BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zweden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joszef
 Joszef - maandag 05 januari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Niklas Bärkroth en Mattias Bjärsmyr van IFK Göteborg staan in de belangstelling van Feyenoord, meldt Hakan Mild, technisch directeur van de Zweedse club in De Telegraaf.

Bärkroth is een zestienjarige aanvaller die afgelopen seizoen tweemaal mocht invallen bij IFK Göteborg in de Zweedse competitie. In de eerste voorronde van de Champions League van dit jaar scoorde de spits tweemaal tegen Murata uit San Marino.

De 23-jarige Bjärsmyr is vier seizoenen basisspeler bij de nummer drie van de Zweedse competitie. De centrale verdediger debuteerde een jaar geleden in het Zweedse elftal. Hij heeft inmiddels twee interlands gespeeld.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 januari 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Laat ze beide maar komen
Die jongen van 16 zal niet zo duur zijn
En aangezien bijna alle Scandinavische spelers relatief goedkoop zijn, zal die verderdiger ook geen miljoenen kosten

Trouwens over die jongen van 16
In welke linie speelt hij nou eigenlijk?
Het eerste bericht dat ik over hem las vertelde dat het om een verdediger ging
Gister las ik dat hij het beste op het middenveld uit de voeten kan
En nu lees ik dat hij een aanvaller is
Wat is het nou echt?
moa
 moa - maandag 05 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
@phy

Het is een middenvelder en aanvaller, Feyenoord zou hem willen halen als een "nummer 10" (barkroth 16) Eur. 600.000
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 januari 2009 - 15:19   quote  deeplink  
op papier ziet dat er veel belovend uit.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 januari 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Voor 6 ton kun je ook geen al te grote blunder begaan...
Dus gewoon halen die jongen
Desnoods verhuur je hem nog een tijdje
moa
 moa - maandag 05 januari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Idd. hij schijnt een contract te hebben tot deze zomer, vandaar de prijs, hij geldt nml wel als 1 van de grotere talenten daar.
fey21
 fey21 - maandag 05 januari 2009 - 17:16   quote  deeplink  
de guzman voor rest van seizoen geblesseerd...
wordt bärkoth onze nieuwe nr 10?
sowieso zou ik daar liever wijnaldum zien ipv fer
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 17:16 schreef fey21 het volgende:
de guzman voor rest van seizoen geblesseerd...
wordt bärkoth onze nieuwe nr 10?
sowieso zou ik daar liever wijnaldum zien ipv fer
Mijn idee! Mee eens dus!
Joszef
 Joszef - maandag 05 januari 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 17:06 schreef moa het volgende:
Idd. hij schijnt een contract te hebben tot deze zomer, vandaar de prijs, hij geldt nml wel als 1 van de grotere talenten daar.
Moeten we hem dan niet per deze zomer contracteren? Kost hij niets.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 januari 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 17:48 schreef Joszef het volgende:

[..]

Moeten we hem dan niet per deze zomer contracteren? Kost hij niets.
Een transfervrij toptalent van 16?
Daar komen alle clubs op af
Als we wachten tot de zomer zullen we erg veel concurrentie krijgen
Beter nu halen voor 6 ton
Robert222
 Robert222 - maandag 05 januari 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Bärkroth staat al in belangstelling bij clubs als Manchester. Lijkt me niet dat hij dan voor Feyenoord kiest ..
fey21
 fey21 - maandag 05 januari 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 17:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

Mijn idee! Mee eens dus!
High-five!!!
fey21
 fey21 - maandag 05 januari 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 18:01 schreef Robert222 het volgende:
Bärkroth staat al in belangstelling bij clubs als Manchester. Lijkt me niet dat hij dan voor Feyenoord kiest ..
als hij naar man u gaat wordt hij waarschijnlijk toch verhuurd of hij blijft 2 jaar op de bank roesten. kan hij liever eerst een tussenlanding maken in rotterdam-zuid.
waarna hij voor 15 miljoen alsnog naar manchester gaat en vervolgens volop zal spelen.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 januari 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 18:01 schreef Robert222 het volgende:
Bärkroth staat al in belangstelling bij clubs als Manchester. Lijkt me niet dat hij dan voor Feyenoord kiest ..
Dat is helemaal niet relevant
Al was Real Madrid in hem geintereseerd
Het gaat erom wie er het eerst concreet wordt
Van Man united zijn het enkel geruchten
De clubs bevestigen niets
Het schijnt dat Feyenoord al concreet is
Ajax en Az hebben ook grote talenten voor een prikkie gehaald
Dat kon omdat ze als eerste concreet waren
moa
 moa - maandag 05 januari 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 18:01 schreef Robert222 het volgende:
Bärkroth staat al in belangstelling bij clubs als Manchester. Lijkt me niet dat hij dan voor Feyenoord kiest ..
Ja er spelen immers bijna nooit jonge talenten in NL ?

Nederland is het grootste opleidingsland ter wereld, extreem veel talenten worden hier groot, in elke topclub lopen spelers met een hollands tintje.

