BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RvC van Feyenoord staat achter Peter Bosz

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - zondag 04 januari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
De Raad van Commissarissen van Feyenoord blijft achter technisch directeur Peter Bosz staan.
Dat zei Jos van der Vegt zondagmiddag op Radio Rijnmond. “We hebben een koers ingezet waarbij we eerst de enorme schuld wegwerken. Dat kost tijd”", aldus Van der Vegt, directeur van Ahoy Rotterdam en commissaris bij Feyenoord. “Natuurlijk baren de resultaten ons zorgen, maar Peter verricht goed werk en we staan vierkant achter hem en trainer Gert-Jan Verbeek.”

http://www.fr-fanatic.com/2009/01/04/14453/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 17:18   quote  deeplink  
We zullen deze transferperiode wel weer zien hoe het gaat......
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 04 januari 2009 - 18:16   quote  deeplink  
ach misschien willen wij als supporters wel gewoon veel sneller als mogelijk is en is PB over 4 jaar wel de gevierde man////////
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 04 januari 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Tja dat is jammer om dit te vernemen ............. Ik heb helemaal geen vertrouwen in die Bosz gehad en dat zal ik ook nooit krijgen al niet vanaf de eerste dag
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 04 januari 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Word weer een maand vol teleurstellingen en uitspraken die ik niet wil horen!! Of uitspraken waar ik niets van begrijp. (Lodewijks: Mulder volgend jaar verhuren aan eredivisieclub) Zie met leede ogen de rest van het seizoen tegemoet.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 januari 2009 - 20:19   quote  deeplink  
Zegt genoeg over de RvC wat er op veld gebeurt boeit ze niet, als ze maar lekker met hun speeltje de nieuwe kuip bezig kunnen zijn en elkaar lekker veren in de aars kunnen steken in hun skyboxen. Ik hoop dat die gasten voor de gein ff de hand in hand door lezen. daar zegt de voorzitter van Groningen heel verstandige dingen over nieuwe stadions.
Bijvoorbeeld dat je moet zorgen dat het voetbalgedeelte op orde is vóór een nieuw stadion het gewenste effect gaat opleveren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Op fr-Fanatic.com kun je tevens de uitslag zien van de poll(wie is verantwoordelijk voor de resultaten)
Iets van 2300 stemmen zijn er geweest.In tegenstelling van de RvC komt de uitslag niet gunstig uit voot Bosz.
Er waren er een hoop die toch Peter Bosz niet de schuld gaven.Mij lijkt het ook moeilijk oordelen maar had toch tegen Bosz gestemt.
Nou Peter Bosz het legioen heeft democratisch gestemt.
Het waren 3 fantastische jaren....
U kunt gaan ,helaas u was de zwakste schakel.....
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 januari 2009 - 08:51   quote  deeplink  
volgens mij maakt t geen moer uit wie dr nu TD is.

Een TD zonder geld en zonder mogelijkheden om geld te genereren is bij voorbaat kansloos.
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 05 januari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
Grootste probleem bij Feyenoord is dat het vertrouwen weg is, zowel bij de supporters als bij de spelers. Het heilige vuur moet terugkomen. De RvC en het bestuur moeten dit bewerkstelligen, maar deze hoor je of zie je niet.
Het grootste belang is niet een nieuwe kuip!maar een gezonde club "Ons" Feyenoord!!!!!
ovi
 ovi - maandag 05 januari 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Het enigste waar dit bestuur zich druk over maakt is het
nieuwe stadion.Terwijl naar mijn mening de prioriteit zeker
nu bij het eerste elftal moet leggen.
Ik ben van mening dat niet alleen Bosz weg moet maar heel het bestuur +scouting.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RvC van Feyenoord staat achter Peter Bosz









0.0050938