BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buijs: Feyenoord liegt en bedriegt!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 06 januari 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Kan die nou niet eens iets nieuws vertellen??????
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 17:20   quote  deeplink  
blijkbaar niet, als ze zich wat soepeler hadden opgesteld wastie al weggeweest had weer salaris gescheeld.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Danny wilde zelf niet weg , nu wil hij wel weg maar niet teveel inleveren (wat zijn goed recht is) wat nu gebeurd is jammer , een welles , nietes spelletje maar laten we daar niet teveel aandacht aan besteden.
fey21
 fey21 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
hij moet zn bek houden en opzouten...
als buys weg is kan er pas gekocht worden.
logisch dat feyenoord hem nu zo behandelt.
en als hij gaat zeiken over greene, mag hij hem ook meteen meenemen...
fey21
 fey21 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
(dubbelpost)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2009 door fey21 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
je hebt gelijk jantje, is de forum ruimte niet waard.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Het is hem al vaak zat duidelijk gemaakt dat hij in het verhaal Feyenoord niet meer voorkomt.Het verschil in salaris tussen Twente en Feyenoord zal heus niet zo groot zijn.En gaan janken dat hij niet op een club als Dordt zit wachten.Ik geloof ook wel dat ze hem niet meer juist behandelen.Hij heeft vaak zat de kans gehad maar hem nooit gegrepen.Ik ben blij als hij is opgerot .
Hij wou niet tekenen bij Vitesse of Twente.....
Oprotten Danny......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
mmm ik denk dat ie nog even de hoop had dat ie net als Tiendalli en Bieseswar nog een kans zou krijgen... Vind het te triest voor woorden dat gezeik...
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 06 januari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
het blijft een Feyenoorder dus iets meer respect.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 januari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Tuurlijk blijft het een Feyenoorder en aan zijn inzet heeft het nooit gelegen.Maar hij spreekt zichzelf wel tegen als hij eerst naar Twente en Vitesse kon,en nu gaat janken dat hij niet naar Dordt wil????
Er is hem toch echt al meerdere malen vertelt dat hij niet meer in het verhaal voorkomt.Dan heb je toch een plaat voor je kop??Of je vind dat salaris gewoon heerlijk en dat zegt hij eerlijk al moet ik op de tribune zitten ,ik zit niet op een schopstoel.Het is eerlijk dat hij dat durf te zeggen maar zolang hij op die tribune zit kan Feyenoord niks kopen.Als je dan zo`n Feyenoorder ben als Danny laat dan je hart spreken en ga je geluk elders beproeven.
derq
 derq - dinsdag 06 januari 2009 - 22:49   quote  deeplink  
precies had ie maaar naar twente moeten gaan
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 januari 2009 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 22:27 schreef Madhopfc het volgende:
het blijft een Feyenoorder dus iets meer respect.
dat ben ik met je eens, het is natuurlijk ook kut voor hem dat ze hem halen terwijl Feyenoord met een systeem gespeeld heeft waarin hij het best rendeert. Kijk, Buijs is natuurlijk niet een speler waar je je systeem voor aanpast, maar had hem dan gewoon niet gehaald. Hij had in ieder geval de goeie wwdstrijd mentaliteit. Daar zou een aantal van zijn collega's nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 januari 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Het is jammer dat Buijs nu zo wild om zich heen slaat, waarbij het best zo kan zijn dat bepaalde media het wel aardig vinden ontevreden Feyenoorders aan het woord te laten. Als Buijs zich in dienst stelt van het elftal is het een zeer bruikbare speler als rechtsback of rechtermiddenvelder. Vanaf het begin dat hij overkwam van Groningen viel hij met name op door een te overijverige inzet die gepaard ging met teveel overtredingen.

Hij kon in de zomer weg naar Vitesse en Twente dus Danny moet nu niet zeuren. Hij wil alleen mee en weer spelen omdat hij dan in de transfervrije onderhandelingen meer aanvangssalaris kan vragen. Dit laatste spel wordt overigens ook goed gespeeld door de zaakwaarnemers van Biseswar en Derijck.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 07 januari 2009 - 09:46   quote  deeplink  
hij slaat niet om zich heen maar wil gewoon een leugen uit de wereld helpen , en als het idd een leugen is , is dat zijn goed recht vind ik ! En betreft dat Feyenoord-hart : dat heeft hij wel degelijk maar logisch dat hij niet voor de helft van zijn salaris ergens anders gaat voetballen , hij Feyenoord heeft hem contract gegeven en hij heeft altijd zijn best gedaan dus hem kan niets verweten worden , dat hij gewoon niet goed genoeg is is een ander verhaal , beetje zelfde als Bosschaart , bij subtopper uitblinker door werklust daarna bij Feyenoord kwamen zijn ware tekortkomingen boven tafel en nu zal hij wel langzaam naar lager nivo afglijden ben ik bang , denk dat hij t Groningen nivo nooit meer haalt dat was zijn top en dat jaar lukte alles ..........
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 januari 2009 - 09:57   quote  deeplink  
Als je bij Feyenoord geen basisplaats kan veroveren dan denk ik toch dat je met minder salaris genoegen moet nemen bij je volgende werkgever. Ik denk dat Danny bang is dat hij door de facto teruggezet te zijn naar het 2e geen belangstelling meer wekt en dat het met hem net zo gaat lopen als met Leonardo II bijvoorbeeld. Die angst is begrijpelijk maar hij heeft het wel aan zichzelf te danken.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 januari 2009 - 18:18   quote  deeplink  
las het volgende op lunatic, geeft wel aardig weer hoe ik er over denk.

quote:

Danny Buijs, net als Mario Been een échte Feyenoorder, is niet mee op trainingskamp naar Turkije. Volgens Verbeek was het de keuze van Buijs om niet mee te gaan. Volgens Buijs is het de beslissing van Verbeek en Bosz geweest.

'De club is niet eerlijk en daar baal ik van', aldus Buijs. En of hij kwalitatief tekort komt voor Feyenoord of niet, die jongen is een echte Feyenoorder, dus een dergelijke uitspraak komt uit zijn hart en doet hem pijn. Net als het ons pijn doet.

Deze club verdient betere bestuurders. Bestuurders die eerlijk zijn, bestuurders die open zijn, bestuurders die net als Danny Buijs rood en wit bloed door de aderen hebben stromen!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2009 door hotjumper --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 07 januari 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2009 - 18:18 schreef hotjumper het volgende:
las het volgende op lunatic, geeft wel aardig weer hoe ik er over denk.

[..]

ja klopt helemaal , maar wat is waar???
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 januari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Als ik kijk naar het verleden, (van de zomer bijvoorbeeld) neig ik er toch naar om Danny te geloven.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 08 januari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Ik geloof dan toch ook Danny!!!! Bestuur heeft afgedaan en Verbeek ook steeds meer.
fey21
 fey21 - donderdag 08 januari 2009 - 14:35   quote  deeplink  
buys rood en wit bloed door de aderen stromen??!
zelfs als hij dat heeft, feyenoord zit nu in een crisis en dan moeten alle onnodige spelers gewoon opdonderen...
buys en greene weg
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 08 januari 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 12:59 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Ik geloof dan toch ook Danny!!!! Bestuur heeft afgedaan en Verbeek ook steeds meer.
ik denk t ook wel ja , maar toen ik 3 weken geleden Verbeek afviel op dit forum kreeg ik de volle lading!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buijs: Feyenoord liegt en bedriegt!!!!









0.0058178