BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schorsing van vier duels voor Slory , Biseswar weg

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vi medewerker
 vi medewerker - zaterdag 03 januari 2009 - 00:40   quote  deeplink  
Andewele Slory wordt voor vier duels geschorst. De vleugelaanvaller gaf tijdens Feyenoord-NAC op tweede kerstdag NAC speler Kees Kwakman een elleboogstoot. De stadionclub kan na de winerstop niet meer beschikken over Diego Biseswar. De aanvaller,die zijn contract niet wil verlengen en weg mag uit Rotterdam heeft een aanbieding van Celtic en een Premier League club.
fey21
 fey21 - zaterdag 03 januari 2009 - 01:04   quote  deeplink  
pfff
een Wanna-Be-Vi-gerucht...

Derksen kan het beter..
Joszef
 Joszef - zaterdag 03 januari 2009 - 01:15   quote  deeplink  
Precies
Jeli
 Jeli - zaterdag 03 januari 2009 - 10:01   quote  deeplink  
Toch ben ik bang dat Biseswar er vandoor gaat. Hij kreeg in het verleden erg weinig vertrouwen. Met als dieptepunt vorig seizoen; in de winterstop werd hij uitgeleend, terwijl Feyenoord zelf amper nog aanvallers had. In Schotland of Engeland kan hij ongetwijfeld een veelvoud verdienen t.o.v. zijn huidige contract.
agneovo
 agneovo - zaterdag 03 januari 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 10:01 schreef Jeli het volgende:
Toch ben ik bang dat Biseswar er vandoor gaat. Hij kreeg in het verleden erg weinig vertrouwen. Met als dieptepunt vorig seizoen; in de winterstop werd hij uitgeleend, terwijl Feyenoord zelf amper nog aanvallers had. In Schotland of Engeland kan hij ongetwijfeld een veelvoud verdienen t.o.v. zijn huidige contract.
ja maar hij weet zelf toch ook wel dat hij hier voor speelde als een natte krant..hij moet niet gaan doen alsof hij de onbegrepen vedette is.het is een hele goede speler maar 1 goed seizoen maak voor mij nog geen topper....
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 03 januari 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Nu denken de meeste spelers daar toch anders over
Jeli
 Jeli - zaterdag 03 januari 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 11:21 schreef agneovo het volgende:

[..]

ja maar hij weet zelf toch ook wel dat hij hier voor speelde als een natte krant..hij moet niet gaan doen alsof hij de onbegrepen vedette is.het is een hele goede speler maar 1 goed seizoen maak voor mij nog geen topper....
Hij doet helemaal niet of hij een onbegrepen vedette is. Hij is vanaf zijn 16e selectiespeler bij Feyenoord. In de voorgaande 4 seizoenen kreeg hij onder van Marwijk en Koeman slechts 8 keer speeltijd in een competitiewedstrijd. Daarnaast werd hij 2 keer een periode uitgeleend aan De Graafschap en Heracles, waar hij het overigens helemaal niet slecht deed. Ik denk dat hij redelijk jaloers mag zijn op spelers als Fer, Leerdam en Wijnaldum die dit seizoen veel speeltijd krijgen van Verbeek. Toen hij die leeftijd had mocht hij alleen toekijken.
moa
 moa - zaterdag 03 januari 2009 - 13:33   quote  deeplink  
@Jeli,