Dat zullen Barkroth en zn zaakwaarnemer ook weten, en zullen zij zeker Nederland als een goede optie beschouwen.
fey21
 fey21 - maandag 05 januari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
ff afdwalen: kunnen we altheer niet verkopen?
Ik was hem helemaal vergeten..
Volgens mij is hij toch niet van waarde voor feyenoord
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 03:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 19:56 schreef fey21 het volgende:
ff afdwalen: kunnen we altheer niet verkopen?
Ik was hem helemaal vergeten..
Volgens mij is hij toch niet van waarde voor feyenoord
misschien moeten we hem juist terughalen, wie weet wat Verbeek met hem aankan. zo dik zitten we niet in onze verdedigers.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 17:51 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Een transfervrij toptalent van 16?
Daar komen alle clubs op af
Als we wachten tot de zomer zullen we erg veel concurrentie krijgen
Beter nu halen voor 6 ton
moet je wel 6 ton hebben..................
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Bosz ontslaan bespaar zit je al op de helft
moa
 moa - woensdag 07 januari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 17:36 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

moet je wel 6 ton hebben..................
Zucht.. en jij denkt dat er geen 6 ton is?
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 07 januari 2009 - 11:22   quote  deeplink  
We hebben wel geld voor die jongste Zweed
6 ton is er echt wel
Alleen is er geen ruimte in het salarishuis

Of die ander haalbaar is weet ik niet
Weet iemand wat die kosten moet?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 07 januari 2009 - 11:36   quote  deeplink  
Ik denk niet dat er zomaar even 6 ton aanwezig is maar stel van wel : je kan t geld maar 1x uitgeven , deze jongen is niet direct een versterking (16jr) en dus ga je weer geld uitgeven voor de toekomst , dat is hardstikke mooi maar daar heb je nu niets aan , de afweging is dus waar gaan de centjes heen? een speler als directe versterking op een positie waar echt nodig is of een jong talent die ook nog eens een positie bekleed waarin we al voorzien zijn , maar wel een enorm talent is........ valt niet mee hoor om een Mercedes te willen rijden met een minimaal budget.............
craven
 craven - woensdag 07 januari 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2009 - 11:36 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik denk niet dat er zomaar even 6 ton aanwezig is maar stel van wel : je kan t geld maar 1x uitgeven , deze jongen is niet direct een versterking (16jr) en dus ga je weer geld uitgeven voor de toekomst , dat is hardstikke mooi maar daar heb je nu niets aan , de afweging is dus waar gaan de centjes heen? een speler als directe versterking op een positie waar echt nodig is of een jong talent die ook nog eens een positie bekleed waarin we al voorzien zijn , maar wel een enorm talent is........ valt niet mee hoor om een Mercedes te willen rijden met een minimaal budget.............
Tsjaa het is een dubbel gevoel, maar als je iemand wil halen die er gelijk staat, dan betaal je de hoofdprijs. En oudere spelers hebben we nu wel genoeg. Waar haal je een topspeler met een leeftijd tussen de 21-28 jaar die betaalbaar is voor feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 07 januari 2009 - 12:45   quote  deeplink  
ok , een topspeler zullen we niet halen , die komen niet naar Feyenoord , eerlijk is eerlijk , maar er zullen toch nog wel ergens bruikbare spelers zijn voor ons?? We kunnen wel allemaal jonge pikkies kopen en daar al t geld uitgeven maar ik vind dat jeugdige talenten uit eigen jeugd moeten komen of van andere kleine clubs in nl waardoor ze betaalbaar zijn (al moet je buitenkansjes uit buitenland natuurlijk ook altijd pakken , maar ik heb al genoeg van die "toptalenten"gezien ) , en t geld wat we dan hebben zuinig op zijn en alleen echte versterkingen halen op posities waar echt nodig is en geen middenvelder kopen als je er al 7 hebt bijv. als je geld genoeg hebt is t wat anders dan koop je gewoon voor sommige posities 3 spelers en laat dan in de loop vh jaar de slechtste afvallen (doorselecteren) maar helaas kan dat op dit moment alleen bij die lui uit a'dam.................... die kopen een spits van 7 milj. zetten hem op de bank maar zodra hun 1e spits verkocht wordt voor 25milj, komt ie erin en schopt er 6 in 3 wedstrijden in .................. en dan ook nog zat aanvallers op de bank , daar in de winter weer de slechtste 2 , 3 van wegdoen en weer 1 goeie terugkopen (tsja als je geld hebt...............)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2009 door jantje 1974 --
craven
 craven - woensdag 07 januari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Probleem is ook dat de "toptalenten" de ruimte krijgen om te spelen. dat gaat dit seizoen wel door alle blessures, ma het zijn idd geen garanties. Geld is een bekend probleem, of liever gezegd het gebrek eraan.De clubs weten dat feyenoord geld nodig heeft, dus bieden ze weinig voor de spelers die weg mogen...
Joszef
 Joszef - woensdag 07 januari 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Probleem is volgens mij ook dat we teveel jonge jongens in het verleden veel te makkelijk weg hebben laten gaan. Als je kijkt hoeveel van hen het nu vrij goed doen, dan hadden we nu een aardig elftalletje of een goede bank gehad met eigen jeugd. Maar ja, het verleden komt wat dat betreft niet meer terug.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zweden









0.0073418