BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Woerts geloof ik niet meer - Huntelaar wilde naar Ajax

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 06 januari 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Woerts moet zijn muil houden. Vond ik al eerder maar word steeds meer gestaafd. Wat huntelaar betreft zou ik die niet eens in mijn selectie willen hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2009 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 17:24   quote  deeplink  
is inderdaad een stom lul verhaal en wat huntelaar betreft die mag van mij afsterven net boven z'n knieën met z'n "knoop in je zakdoek" kop.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:27   quote  deeplink  
verhaal klopt idd niet , Huntelaar wilde zelf naar Ajax maar als ie naar Feyenoord was gekomen had ik t prima gevonden , is natuurlijk wel de beste spits van de afgelopen jaren hier in de eredivisie.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 06 januari 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Ja is alleen jammer dat de kop is aangepast. Had geschreven " Huntelaar is een echte J...!!!!!" Waarom mogen ze zichzelf wel zo noemen en wij hun zo niet? Is toch niets mis mee. Had er voor de rest geen verwensingen bij staan. Maar ja, Feyenoord supporters worden nou eenmaal aan alle kanten de mond gesnoert. Zelfs in ons eigen stadion. Verwensingen of niet. Ook al hou je het netjes.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 06 januari 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Toch triest dat we het woord van een neus eerder geloven dan van een (ex) feyenoorder.
Dacht je dat haasjan stuntelaar nu gaat roepen dat ie liever naar Feyenoord gegaan was?
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 06 januari 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Als ze hem hadden gehaald en hij had er voor ons 25 per seizoen ingeschoten hadden we nu niet lopen zeiken over dit nieuws. Maar dan hadden we het gehad over al die miljoenen van Real Madrid. (er van uitgaande dat die club dan bij ons aan de deur had gestaan).
Marciano
 Marciano - dinsdag 06 januari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Waarom moet dat 80 keer op headliner staan! ik geloof er niks van want huntelaar was toen ie klein was al voor 020 en al was het waar lekker boeiend het is tog verledentijd! (en dat van dat we huntelaar niet hoeven snap ik ook niet want die haden we hard nodig gehad, en tuurlijk hebben we nu een hekel aan hem maar voor dat ie naar 020 ging was hij nog anders)!
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 06 januari 2009 - 20:01   quote  deeplink  
was sowieso natrappen van Woerts, hopende dat het hem in beter daglicht zou stellen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 januari 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Ach woerts zit alleen zielig te doen.Pas precies bij die trieste uitstraling van `m.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 06 januari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Woerts heeft er geen enkel belang bij om over zoiets te liegen. Voor Huntelaar ligt dat wel anders......destijds had hij best naar Feyenoord gewild (anders hoef je ook niet te praten), inmiddels is hij een 020-er geworden en kan hij uit respect naar zijn oude supporters het niet maken om het verhaal van Woerts als onzin af te doen . Kuyt zal hetzelfde beweren indien er nu verhalen zouden verschijnen dat hij bijna bij 020 had gezeten voordat hij naar Feyenoord kwam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 januari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Heb je Woerts zijn piep verhaal gelezen dan???Uit alles proef je dat hij zijn straatje aan het schoonvegen is.Het belang dat hij erbij heeft om dit te zeggen was.Het is gewoon een jakhals en er zitten er nog meer in dat maasgebouw.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 januari 2009 - 07:32   quote  deeplink  
Meneer Woerts is 1 van de verantwoordelijken voor de teloorgang van onze club, hij moet gewoon zn muil houden.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 07 januari 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Verhaal v Woerts klopt echt niet , hij zegt dat Feyenoord hem kon betalen als Kuyt werd verkocht , t geld v de verkoop v Kuyt (en Kalou) kon helemaal niet geinvesteerd worden want dat was nodig om de schulden in te dammen : bulshit broodje aap verhaal dus!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 januari 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Ik denk dat ondanks het feit dat Gudde door VI (lees Derksen) wordt afgeschilderd als een onbenullige ambtenaar en trainer bij de amaterus hij er goed aan heeft gedaan de fantast Woerts de deur te wijzen. Dat Huntelaar verhaal is volkomen onzin omdat Feyenoord KlaasJan niet kon betalen destijds.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 januari 2009 - 10:28   quote  deeplink  
arme Mackems
craven
 craven - woensdag 07 januari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
Lekker belangrijk allemaal!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 07 januari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2009 - 12:31 schreef craven het volgende:
Lekker belangrijk allemaal!
als je niet belangrijk vind snap ik niet dat je t wel leest............................
craven
 craven - woensdag 07 januari 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Lees veel over feyenoord, maar vind dit niet echt belangrijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Woerts geloof ik niet meer - Huntelaar wilde naar Ajax









0.0061910