Toen Biseswar 16 was, hadden wij een team dat de Uefa cup won, dat er nu meer ruimte is om de jonge jongens te laten spelen is voor een groot deel uit armoede geboren.
Joszef
 Joszef - zaterdag 03 januari 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Kan wel uit armoede zijn, maar het werkt wel redelijk goed, in die zin dat de jonge jongens goed spelen. En kijk naar Arsenal, daar spelen ook veel jonge spelers.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 03 januari 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 13:52 schreef Joszef het volgende:
Kan wel uit armoede zijn, maar het werkt wel redelijk goed, in die zin dat de jonge jongens goed spelen. En kijk naar Arsenal, daar spelen ook veel jonge spelers.
Het werkt goed???? Vind het jongens met veel potentie maar het werkt goed??? Heb je de ranglijst de eerste seizoenshelft wel in de gaten gehouden?????
Joszef
 Joszef - zaterdag 03 januari 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Ik bedoel dat ze goed spelen en zich ontwikkelen. Tuurlijk zijn ze nog jong en kunnne ze het elftal niet dragen, maar we hebben aan hen nog wat plezier tenminste.
m den hollander
 m den hollander - zaterdag 03 januari 2009 - 15:41   quote  deeplink  
waar is die link dan laat die eerst zien en dan geloven
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 januari 2009 - 15:43   quote  deeplink  
het is jammer voor hem dat Verbeek niet eerder trainer was, bosz heeft zich lelijk in zijn voet geschoten door hem en Tiendalli, opzichtig af te serveren in de voorbereiding. Als er nu een engelse club voor Bieseswar zou aankloppen heb ik er alle begrip voor als hij vertrekt.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:19   quote  deeplink  
ja hoor alle begrip , maar denk echt dat voor zijn eigen ontwikkeling beter is om nog 2 jaar hier te blijven maar ga dat die zaakwaarnemer maar s wijsmaken , want dat is t probleem : die ruikt geld en ja ook dat is zijn goed recht want uiteindelijk draait alles om geld al is het wel korte termijn denken................
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:32   quote  deeplink  
ja ok maar ik vind wel als er zo een grote droomclub komt je de kans best mag pakken , want daar leer je wel erg veel al train je alleen maar , zie v Persie , maar om nu naar bijv. Bolton Wanderers te gaan en daar op de bank te belanden is wat anders
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 03 januari 2009 - 16:44   quote  deeplink  
baggertopic... typisch iets voor een vi figuur...
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 03 januari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Je kan iemand niet beoordelen op een paar goede wedstrijden terwijl hij hiervoor als bagger speelde. Laten hij eerst maar eens een heel seizoen presteren. Als hij perse weg wil, oprotten met die gast. Als hij een feyenoord hart heeft blijft hij en bewijst hij zich. Wordt een beetje ziek van al die gasten die na een paar goede wedstrijden denken dat ze ineens overal kunnen presteren. Verwacht dat het verhaal niet klopt en dat hij gewoon bijtekend, dan is hij op deze manier een goede speler voor feyenoord.
Jeli
 Jeli - zaterdag 03 januari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 17:08 schreef Ronneke het volgende:
Je kan iemand niet beoordelen op een paar goede wedstrijden terwijl hij hiervoor als bagger speelde. Laten hij eerst maar eens een heel seizoen presteren. Als hij perse weg wil, oprotten met die gast. Als hij een feyenoord hart heeft blijft hij en bewijst hij zich. Wordt een beetje ziek van al die gasten die na een paar goede wedstrijden denken dat ze ineens overal kunnen presteren. Verwacht dat het verhaal niet klopt en dat hij gewoon bijtekend, dan is hij op deze manier een goede speler voor feyenoord.
Waar slaat deze reactie nou weer op? Wanneer heeft Biseswar precies bagger gespeeld volgens jou? Zoals ik al eerder probeerde aan te geven heeft die jongen in de afgelopen 4 seizoenen amper een kans gekregen. En als er alleen spelers met een "Feyenoord-hart" mee mogen doen in Feyenoord 1 dan winnen we nooit meer een prijs. Trouwens, Biseswar heeft volgens mij alle jeugdselecties van Feyenoord doorlopen. Dan heb je toch wel een band met Feyenoord denk ik.

In plaats van die jongen te prijzen voor zijn doorzettingsvermogen wordt hij eerst al door de technisch directeur afgeschreven en vervolgens krijgt hij van die onzin-opmerkingen te horen/lezen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 19:56 schreef Jeli het volgende:

[..]

Waar slaat deze reactie nou weer op? Wanneer heeft Biseswar precies bagger gespeeld volgens jou? Zoals ik al eerder probeerde aan te geven heeft die jongen in de afgelopen 4 seizoenen amper een kans gekregen. En als er alleen spelers met een "Feyenoord-hart" mee mogen doen in Feyenoord 1 dan winnen we nooit meer een prijs. Trouwens, Biseswar heeft volgens mij alle jeugdselecties van Feyenoord doorlopen. Dan heb je toch wel een band met Feyenoord denk ik.

