|
|
antoniorijen
|
|
|
Ik zou wel eens willen weten of we Alves van Middlesbrough kunnen huren!! Verbeek ken deze speler natuurlijk zeer goed van zijn tijd bij Heerenveen. Want volgens mij speel hij niet veel momenteel bij zijn club in Engeland. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Nou ik ben benieuwd van de andere supporters van Feyenoord hier over denken? Als we toch geen geld hebben dan moeten we tijdelijk maar via deze constructie gaan werken en misschien weten jullie nog meer spelers die we kunne huren/kopen van andere clubs |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Alves lijkt me nou niet de meest betrouwbare persoon. Is iedere week weer spannend of ie nog bij ons speelt... |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
denk niet dat Alves nog de Alves is van 2 jr geleden , verder heeft hij echt vedette neigingen en dat is nou net wat hier niet past!Verder heeft hij natuurlijk ook een megasalaris dus laten we dat maar niet doen..................... |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Verbeek zal niet zo happig op Alves zijn;het is wel een goede voetballer,maar hij zit in de greep van zijn 2 zaakwaarnemers die ook nog zijn beste vrienden zijn en die hij onvoorwaardelijk gelooft.Dat zijn z'n eigen woorden. |
|
|
|
|
Blæh
|
|
|
Is overweegbaar. Alleen denk ik niet dat Alves terug naar Nederland wilt, al is het maar voor 6 maanden. Ook is zijn salaris waarschijnlijk niet te betalen, en als je iemand huurt is het meestal gewoon dat je tussen de 5 en 10% van zijn marktwaarde betaalt als huur. Dus gratis zal het niet zijn. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
niet doen!!! jongen brengt nog meer onrust in selectie denk ik. |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
dit is zeker een goede voetballer , echter een moelijk karakter en ook geen echt aanspeelpunt en een afwachter zoals Makaay al is , de evt spits moet een aanvulling zijn op Makaay en geen betere versie .
verwacht dat hij nog steeds op hetzelfde niveau is als 2 jr geleden , hij speelt niet veel en er wordt een stuk beter verdedigd in Engeland |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Alves deed best wel goede dingen bij Heerenveen,als hij tenminste zin had om te spelen;inmiddels speelt hij bij Middlesbrough,als hij tenminste speelt.Zijn tijd is m.i. voorbij met dank aan zijn twee zogenaamde vrienden. |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
HEEFT VANDAAG WEER 2X GESCOORD VOOR MIDDLESBROUGH IN DE FA CUP |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
licht er aan hoe Van Beek erofer denkt en als ik zo hoor dat hij goed scoort waarom zouden ze hem dan verhuren? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2009 - 11:47 schreef Marciano het volgende:licht er aan hoe Van Beek erofer denkt en als ik zo hoor dat hij goed scoort waarom zouden ze hem dan verhuren? Allereerst, doe alsjeblieft wat aan je spelling!!! En zorg dat je de namen kent
Ten tweede, Hij heeft in één wedstrijd (voor een cup die de meeste Engelse clubs niet serieus nemen)weer eens gescoord Scoort hij daarom meteen goed?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: a) Wil z'n huidige club hem überhaupt wel verhuren? b) Lijkt mij zeer onverstandig om zo'n karakter in je selectie binnen te halen! c) Dit lijkt mij dus weer zo'n zinloze topic! |
|
|
|