|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Hij wil zelf weg, en ook de club ziet het niet meer zitten in hem. Erg jammer, maar zou iemand hem willen kopen voor een mooi bedrag? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2009 - 09:11 schreef Legioen Weblog het volgende:Hij wil zelf weg, en ook de club ziet het niet meer zitten in hem. Erg jammer, maar zou iemand hem willen kopen voor een mooi bedrag? hij moet weg, bedrag is verder niet belangrijk. anders verdient feyenoord niets aan hem... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hoezo jammer? Ok werklust niets op aan te merken, maar kwalitatief heeft hij toch wel bewezen tekort te komen.
ok in t huidige feyenoord zou hij misschien meekomen, maar daar heb je genoeg alternatieven, welke nog wel beter kunnen worden. |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
kwalitatief tekort, als je rechtsback speelt terwijl je middenvelder bent... iedereen krijgt een kans waarom hij niet?Misschien kan hij wel laten zien wat werken voor je geld is.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Wat inzet betreft komt hij niets tekort, dat is wel duidelijk geworden in de afgelopen jaren. Hoop voor hem dat hij straks bij een mooie club terecht komt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat te doen met Danny Buijs?
>> Dumpen, veel te licht voor Feyenoord. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Toch vond ik Danny goed spelen bij Groningen. De transfer vond ik toen niet helemaal onlogisch. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Toen niet Maar, ondanks de tegenvallende resultaten, is er kwalitatief veel veranderd sinds zijn komst Van mij mag hij weg, hoe meer geld hoe beter Maar je kan hem beter verkopen voor een klein bedrag dan dat je hem nog een seizoenshelft op je loonlijst hebt |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Je kan em beter de ww insturen, dan dat je hem nog een half jaar onder contract hebt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jammer, Feyenoord speelde een heel ander systeem dan waarmee hij het lekker deed bij Groningen. Hij is echter te licht om je hele systeem voor om te gooien. op inzet nooit wat aan te merken geweest. Hoop dat ie een leuke club vind. |
|
|
|