In plaats van die jongen te prijzen voor zijn doorzettingsvermogen wordt hij eerst al door de technisch directeur afgeschreven en vervolgens krijgt hij van die onzin-opmerkingen te horen/lezen.
Nou Jeli jij weet in elk geval NIET hoe t echt in elkaar steekt! Diego is pas op 16 jarige leeftijd bij Feyenoord gekomen omdat hij in Amsterdam was weggestuurd voor zijn gedrag , hij heeft op 17 jarige leeftijd zijn debuut gemaakt en is toen ontspoord , te laat komen op trainingen , ruzie maken met trainers en begeleiders en ook zijn vader is meerdere malen op een verkeerde manier aanwezig geweest (agressief) toen is hij verhuurd aan Heracles en De Graafschap en heeft ook daar problemen gekend door zijn gedrag / inzet. Dit jaar heeft hij ineens het licht gezien en ik moet zeggen : superknap maar dat mag ook wel na 3,5 jaar beetje lopen klooien! Ik hoop dat hij blijft en zich ook blijft gedragen want talent heeft hij en met de instelling van bijv. Wijnaldum had hij al 2 jr basisspeler geweest!
Jeli
 Jeli - zondag 04 januari 2009 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 21:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Nou Jeli jij weet in elk geval NIET hoe t echt in elkaar steekt! Diego is pas op 16 jarige leeftijd bij Feyenoord gekomen omdat hij in Amsterdam was weggestuurd voor zijn gedrag , hij heeft op 17 jarige leeftijd zijn debuut gemaakt en is toen ontspoord , te laat komen op trainingen , ruzie maken met trainers en begeleiders en ook zijn vader is meerdere malen op een verkeerde manier aanwezig geweest (agressief) toen is hij verhuurd aan Heracles en De Graafschap en heeft ook daar problemen gekend door zijn gedrag / inzet. Dit jaar heeft hij ineens het licht gezien en ik moet zeggen : superknap maar dat mag ook wel na 3,5 jaar beetje lopen klooien! Ik hoop dat hij blijft en zich ook blijft gedragen want talent heeft hij en met de instelling van bijv. Wijnaldum had hij al 2 jr basisspeler geweest!
Te laat komen op de training en een meningsverschil met een trainer is in mijn ogen niet ontsporen! Pas op Jantje dat je niet bepaalde verhalen als waarheid overneemt (papagaai-gedrag)! En wat betreft de jeugdopleiding; Biseswar speelde al vanaf de C1 bij Feyenoord, als ik het goed heb; volgens mij deed hij dat niet op 16-jarige leeftijd...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 04 januari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
sorry Jeli maar jij weet echt totaal niet hoe het werkelijk zit behalve dan het feit dat hij idd volgens eigen zeggen op eerdere leeftijd (13jr) al is gekomen , heeft t verder geen zin om met jou in discussie te gaan , denk dat iedereen weet hoe het zit , jij wilt gewoon niet inzien dat Diego zich 3 jaar heeft misdragen (wat hij nu zelf ook toegeeft in intervieuws eerder dit seizoen) dus ga mij niet papagaai gedrag aanpraten , ik kom al 20 jr in de kuip , mijn vader bezoekt minstens 3 trainingen per week en heeft veel contact met Koos Zwik en die weet meer dan wij hier met zijn allen op dit forum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2009 door jantje 1974 --
F.L.E
 F.L.E - zondag 04 januari 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 09:41 schreef jantje 1974 het volgende:
sorry Jeli maar jij weet echt totaal niet hoe het werkelijk zit behalve dan het feit dat hij idd volgens eigen zeggen op eerdere leeftijd (13jr) al is gekomen , heeft t verder geen zin om met jou in discussie te gaan , denk dat iedereen weet hoe het zit , jij wilt gewoon niet inzien dat Diego zich 3 jaar heeft misdragen (wat hij nu zelf ook toegeeft in intervieuws eerder dit seizoen) dus ga mij niet papagaai gedrag aanpraten , ik kom al 20 jr in de kuip , mijn vader bezoekt minstens 3 trainingen per week en heeft veel contact met Koos Zwik en die weet meer dan wij hier met zijn allen op dit forum!
Ja , alles wat Jantje zegt is de waarheid en niets dan de waarheid.
De rest op dit forum is dom gepeupel en snapt er werkelijk niets van.
Waarom zouden we nog reageren, Jantje voor president ,TD, trainer en we zijn zo uit de zorgen.
Hou toch eens op verschrikkelijke betweter, je kan me nu wel weer een prive bericht sturen , met je 20 jaar naar de kuip gaan.
Nog nooit zo'n ongeloofelijke wijsnues gezien als jij, de rest is zeker achterlijk en blind?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 04 januari 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 11:26 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja , alles wat Jantje zegt is de waarheid en niets dan de waarheid.
De rest op dit forum is dom gepeupel en snapt er werkelijk niets van.
Waarom zouden we nog reageren, Jantje voor president ,TD, trainer en we zijn zo uit de zorgen.
Hou toch eens op verschrikkelijke betweter, je kan me nu wel weer een prive bericht sturen , met je 20 jaar naar de kuip gaan.
Nog nooit zo'n ongeloofelijke wijsnues gezien als jij, de rest is zeker achterlijk en blind?
slaat nergens op man , dit van Diego weet toch iedereen?? lees gewoon goed alles wat ik schrijf want is echt niet zo dat ik overal commentaar op heb maar ja als ik dat heb dan schrijf ik dat ja , en als ik t mee eens ben hoef ik t ook niet te schrijven , maar goed ik zie dat jij als sukkeltje geen prijs op mij steld : das dan pech voor je met je gore kankerkop! En sorry dat ik ervoor uitkom dat ik al 20 jr in De Kuip kom (hiervoor ook al maar toen af en toe als kind) en dat ik veel ins en outs hoor van sommige mensen die vaak in de kuip rondlopen en sommige zelfs met spelers veel contact hebben , ikzelf heb (niet meer) geen contact met spelers maar ook in t verleden ben ik regelmatig met spelers (die t uiteindelijk ook niet echt gemaakt hebben) als Collen,vDieren,Tininho,Leonardo en Somalia op stap geweest dus weet el iets wat weer niet wil zeggen dat ik t ook allemaal BETER weet hoor! Verder wordt er nogal eens getwijfeld aan mijn echtheid en of ik wel echt zo een supporter en stadionbezoeker ben als ik zeg : ik ben elke wedstrijd aanezig in W4 , voor de wedstrijd en in de rust in de kantine aan de tafeltjes bij de shop/tv , vraag gewoon naar Jantje en ze ik zal reageren of ze wijzen me wel aan! een biertje kan je altijd krijgen ! Succes met dit forum !
linke loetje
 linke loetje - zondag 04 januari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Luis Schwalbe en z'n maten van 020 mogen continu ellebogen uitdelen, moeten zij soms kampioen worden van de KNVB ??
F.L.E
 F.L.E - zondag 04 januari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 12:15 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

