BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we Alves niet huren van Middlesbrough

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 01 januari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Ik zou wel eens willen weten of we Alves van Middlesbrough
kunnen huren!! Verbeek ken deze speler natuurlijk zeer goed van zijn tijd bij Heerenveen. Want volgens mij speel hij niet veel momenteel bij zijn club in Engeland.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 01 januari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd van de andere supporters van Feyenoord hier over denken? Als we toch geen geld hebben dan moeten we tijdelijk maar via deze constructie gaan werken en misschien weten jullie nog meer spelers die we kunne huren/kopen van andere clubs
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 01 januari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
Alves lijkt me nou niet de meest betrouwbare persoon. Is iedere week weer spannend of ie nog bij ons speelt...
schiedam
 schiedam - donderdag 01 januari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
ben ik met je eens
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 01 januari 2009 - 22:09   quote  deeplink  
denk niet dat Alves nog de Alves is van 2 jr geleden , verder heeft hij echt vedette neigingen en dat is nou net wat hier niet past!Verder heeft hij natuurlijk ook een megasalaris dus laten we dat maar niet doen.....................
Robertz
 Robertz - donderdag 01 januari 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Verbeek zal niet zo happig op Alves zijn;het is wel een goede voetballer,maar hij zit in de greep van zijn 2 zaakwaarnemers die ook nog zijn beste vrienden zijn en die hij onvoorwaardelijk gelooft.Dat zijn z'n eigen woorden.
Blæh
 Blæh - donderdag 01 januari 2009 - 23:36   quote  deeplink  
Is overweegbaar. Alleen denk ik niet dat Alves terug naar Nederland wilt, al is het maar voor 6 maanden. Ook is zijn salaris waarschijnlijk niet te betalen, en als je iemand huurt is het meestal gewoon dat je tussen de 5 en 10% van zijn marktwaarde betaalt als huur. Dus gratis zal het niet zijn.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 02 januari 2009 - 07:53   quote  deeplink  
niet doen!!! jongen brengt nog meer onrust in selectie denk ik.
Snoek
 Snoek - vrijdag 02 januari 2009 - 10:14   quote  deeplink  
dit is zeker een goede voetballer , echter een moelijk karakter en ook geen echt aanspeelpunt en een afwachter zoals Makaay al is , de evt spits moet een aanvulling zijn op Makaay en geen betere versie .

verwacht dat hij nog steeds op hetzelfde niveau is als 2 jr geleden , hij speelt niet veel en er wordt een stuk beter verdedigd in Engeland
Robertz
 Robertz - zaterdag 03 januari 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Alves deed best wel goede dingen bij Heerenveen,als hij tenminste zin had om te spelen;inmiddels speelt hij bij Middlesbrough,als hij tenminste speelt.Zijn tijd is m.i. voorbij met dank aan zijn twee zogenaamde vrienden.
vi medewerker
 vi medewerker - zondag 04 januari 2009 - 00:27   quote  deeplink  
HEEFT VANDAAG WEER 2X GESCOORD VOOR MIDDLESBROUGH IN DE FA CUP
Marciano
 Marciano - zondag 04 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
licht er aan hoe Van Beek erofer denkt en als ik zo hoor dat hij goed scoort waarom zouden ze hem dan verhuren?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 04 januari 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 11:47 schreef Marciano het volgende:
licht er aan hoe Van Beek erofer denkt en als ik zo hoor dat hij goed scoort waarom zouden ze hem dan verhuren?
Allereerst, doe alsjeblieft wat aan je spelling!!!
En zorg dat je de namen kent

Ten tweede,
Hij heeft in één wedstrijd (voor een cup die de meeste Engelse clubs niet serieus nemen)weer eens gescoord
Scoort hij daarom meteen goed?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2009 door Phyxsius --
sevillana
 sevillana - zondag 04 januari 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 00:27 schreef vi medewerker het volgende:
HEEFT VANDAAG WEER 2X GESCOORD VOOR MIDDLESBROUGH IN DE FA CUP
a) Wil z'n huidige club hem überhaupt wel verhuren?
b) Lijkt mij zeer onverstandig om zo'n karakter in je selectie binnen te halen!
c) Dit lijkt mij dus weer zo'n zinloze topic!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we Alves niet huren van Middlesbrough









0.0078859