BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van wolfswinkel, Niklas Bärkroth, Mattias Bjärsmyr, Owusu Abeye?!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 05 januari 2009 - 18:38   quote  deeplink  
waarom pakt feyenoord het gewoon niet goed aan!
doe gewoon allen zwakken en praaters de deur uit zoals,:
greene,buis,de cler,slory enz..
en dan gewoon 1 of 2 goede aankopen in talenten net zoals groningen en heerenveen doet zoals die 2 jonge zweden of probeer van wolfswinkel of owusu,nillson.
er moet iets gebeuren.
wat vinden jullie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door Boudewijn --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 05 januari 2009 - 18:41   quote  deeplink  
geen geld!!!!!
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 05 januari 2009 - 18:43   quote  deeplink  
als je paar de deur uit doet hebben ze echt wel het geld om een van die 2 zweden te halen?! of dacht je van niet
fey21
 fey21 - maandag 05 januari 2009 - 18:44   quote  deeplink  
slory keur ik nog niet af...
exit bruins!
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 18:38 schreef R.spoorenn het volgende:
waarom pakt feyenoord het gewoon niet goed aan!
doe gewoon allen zwakken en praaters de deur uit zoals,:
greene,buis,de cler,slory enz..
en dan gewoon 1 of 2 goede aankopen in talenten net zoals groningen en heerenveen doet zoals die 2 jonge zweden of probeer van wolfswinkel of owusu,nillson.
er moet iets gebeuren.
wat vinden jullie.
Enig idee wat die Owusu aan salaris opstrijkt daar in Rusland? Die jongen is niet voor niks vanuit Engeland over gestapt hoor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 januari 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 18:44 schreef fey21 het volgende:
slory keur ik nog niet af...
exit bruins!
De eerste wedstrijden onder B.v.Marwijk speelde Bruins gewoon goed.Zo ook bij Excelsior,ik begrijp waarom mensen Bruins zomaar afschrijfen terwijl hij gewoon 1 van de grootste talenten is.Hij wordt nu konstant als buitenspeler gebruikt maar hij is gewoon de nummer 10 waar iedereen het over heeft.Nee ik lees dit nu overal en ik vind het vreemd.Waarschijnlijk is luigi ook niet zo`n goeie keeper.
Zelfs Greene heeft onder Koeman redelijk gespeeld en waarom???Omdat Greene een middenvelder is.......
De Cler moet zo wie zo niet afgeschreven worden.......
Wij maken zelf onze spelers slechter.kijk nou is naar Bruins als hij gewisseld word,dan staan er halve vakken te juichen en hem uit te jouwen.Ik voel mezelf de laatste jaren echt op een eiland staan.Ben ik nou gek of het halve stadion....
Alles wat weg wil Buijs Biseswar de Guzman en Derijck en Greene verkopen.

En dan nog Peter Bosz,als iemand niet bijtekend zoals Biseswar en je heb de gedachte om hem dan maar zo snel mogelijk te verkopen.Dan ga je niet in een transferperiode praten met deze jongen maar ervoor .Lijk mij erg handig om dan nog wat tijd over te houden om deze speler ergens te kunnen slijten.
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 05 januari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
Er is geen geld en clubs willen onze spelers niet kopen omdat ze te hoge salariseisen hebben. En de clubs die die salarissen wel willen/kunnen betalen zijn niet geinteresseerd in onze afdankertjes!
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 20:49 schreef Dubbel V het volgende:
Er is geen geld en clubs willen onze spelers niet kopen omdat ze te hoge salariseisen hebben. En de clubs die die salarissen wel willen/kunnen betalen zijn niet geinteresseerd in onze afdankertjes!
Owusu-Abeyie is te duur’
Uitgegeven: 5 januari 2009 16:04
Laatst gewijzigd: 5 januari 2009 16:20

AMSTERDAM - Quincy Owusu-Abeyie verlaat Birmingham City. De club uit de Engelse Championship maakte maandag bekend de huurovereenkomst niet te verlengen tot het einde van dit seizoen.

De 22-jarige buitenspeler werd sinds afgelopen zomer gehuurd van het Russische Spartak Moskou. Birmingham vindt de Ghanese international te duur.

“Zijn komst kostte veel geld als je in ogenschouw neemt dat het om één speler ging”, lichtte coach Alex McLeish toe. “We zullen dat geld nu gebruiken om andere spelers aan te trekken.” Owusu-Abeyie kwam in negentien wedstrijden tot twee goals voor de Blues. Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor het Spaanse Celta de Vigo.