slaat nergens op man , dit van Diego weet toch iedereen?? lees gewoon goed alles wat ik schrijf want is echt niet zo dat ik overal commentaar op heb maar ja als ik dat heb dan schrijf ik dat ja , en als ik t mee eens ben hoef ik t ook niet te schrijven , maar goed ik zie dat jij als sukkeltje geen prijs op mij steld : das dan pech voor je met je gore kankerkop! En sorry dat ik ervoor uitkom dat ik al 20 jr in De Kuip kom (hiervoor ook al maar toen af en toe als kind) en dat ik veel ins en outs hoor van sommige mensen die vaak in de kuip rondlopen en sommige zelfs met spelers veel contact hebben , ikzelf heb (niet meer) geen contact met spelers maar ook in t verleden ben ik regelmatig met spelers (die t uiteindelijk ook niet echt gemaakt hebben) als Collen,vDieren,Tininho,Leonardo en Somalia op stap geweest dus weet el iets wat weer niet wil zeggen dat ik t ook allemaal BETER weet hoor! Verder wordt er nogal eens getwijfeld aan mijn echtheid en of ik wel echt zo een supporter en stadionbezoeker ben als ik zeg : ik ben elke wedstrijd aanezig in W4 , voor de wedstrijd en in de rust in de kantine aan de tafeltjes bij de shop/tv , vraag gewoon naar Jantje en ze ik zal reageren of ze wijzen me wel aan! een biertje kan je altijd krijgen ! Succes met dit forum !
Sukkeltje met je gore kankerkop??
Man ik ging al naar de kuip toen jij je luiers nog vol lag te scheiten wijsneus.
Ging al naar de trainingskampen in Meijel , ten tijde van Ruudje" pass die joint is" Heus. De wolf ed.
Vraag maar naar Danny Barendse , Hosting e.d
Dus doe maar gewoon rustig stoere vent.
Bent altijd welkom op vak Z, helemaal in de hoek richting uitvak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 12:30 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Sukkeltje met je gore kankerkop??
Man ik ging al naar de kuip toen jij je luiers nog vol lag te scheiten wijsneus.
Ging al naar de trainingskampen in Meijel , ten tijde van Ruudje" pass die joint is" Heus. De wolf ed.
Vraag maar naar Danny Barendse , Hosting e.d
Dus doe maar gewoon rustig stoere vent.
Bent altijd welkom op vak Z, helemaal in de hoek richting uitvak.
Tja F.L.E dat waren nog eens tijden .Betere kan ik mij eigenlijk niet herinneren.PS ik zit ook op Z naast jou tegenover die laadklep.Eerst bij Jantje een biertje halen en daarna bij jou.

