|
|
Joszef
|
|
|
Feyenoord is door de website firenzeviola.it genoemd als een van de geinteresseerde clubs voor Da Costa. De Portugees is in Nederland bekend, omdat hij bij Psv onder contract heeft gestaan. Momenteel speelt Da Costa bij Fiorentina, maar komt daar nauwelijks aan spelen toe. Naast Feyenoord hebben ook Benfica en Juventus interesse in de Portugese verdediger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2009 - 21:20 schreef Joszef het volgende:Feyenoord is door de website firenzeviola.it genoemd als een van de geinteresseerde clubs voor Da Costa. De Portugees is in Nederland bekend, omdat hij bij Psv onder contract heeft gestaan. Momenteel speelt Da Costa bij Fiorentina, maar komt daar nauwelijks aan spelen toe. Naast Feyenoord hebben ook Benfica en Juventus interesse in de Portugese verdediger. Niet de 1e keer dat ik dit lees, oud nieuws/gerucht? |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Benfica en Juventus ik denk dan wel dat hij naar Feyenoord gaat... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Zaakwaarnemer heeft gezegd dat Da Costa in geen geval naar Nederland of Portugal gaat |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Dat heb ik ook gelezen,Phyxsius.Ik zou zeggen over deze topic over en sluiten maar. |
|
|
|