IK BEDOEL MAAR . . . . . . . . . . . . . . . !!!
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 05 januari 2009 - 21:55   quote  deeplink  
en die 2 zweedse(talenten) ??
die zullen toch niet zo heel duur zijn als er paar spelers vertrekken?
maarja we moeten afwchten
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 21:55 schreef R.spoorenn het volgende:
en die 2 zweedse(talenten) ??
die zullen toch niet zo heel duur zijn als er paar spelers vertrekken?
maarja we moeten afwchten
idd, we'll wait n see
Robertz
 Robertz - maandag 05 januari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Ik hoop toch echt dat Derijck en Biseswar willen blijven;m.i. zijn ze basisspelers na de winterstop.Gaan ze toch weg dan betekent dat een verzwakking.De zekerheid dat Slory een schorsing van 4wedstrijden moet uitzitten en dat de Guzman dit seizoen niet meer aan de bak komt,daar wordt je niet vrolijk van.Van Bruins kan je niet verwachten dat hij hangend op links tot grote dingen in staat is;hij moet langzamerhand op zijn eigen plaats opgesteld worden.Feyenoord is op zijn sterkst als ze spelen met twee vleugelspelers,ook beter voor Makaay.De genoemde topic-spelers zijn toch meer voor het belofteteam.
reteppp
 reteppp - maandag 05 januari 2009 - 23:59   quote  deeplink  
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen geld....jezus zeg....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 03:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De eerste wedstrijden onder B.v.Marwijk speelde Bruins gewoon goed.Zo ook bij Excelsior,ik begrijp waarom mensen Bruins zomaar afschrijfen terwijl hij gewoon 1 van de grootste talenten is.Hij wordt nu konstant als buitenspeler gebruikt maar hij is gewoon de nummer 10 waar iedereen het over heeft.Nee ik lees dit nu overal en ik vind het vreemd.Waarschijnlijk is luigi ook niet zo`n goeie keeper.
Zelfs Greene heeft onder Koeman redelijk gespeeld en waarom???Omdat Greene een middenvelder is.......
De Cler moet zo wie zo niet afgeschreven worden.......
Wij maken zelf onze spelers slechter.kijk nou is naar Bruins als hij gewisseld word,dan staan er halve vakken te juichen en hem uit te jouwen.Ik voel mezelf de laatste jaren echt op een eiland staan.Ben ik nou gek of het halve stadion....
Alles wat weg wil Buijs Biseswar de Guzman en Derijck en Greene verkopen.

En dan nog Peter Bosz,als iemand niet bijtekend zoals Biseswar en je heb de gedachte om hem dan maar zo snel mogelijk te verkopen.Dan ga je niet in een transferperiode praten met deze jongen maar ervoor .Lijk mij erg handig om dan nog wat tijd over te houden om deze speler ergens te kunnen slijten.
ben het met je eens wat betreft Bruins, die speelt niet op de goeie plek, dat Slory afgeschreven wordt begrijp ik al helemaal niet die heeft nog amper gespeeld.
Greene, Buijs mogen wat mij betreft vertrekken, Bieseswar moet je proberen te houden maar dat gaat volgens mij nog knap lastig worden (misschien dat Verbeek, die hem tenslotte een kans heeft gegeven hem kan overhalen). Derijck zal denk ik ook vertrekken, met dank aan de heer bosz. Het contract met de Guzman zou ik nog proberen te verlengen zodat je hem, als hij weer in vorm is voor een goeie prijs kan verkopen. Zolang er geen echte rechts back wordt gevonden mag de Cler wel blijven.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 03:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben het met je eens wat betreft Bruins, die speelt niet op de goeie plek, dat Slory afgeschreven wordt begrijp ik al helemaal niet die heeft nog amper gespeeld.
Greene, Buijs mogen wat mij betreft vertrekken, Bieseswar moet je proberen te houden maar dat gaat volgens mij nog knap lastig worden (misschien dat Verbeek, die hem tenslotte een kans heeft gegeven hem kan overhalen). Derijck zal denk ik ook vertrekken, met dank aan de heer bosz. Het contract met de Guzman zou ik nog proberen te verlengen zodat je hem, als hij weer in vorm is voor een goeie prijs kan verkopen. Zolang er geen echte rechts back wordt gevonden mag de Cler wel blijven.
de cler rechtsback????
gaazoo1
 gaazoo1 - dinsdag 06 januari 2009 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 18:38 schreef R.spoorenn het volgende:
waarom pakt feyenoord het gewoon niet goed aan!
doe gewoon allen zwakken en praaters de deur uit zoals,:
greene,buis,de cler,slory enz..
en dan gewoon 1 of 2 goede aankopen in talenten net zoals groningen en heerenveen doet zoals die 2 jonge zweden of probeer van wolfswinkel of owusu,nillson.
er moet iets gebeuren.
wat vinden jullie.
het probleem is dat clubs als groningen en heerenveen meer risico kunnen nemen met een eventuele transfer van een jonge speler uit scandinavië. als feyenoord nou een spits haalt en hij scoort niet veel ja dan wordt ie als miskoop beschouwd terwijl groningen en heerenveen dit probleem niet hebben.
Feyenoordhart
 Feyenoordhart - dinsdag 06 januari 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Waar zijn die grote havenbedrijven? Kunnen zij niet eens over de brug komen en Feyenoord sponsoren met een paar miljoen? Ze zeggen toch dat Feyenoord een hardwerkend team is, dus echte dokwerkers. Komt het misschien toch nog goed met de club.
Joszef
 Joszef - dinsdag 06 januari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Precies! Er zit genoeg geld in de stad. Hoe is het mogelijk dat die niet meer in de club investeren?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 17:38 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

