|
|
Robin
|
|
|
zaterdag laatste oefenduel in turkiye van feyenoord tegen neftchi baku uit azerbeidzjan. na de blamage tegen genclerbirligi (3-0 verloren) verwacht ik een 4-1 nederlaag. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
afstraffing krijgen we weer om ons oren |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
niet veel waarde hechten aan de eindstand.. deze is slechts in de competitie belangrijk. in een oefenduel moet het spel goed gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2009 - 16:27 schreef fey21 het volgende:niet veel waarde hechten aan de eindstand.. deze is slechts in de competitie belangrijk. in een oefenduel moet het spel goed gaan Als het spel goed gaat moet je toch ook een oefenwedstrijd tegen een laag geklasseerde tegenstander uit Turkestan kunnen winnen? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2009 - 17:16 schreef sevillana het volgende:[..] Als het spel goed gaat moet je toch ook een oefenwedstrijd tegen een laag geklasseerde tegenstander uit Turkestan kunnen winnen? hoeft niet... |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: niet met dit feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
lag aan de scheidsrechter..... pffffffffff |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Robin
|
|
|
iemand stream gevonden? zo niet dan is het te volgen op soccerstand.com |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Ook met dit Feyenoord. Genoeg kwaliteit maar geen goede instelling bij verschillende spelers. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 - 14:03 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Ook met dit Feyenoord. Genoeg kwaliteit maar geen goede instelling bij verschillende spelers. dat is dus precies de reden |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: We staan met 2-0 voor............... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: ik zeg ook NIET dat feyenoord helemaal geen wedstrijden kan winnen. Maar ik zeg dat het om het spel gaat: het is beter als ze 80 acties maken,waaruit ze niks scoren, dan dat ze 2 doelpunten maken en daarna vervolgens compleet wegzakken. in de competitie kun je beter de 1e helft 2 acties maken, waaruit je er meteen 2 maakt. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
niemand nog een stream gevonden ? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: lijkt me niet dat er een stream komt. Tenzij dit duel in turkije live wordt uitgezonden |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
double post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2009 door Ch€sz -- |
|
|
|
|
Tabbert
|
|
|
Mensen ik lees net dat peter Lovenkrants mag vertrekken (transfervrij) bij Schalke 04 is dat niks voor Feyenoord misschien een pittig salaris maar daar lopen er nog een dozijn van rond bij ons die geen moer presteren..
Misschien een (goedkope) optie.... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 16:34 schreef Tabbert het volgende:Mensen ik lees net dat peter Lovenkrants mag vertrekken (transfervrij) bij Schalke 04 is dat niks voor Feyenoord misschien een pittig salaris maar daar lopen er nog een dozijn van rond bij ons die geen moer presteren.. Misschien een (goedkope) optie.... jezus man graaf anders even een fossielen topic op om te melden dat een over the hill voetballer met een miljoenen salaris weg mag omdat ie niks presteerd. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Slotje!!!! Open dan gewoon een nieuwe topic!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 16:34 schreef Tabbert het volgende:Mensen ik lees net dat peter Lovenkrants mag vertrekken (transfervrij) bij Schalke 04 is dat niks voor Feyenoord misschien een pittig salaris maar daar lopen er nog een dozijn van rond bij ons die geen moer presteren.. Misschien een (goedkope) optie.... Wat heeft dit nou weer te maken met topic titel? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Neftchi Baku wil 'm ook |
|
|
|