BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Goed voorbeeld doet goed volgen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 januari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Mooi stukje: http://www.nusport.nl/20090102/nico-snijders/fc-liverpool

Ik denk dat het meerendeel van de Feyenoord-supporters hier zich wel in kan vinden. Maar ook dat er nog velen zijn die hier een voorbeeld aan kan nemen.

Wat denken jullie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 januari 2009 - 12:20   quote  deeplink  
Ik kan mij hier wel in vinden.Ik zie op mijn vak-z ook mensen die uit frustatie gaan staan schelden.Ik heb daar wel begrip voor omdat zij vroeger (ik ook )op bv op vak O Q S R of T hebben gestaan.Daar was de sfeer een automatisme en dat is het op Z of de maastribune niet.Ik heb het ook ,ik word er helemaal gek van dat op bepaalde momenten je als supporters achter je ploeg moet gaan staan en het dan niet gebeurd.Als ik wat gaat zingen of fanatiek gaat brullen dan kijk ik om mij heen en zitten ze te kijken of ik een randdebiel ben.Terwijl je op die andere vakken ondersteuning kreeg.Wat moet je daar dan aandoen????Ik heb het complete legioen de laatste jaren maar 4x de ploeg over de streep zien trekken.2x 020 1x de kersteditie tegen psv en 1x een avond editie tegen AZ.En dan bedoel ik het hele legioen he.Er moet een heel lang en simpel mooi Feyenoordlied komen die iedereen zo mee kan zingen.......Misschien leuk voor een nieuwe topic.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 januari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
als je het hand in hand niet kan zingen hoor je niet in de kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 januari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Heel Nederland kan het hand in hand uit zijn hoofd.Van welke club ze ook zijn.......
Nee dat moet niemand ook maar enige moeite kosten....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 03 januari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Wat een gelul!!!!! ik ben ook voor zingen en je club aanmoedigen. Daarom zit ik dan ook op R!!! Maar ik vind ook dat de aantallen dat we er 95% van de wedstrijden mee zijn al drive genoeg zou moeten geven. Nogmaals ik ben ook voor je club vocaal aanmoedigen maar steun bestaat uit verschillende manieren. Je moet alleen niet hardop gaan kankeren als je voor de rest ook je bek niet open doet. Oproepen om met zijn allen te zingen werkt toch niet. Al verschillende malen gedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Goed voorbeeld doet goed volgen?









0.0076899