de cler rechtsback????
[schaamrood modus]
oooops!
[/schaamrood modus]
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 20:06 schreef Feyenoordhart het volgende:
Waar zijn die grote havenbedrijven? Kunnen zij niet eens over de brug komen en Feyenoord sponsoren met een paar miljoen? Ze zeggen toch dat Feyenoord een hardwerkend team is, dus echte dokwerkers. Komt het misschien toch nog goed met de club.
Tot nu toe zijn de Havenbaronnen een mythe gebleken. Eerst was het Jorien die hun komst in de weg zat en nu???? wie het weet mag het zeggen, al lijkt het schofferen van de Bussinessclub me ook niet echt te helpen in deze. (wat daar precies speelde weet ik echter niet)
sevillana
 sevillana - woensdag 07 januari 2009 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 21:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn de Havenbaronnen een mythe gebleken. Eerst was het Jorien die hun komst in de weg zat en nu???? wie het weet mag het zeggen, al lijkt het schofferen van de Bussinessclub me ook niet echt te helpen in deze. (wat daar precies speelde weet ik echter niet)
Die Havenbaronnen? Die heeft Rotterdam al jarenlang niet meer hoor!
Robertz
 Robertz - woensdag 07 januari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Lichtpuntje:Derijck blijft waarschijnlijk toch bij Feyenoord!
Joszef
 Joszef - woensdag 07 januari 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Waar heb je dat gehoord?
Robertz
 Robertz - woensdag 07 januari 2009 - 23:49   quote  deeplink  
Gelezen n.l.nieuws op FR-Fanatic.com
F.L.E
 F.L.E - donderdag 08 januari 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2009 - 22:13 schreef Robertz het volgende:
Lichtpuntje:Derijck blijft waarschijnlijk toch bij Feyenoord!
En loopt dan eind van het seizoen transfervrij de kuip uit. Biseswar idem.
Doet ie goed Petertje Bosz.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 08:44 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En loopt dan eind van het seizoen transfervrij de kuip uit. Biseswar idem.
Doet ie goed Petertje Bosz.
triest.

Elk topic aangrijpen om de TD af te plassen. Makkelijk hoor.
Deze twee spelers hebben hiervoor niet of nauwelijks gespeeld. Nu mogen ze mee doen, nood breekt wet, en doen ze het aardig. Vervolgens willen ze weg of niet bijtekenen en dan is t de schuld van de TD? Wat een kolder.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 08 januari 2009 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

triest.

Elk topic aangrijpen om de TD af te plassen. Makkelijk hoor.
Deze twee spelers hebben hiervoor niet of nauwelijks gespeeld. Nu mogen ze mee doen, nood breekt wet, en doen ze het aardig. Vervolgens willen ze weg of niet bijtekenen en dan is t de schuld van de TD? Wat een kolder.
Als dat zo zou zijn, moet onze top TD nu ook niet gaan zitten janken dat zowel Dereick als Biseswar niet willen bijtekenen of tijdens de winterstop verkocht worden.
Dan moet hij zeggen: jullie zijn niet goed genoeg voor feyenoord dus tot ziens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door F.L.E --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

triest.

Elk topic aangrijpen om de TD af te plassen. Makkelijk hoor.
Deze twee spelers hebben hiervoor niet of nauwelijks gespeeld. Nu mogen ze mee doen, nood breekt wet, en doen ze het aardig. Vervolgens willen ze weg of niet bijtekenen en dan is t de schuld van de TD? Wat een kolder.
- Hij heeft zelf aan het begin van het seizoen afgeserveerd (er hoefde geeneens clubkostuums voor ze besteld te worden).
- Als hij toch overtuigd was van hun kwaliteiten dan had hij de trainer er van moeten overtuigen dat hij ze speelminuten gaf. Beide spelers hebben namelijk in het verleden ook nooit echt een kans gehad.

Ik snap dus best dat ze terughoudend zijn met het aangaan van een nieuwe verbintenis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

- Hij heeft zelf aan het begin van het seizoen afgeserveerd (er hoefde geeneens clubkostuums voor ze besteld te worden).
- Als hij toch overtuigd was van hun kwaliteiten dan had hij de trainer er van moeten overtuigen dat hij ze speelminuten gaf. Beide spelers hebben namelijk in het verleden ook nooit echt een kans gehad.

