|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Eindstand: Genclerbirligi 3-0 Feyenoord FEYENOORD : Timmer, Tiendalli, Bahia, Lucius, Wattamaleo, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Slory, Makaay en Biseswar
Eindresultaten (statistieken)
Genclerbirligi – Feyenoord 3-0
Scoreverloop: 23’ 1-0 Carlos 37’ 2-0 Troisi 48’ 3-0 Djite
Geel: -
Opstellingen: Feyenoord: Timmer (46’ Van Dijk); Tiendalli (46’ Derijck), Lucius, Bahia, Wattamaleo; El Ahmadi (46’ Leerdam), Fer (46’ Bruins), Van Bronckhorst (46’ Janota); Slory (46’ Erasmus), Makaay (46’ Mols) en Biseswar (18’ Pedro).
Gençlerbirligi: Isailovic; Balak, Traore, Addo, Aslantas; Nas (75’ Avci), Troisi (75’ Bilal), Jedinak (75’ Baytar), Amdogdu (65’ Eser); Carlos en Djite.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Belooft veel goeds voor na de winterstop... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ben benieuwd wie er spelen... |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
volgens een site is dit de opstelling: FEYENOORD : Timmer, Tiendalli, Bahia, Lucius, Wattamaleo, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Slory, Makaay en Biseswar |
|
|
|
|
Buiys
|
|
|
Feyenoord is niks en wordt niks. Bahia is KUT KUT KUT. Tegen nr 16 van Turkey.
2-0 de stand |
|
|
|
|
Scf_MD
|
|
|
niet te geloven ,zelfs de graafschap wint van turken die sivasspor en die zijn nog een stuk beter dan die genclerbirligi ,me goede gevoel is direct weer weg :(. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ga je ff druk lopen maken over een paar oefenwedstrijden.... |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: echte feyenoorders maken zich druk als je tegen een genclerbirligi 2-0 achter staat |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Hoe leer ik voetballen; 't is te hopen dat er zoveel sneeuw valt en dat ze niet eerder terug kunnen komen voor dat ze goed kunnen voetballen, poing |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2009 - 14:23 schreef Fonsie het volgende:Hoe leer ik voetballen; 't is te hopen dat er zoveel sneeuw valt en dat ze niet eerder terug kunnen komen voor dat ze goed kunnen voetballen, poing dat moet dan wel een hoop sneeuw worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga me pas druk maken als ik zie dat ze met een representatieve opstelling dezelfde resultaten zouden boeken. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Op zich zegt het resultaat van zo'n oefenwedstrijdje me niet zoveel. Maar we hebben al zoveel nederlagen moeten slikken het laatste half jaar…. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, ik kan dr niet zo mee zitten hoor.
Timmer al een been gebroken? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
zeur niet zo, die kleine jongens doen alles om van het grote feyenoord te winnen, en feyenoord blijft graag blessurevrij. simpel. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2009 - 14:50 schreef derq het volgende:zeur niet zo, die kleine jongens doen alles om van het grote feyenoord te winnen, en feyenoord blijft graag blessurevrij. simpel. Blessure vrij zijn ze niet meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan me niet eens meer herrinneren wanneer ze dat uberhaupt voor t laatst geweest zijn.
Trouwens die blessure van Biseswar zal wel mee vallen, in een oefenwedstrijd gaan ze al snel naar de kant. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Kun je die wedstrijd ergens zien? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: jij grijpt ook elk stukje aan om te zeuren zeg....
' degene die nu nog geen blessure heeft probeert dat zo te houden. '
zo beter?
ze willen fit zijn en gaan dus geen onnodige inspanningen doen met het oog op de komende weken. Jammer dat er altijd mensen zijn die geen enkel verstand hebben van hoe het in de sportwereld werkt, mentaal gezien. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Zo je dat nu nog willen :( |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Voor de rest hecht ik geen waarde aan dit soort wedstrijden. |
|
|
|
|
feyenoorder-mike12
|
|
|
ga weg feyenoord verliest gewoon met 3-0 Gençlerbirligi staat 15de en de graafschap wint van Sivasspor met 0-1 en Sivasspor staat 1ste in de turkse competitie echt te triest voor worden maarja hopen dat het de 2de competitie helft beter gaat met feyenoord en dat ze snapen dat dit echt niet kan. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2009 - 15:38 schreef feyenoorder-mike12 het volgende:ga weg feyenoord verliest gewoon met 3-0 Gençlerbirligi staat 15de en de graafschap wint van Sivasspor met 0-1 en Sivasspor staat 1ste in de turkse competitie echt te triest voor worden maarja hopen dat het de 2de competitie helft beter gaat met feyenoord en dat ze snapen dat dit echt niet kan. wat is daar triest aan, feyenoord verliest tog ook van de graafschap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wees eens reëel en kijk naar de achterste linie inclusief keeper. Is t dan heel vreemd? |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
mooie prestatie, had ook 6 - 0 kunnen zijn |
|
|
|