord sneller uit de geschiedenisboeken worden gehaald dan van welke club dan ook.

De haat van het verliezen is soms mooier dan de liefde van het winnen.J.Connor US OPEN (1994)Als hij Nederlander had geweest was hij vast een Feyenoordsupporter geweest.
Okay dan, idd de bekerwinst was een hoogtepuntje, klopt. Maar moet helaas toch constateren dat er (te) veel dieptepunten waren, hetgeen uiteindelijk betekende dat we als supporter (te) vaak zijn vernederd en het LIJDEN noodgedwongen zijn blijven oefenen, toch?
F.L.E
 F.L.E - maandag 29 december 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Ach, Feyenoord kennende zal er wel een DVD worden uitgebracht met de "hoogtepunten" van dit jubileumjaar. Met op de omslag "El Salvador" tijdens het jubileumfeest, wat ook al zo'n succes was.
Nee, snel vergeten dit jaar.
Behalve het aftellen voor de kuip, naar die filmpjes en foto's kan ik nog wel vaker kijken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 15:01   quote  deeplink  
Het lijden opzig is geen probleem.....
Het vernederd worden vind ik echter wel een probleem.Neem nou de top 10 doelpunten van de eerste seizoenshelft bij de NOS....
Geen 1 van de 3 van Biseswar`s wonderschone doelpunten zat in de top 10.Ik zeg niet dat hij op 1 moest staan.Maar een plaats tussen de 5 en de 10 had zeker niet misstaan.De media haald onze club erg ver naar beneden en zeker de NOS.Ook onze eigen supporters doen er geen goed aan kwa ongeregeld heden.Maar van de media moeten we het zeker niet hebben.Dat vind ik het grootste diepte punt.Ik heb dan ook geen enkel respect voor mensen als Jan Mulder Jack v Gelder en hoe heet die blonde enge kwal van de NOS.....
Verders komt het wel goed joh in 2009....
Leon FR1908
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 december 2008 - 09:25   quote  deeplink  
Als het goed gaat bij een club zie je de media ook niet, zijn gewoon aasgieren, hoef je je dus niet druk om te maken.

Hoogtepunt: de Beker
Dieptepunt: het besef dat Feyenoord (het bestuur)totaal geen besef heeft wat er bij de fans leeft.

Zou er in december niet nog een afsluitend feest komen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 december 2008 - 10:58   quote  deeplink  
Dan hebben we nog 2 dagen.........
Kijk morgen maar om 24.00 naar buiten ,of ga naar buiten.
Heel Nederland vierd het afsluitend feest van Feyenoord.
Of ze dat nu willen of niet......haha

Maar het zou zomaar kunnen met wat jij zegt.Supporters die in de omgeving van de KUIP wonen zullen wel met een flessie champagne en een zooitje vuurpijlen de boel wel afsluiten denk ik.
ariefr
 ariefr - dinsdag 30 december 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Dit is een rampjaar financiel een sportief. Als je zo laag staat is het een rampjaar als zelfs nac 5e staat moet fr het ook kunnen.De 2 hoogtepunten zijn uiteraard toch een beker, waarin weer is werd getoond dat we echte cupfighters zijn en het aftellen bij de kuip, dat vergeet ik nooit meer
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 30 december 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2008 - 15:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het lijden opzig is geen probleem.....
Het vernederd worden vind ik echter wel een probleem.Neem nou de top 10 doelpunten van de eerste seizoenshelft bij de NOS....
Geen 1 van de 3 van Biseswar`s wonderschone doelpunten zat in de top 10.Ik zeg niet dat hij op 1 moest staan.Maar een plaats tussen de 5 en de 10 had zeker niet misstaan.De media haald onze club erg ver naar beneden en zeker de NOS.Ook onze eigen supporters doen er geen goed aan kwa ongeregeld heden.Maar van de media moeten we het zeker niet hebben.Dat vind ik het grootste diepte punt.Ik heb dan ook geen enkel respect voor mensen als Jan Mulder Jack v Gelder en hoe heet die blonde enge kwal van de NOS.....
Verders komt het wel goed joh in 2009....
Leon FR1908
klopt ja, ik heb me daar mateloos over geirriteerd. die goal van Den Ouden was aardig, maar zeker niet mooier dan de Feyenoord doelpunten!! Ach ja geeft maar weer aan dat NOS echt staat voor Neuzen Omroep Stichting!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 30 december 2008 - 15:13   quote  deeplink  
BTW als je met die kwal, Tonm Egberts bedoelt... Hij is wel een feyenoord supporter.... Alleen zit hij bij de verkeerde omroep...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 december 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 15:13 schreef Pietje1 het volgende:
BTW als je met die kwal, Tonm Egberts bedoelt... Hij is wel een feyenoord supporter.... Alleen zit hij bij de verkeerde omroep...
Ja Tom Egberts die bedoel ik maar weet je het zeker Pietje want ik hem een keer tranen weg zien vegen toen Ajaks uitgeschakeld werd door Kopenhagen.Ik moest toen ook tranen wegvegen maar dat was meer van vreugde....gne gne hihihi
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 30 december 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Tom Egbers is Heracles suporter om precies te zijn
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 december 2008 - 04:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 22:10 schreef F.L.E het volgende:
Tom Egbers is Heracles suporter om precies te zijn
daar zou ik ook over liegen als ik hem was
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 december 2008 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja Tom Egberts die bedoel ik maar weet je het zeker Pietje want ik hem een keer tranen weg zien vegen toen Ajaks uitgeschakeld werd door Kopenhagen.Ik moest toen ook tranen wegvegen maar dat was meer van vreugde....gne gne hihihi
er is een keer een interview geweest, ik weet echt niet meer waarvan, maar dat was met de studio sport presentatoren. Daarbij werden ze allemaal gevraagd naar de voetbalclub waar ze supporter van zijn. Egberts zei natuurlijk ook Heracles (heeft hij gespeeld) en ook Feyenoord. Mart Smeets zei ook Feyenoord trouwens daar was de interviewer erg verbaasd over, die dacht Ajaks zoals iedereen en die kale neus zei AFC met een sympathie voor ajaks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2008 door Pietje1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Op 19 juli 2008 bestond Feyenoord honderd jaar, blij dat het jubileumjaar bijna voorbij is

0.0061540