Kom op jongens rennen vallen opstaan en weer doorgaan.....
Alles draait maar om 1 ding .............Feyenoord
PS Jantje onderschat nooit de leeftijd van je mede supporters op een forum......
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 04 januari 2009 - 14:58   quote  deeplink  
O.K mannen , t is duidelijk we zijn van zelfde generatie , dacht fff dat k met een paar "jongetjes"op t forum zat , maar idd Danny,Hosting , Santi , Augie die mannen ken ik nog wel hoor , ging zelf altijd met de jongens uit dordt en sliedrecht stappen dus ben niet helemaal van gister! k zal me proberen beter uit te drukken en niet altijd de wijsneus proberen uit te hangen maar dat valt niet mee hoor met mijn neus!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 14:58 schreef jantje 1974 het volgende:
O.K mannen , t is duidelijk we zijn van zelfde generatie , dacht fff dat k met een paar "jongetjes"op t forum zat , maar idd Danny,Hosting , Santi , Augie die mannen ken ik nog wel hoor , ging zelf altijd met de jongens uit dordt en sliedrecht stappen dus ben niet helemaal van gister! k zal me proberen beter uit te drukken en niet altijd de wijsneus proberen uit te hangen maar dat valt niet mee hoor met mijn neus!
Met een topic over voetbal zeggen we allemaal weleens wat.Tegenwoordig woon ik in de regio 020 en geloof me dan gaat dat Feyenoordgevoel nog eens 3x sterker door je aderen stromen.....
Ik kom eigenlijk uit Vlaardingen en vroeger woonde de Wolf een straat achter mij.Ik sprak hem wel eens aan als hij zijn hond uitliet .Altijd stond hij open voor een praatje,we hebben later nog eens een dakkapel op zijn huis gezet.Met stappen in Rotterdam kwam je ook die gasten tegen Blinker de Wolf Taument Fraser.Vorigjaar tijdens een jaren 80 feest in Vlaardingen een hele tijd Met Fraser gebabbeld,ook zo`n gozer die een praatje niet uit de weg gaat.Hij had er nog voor gezorgt dat ik heel thuis kwam omdat ik te diep in het glaasie had gekeken.......Helaas werd hij een maand later ontslagen door al die verraders die zichzelf nu het bestuur noemen....
Het verhaal wat je schreef over Bisseswar is ook het verhaal zoals ik het kan.Maar heeft Diego de zelfde mentaliteit als de mannen van vroeger ik denk het niet ,maar mocht het wel zo zijn .Dan is meteen een onsterfelijke Feyenoorder voor mij.Doet hij het niet ,dan is hij slechts een speler ver onderaan het lijstje van een niets zeggende Feyenoorder voor mij.Ook al is het een misschien een best ventje.Helaas alleen dan niet best genoeg.....
sevillana
 sevillana - zondag 04 januari 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 14:58 schreef jantje 1974 het volgende:
O.K mannen , t is duidelijk we zijn van zelfde generatie , dacht fff dat k met een paar "jongetjes"op t forum zat , maar idd Danny,Hosting , Santi , Augie die mannen ken ik nog wel hoor , ging zelf altijd met de jongens uit dordt en sliedrecht stappen dus ben niet helemaal van gister! k zal me proberen beter uit te drukken en niet altijd de wijsneus proberen uit te hangen maar dat valt niet mee hoor met mijn neus!
Sorry hoor, Jantje, Leon, F.L.E. etc. Ik krijg een beetje de indruk dat er nogal is afgedwaald van het onderwerp met het laatste aantal geplaatste posts. Los van dit alles betreft het hier sowieso een kansloze, nietszeggende topic, maar dit dan maar even terzijde. Zullen we gewoon proberen bij het onderwerp te blijven? Wat mij betreft kunnen we het onderwerp hierbij afronden. Het is eigenlijk de moeite niet waard. Sta wel open voor nieuwe, zinnige, topics!
F.L.E
 F.L.E - zondag 04 januari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 21:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