Ik snap dus best dat ze terughoudend zijn met het aangaan van een nieuwe verbintenis.
Ik denk niet dat een TD kan bepalen of spelers goed genoeg zijn of niet. Dat moet toch echt bij de mensen vandaan komen die dagelijks op het veld staan met de spelers.

Deze mannen hebben onder geen enkele andere trainer speeltijd gekregen, of bleken in een verhuurperiode nauwelijks succesvol of een aanwinst voor Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een TD kan bepalen of spelers goed genoeg zijn of niet. ....
wat is dan zijn toegevoegde waarde?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 11:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat is dan zijn toegevoegde waarde?
In mijn ogen stuurt een TD niet op inhoud. Maar maakt hij beleid.
Is deze wel verantwoordelijk voor het aankoop en verkoopbeleid, maar geeft de technische staf plus scouts aan welke spelers verkocht/aangekocht moeten worden.
De TD toets of dit haalbaar en is en draagt hier dan zorg voor.

maar goed, ik kan het mis hebben, dat is altijd een mogelijkheid :)
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 08 januari 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In mijn ogen stuurt een TD niet op inhoud. Maar maakt hij beleid.
Is deze wel verantwoordelijk voor het aankoop en verkoopbeleid, maar geeft de technische staf plus scouts aan welke spelers verkocht/aangekocht moeten worden.
De TD toets of dit haalbaar en is en draagt hier dan zorg voor.

maar goed, ik kan het mis hebben, dat is altijd een mogelijkheid :)
Je hebt het mis...
Want als jij gelijk hebt dan heeft een TD enkel invloed op de kwantiteit en niet op de kwaliteit
Dan zou het dus voor de kwaliteit van een selectie niet uit maken wie er TD is
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 08 januari 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In mijn ogen stuurt een TD niet op inhoud. Maar maakt hij beleid.
Is deze wel verantwoordelijk voor het aankoop en verkoopbeleid, maar geeft de technische staf plus scouts aan welke spelers verkocht/aangekocht moeten worden.
De TD toets of dit haalbaar en is en draagt hier dan zorg voor.

maar goed, ik kan het mis hebben, dat is altijd een mogelijkheid :)
Danny Blind functioneert wel zo ja , daar is v Basten de baas en Danny alleen loopjongen , normaal is de TD de baas en dus bepaald hij wie uiteindelijk wel of niet gaan of gehaald worden.
Robertz
 Robertz - donderdag 08 januari 2009 - 19:49   quote  deeplink  
Een goede communicatie tussen de TD en Verbeek en zijn mensen is toch wel noodzakelijk om te proberen om de goede spelers langer vast te houden en spelers die niet naar behoren presteren tijdig in de aanbieding te doen ,dan brengt dat nog wat geld op.Als afgeserveerde spelers ineens weer wel van waarde zijn dan zijn er toch cruciale fouten gemaakt ,waardoor inhet slechtste geval 2talenten gratis de deur uitwandelen.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 08 januari 2009 - 20:54   quote  deeplink  
stel Bosz had in juli Biseswar een contractverlenging gegeven , dan had iedereen hem op dat moment voor gek verklaard , want wie gaat nu een speler een contract geven die door Koeman en vMarwijk is weggestuurd en NIETS heeft laten zien bij Graafschap en Heracles??????????????????????? ik bedoel maar..................
sevillana
 sevillana - donderdag 08 januari 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 20:54 schreef jantje 1974 het volgende:
stel Bosz had in juli Biseswar een contractverlenging gegeven , dan had iedereen hem op dat moment voor gek verklaard , want wie gaat nu een speler een contract geven die door Koeman en vMarwijk is weggestuurd en NIETS heeft laten zien bij Graafschap en Heracles??????????????????????? ik bedoel maar..................
zit wel wat in
Robertz
 Robertz - vrijdag 09 januari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Een goede communicatie is toch wel belangrijk om op tijd de juiste beslissingen te nemen.Jantje 1974 en sevillana zijn jullie het daar mee eens of ....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
wat bedoel je hiermee?? heeft toch niets met onze reactie te maken????

maar natuurlijk is communicatie belangrijk , dat is altijd en overal belangrijk dus dat is een open deur intrappen
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 januari 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 22:41 schreef jantje 1974 het volgende:
wat bedoel je hiermee?? heeft toch niets met onze reactie te maken????

maar natuurlijk is communicatie belangrijk , dat is altijd en overal belangrijk dus dat is een open deur intrappen
Opnieuw, mee eens!
Robertz
 Robertz - zaterdag 10 januari 2009 - 19:50   quote  deeplink  
Oke,jantje 1974;foutje van mij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van wolfswinkel, Niklas Bärkroth, Mattias Bjärsmyr, Owusu Abeye?!









0.0069489