BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer een gerucht.... Feyenoord gaat voor Da Costa van Fiorentina

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joszef
 Joszef - maandag 05 januari 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Feyenoord is door de website firenzeviola.it genoemd als een van de geinteresseerde clubs voor Da Costa. De Portugees is in Nederland bekend, omdat hij bij Psv onder contract heeft gestaan. Momenteel speelt Da Costa bij Fiorentina, maar komt daar nauwelijks aan spelen toe. Naast Feyenoord hebben ook Benfica en Juventus interesse in de Portugese verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2009 door Boudewijn --
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2009 - 21:20 schreef Joszef het volgende:
Feyenoord is door de website firenzeviola.it genoemd als een van de geinteresseerde clubs voor Da Costa. De Portugees is in Nederland bekend, omdat hij bij Psv onder contract heeft gestaan. Momenteel speelt Da Costa bij Fiorentina, maar komt daar nauwelijks aan spelen toe. Naast Feyenoord hebben ook Benfica en Juventus interesse in de Portugese verdediger.
Niet de 1e keer dat ik dit lees, oud nieuws/gerucht?
Marciano
 Marciano - maandag 05 januari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Benfica en Juventus ik denk dan wel dat hij naar Feyenoord gaat...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer heeft gezegd dat Da Costa in geen geval naar Nederland of Portugal gaat
Robertz
 Robertz - maandag 05 januari 2009 - 23:17   quote  deeplink  
Dat heb ik ook gelezen,Phyxsius.Ik zou zeggen over deze topic over en sluiten maar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer een gerucht.... Feyenoord gaat voor Da Costa van Fiorentina









0.0070078