Sorry hoor, Jantje, Leon, F.L.E. etc. Ik krijg een beetje de indruk dat er nogal is afgedwaald van het onderwerp met het laatste aantal geplaatste posts. Los van dit alles betreft het hier sowieso een kansloze, nietszeggende topic, maar dit dan maar even terzijde. Zullen we gewoon proberen bij het onderwerp te blijven? Wat mij betreft kunnen we het onderwerp hierbij afronden. Het is eigenlijk de moeite niet waard. Sta wel open voor nieuwe, zinnige, topics!
Idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 21:32   quote  deeplink  
@Sevillana
Wie is er verantwoordelijk voor het slechte resultaat bij Feyenoord???
De uitslag kan je vinden op onze andere forum van fr-Fanatic.
Het zal je niet verrassen denk ik ,maar is een leuke topic.
PS afdwalen is wel mijn sterkste kant......................
sevillana
 sevillana - zondag 04 januari 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Sevillana
Wie is er verantwoordelijk voor het slechte resultaat bij Feyenoord???
De uitslag kan je vinden op onze andere forum van fr-Fanatic.
Het zal je niet verrassen denk ik ,maar is een leuke topic.
PS afdwalen is wel mijn sterkste kant......................
vi medewerker - zaterdag 03 januari 2009 - 00:40 quote deeplink

Andewele Slory wordt voor vier duels geschorst. De vleugelaanvaller gaf tijdens Feyenoord-NAC op tweede kerstdag NAC speler Kees Kwakman een elleboogstoot. De stadionclub kan na de winerstop niet meer beschikken over Diego Biseswar. De aanvaller,die zijn contract niet wil verlengen en weg mag uit Rotterdam heeft een aanbieding van Celtic en een Premier League club.

Dit bedoel ik dus, Leon. Dit is dus die nietszeggende topic waar ik op doel. Verder bedoel ik dat er op een bepaald moment werd afgedwaald van de topic door met modder naar elkaar te smijten en een soort van wedstrijdje te voeren over wie er het langst in de Kuip komt, wie de meeste spelers kent of heeft gekend etc. etc. Je mag overigens best van mij weten dat ik in het begin van de jaren 60 met m'n ouweheer samen voor het eerst kennis maakte met Feyenoord en de Kuip. Ik vond het toen al helemaal geweldig, die indruk wat het allemaal destijds op mij maakte is niet te beschrijven. Dat was dus in de tijd van Beertje Kreijermaat, Coen Moulijn, Hans Kraay, Eddy P.G. etc. En die liefde voor Feyenoord die ik toen heb opgelopen, dat raak ik nooit van m'n leven meer kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2009 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2009 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja F.L.E dat waren nog eens tijden .Betere kan ik mij eigenlijk niet herinneren.PS ik zit ook op Z naast jou tegenover die laadklep.Eerst bij Jantje een biertje halen en daarna bij jou.

Kom op jongens rennen vallen opstaan en weer doorgaan.....
Alles draait maar om 1 ding .............Feyenoord
PS Jantje onderschat nooit de leeftijd van je mede supporters op een forum......

Ik weet wat je bedoel en daarom mijn reactie van eerder hierboven.
Het afdwalen was alleen bedoeld om het modder gooien een beetje te beperken..
We zijn tenslotte allemaal voor Feyenoord.

Groet Leon.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schorsing van vier duels voor Slory , Biseswar weg









0.0055971