|
|
scf1908
|
|
|
boy mag weg bij ado,moeten we hem huren/kopen??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nee, we hebben Mulder, haal die maar terug, laat ze maar een goede verdediger halen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Precies, en er lopen er nog een paar; Darley, van Dijk, en ......................... uh ......................, oh ja, ......... MARIANNE OOK NOG! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: Als we dit bij elke matige speler die weg magbij zijn club dit ons af moeten vragen dan is het eind zoek ik heb al zoveel namen gehoord probeer nu eerst maar is een paar spelers zelf kwijt teraken wie wil bijvoorbeeld danny buijs hebben heeft werkelijk niets bij feyenoord laten zien er is geen club die hem wil hebben en ze gaan er zeker niet voor betalen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Dat vind ik ook . We proberen van al die middel matige voetballers af te komen, wat nog een klus zal worden. Nee dan moeten we al hemaal Boy Waterman niet gaan halen. Ik vind het persoonlijk een hele slechte keeper en absoluut niet als wat nou hebben lopen. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2009 - 20:17 schreef ovi het volgende:Dat vind ik ook . We proberen van al die middel matige voetballers af te komen, wat nog een klus zal worden. Nee dan moeten we al hemaal Boy Waterman niet gaan halen. Ik vind het persoonlijk een hele slechte keeper en absoluut niet als wat nou hebben lopen. Is Timmer zo goed dan ??? die blunderd ook, alleen waterman is 12 jaar jonger en kan ook nog bijleren. Niemand klaagde toen hij een paar jaar geleden alle ballen bij AZ tegen hield. Spelers moeten een tweede kans krijgen en als die jongen een beetje vertrouwen krijgt is hij veel beter als 2e rangs timmer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2009 - 22:06 schreef Ronneke het volgende:[..] Is Timmer zo goed dan ??? die blunderd ook, alleen waterman is 12 jaar jonger en kan ook nog bijleren. Niemand klaagde toen hij een paar jaar geleden alle ballen bij AZ tegen hield. Spelers moeten een tweede kans krijgen en als die jongen een beetje vertrouwen krijgt is hij veel beter als 2e rangs timmer. Reeds eerder gepost; nee, we hebben Mulder, haal die maar terug, laat ze maar een goede verdediger halen. Precies, en er lopen er nog een paar; Darley, van Dijk. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
laat die toyboy lekker wegblijve, geef onze jeugd eerst de kans... |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
Gewoon mulder een kans geven, ik weet zeker dat hij niet onder doet aan timmer. En dan zal ie een paar fouten maken.. Doet timmer ook. Zet timmer gewoon op de bank als 2e keeper of laat hem naar zwolle gaan... Zoals hij vertelt is zwolle ZIJN "CLUPPIE".... Dus TJAAAA wat zou nou het beste zijn...
MULDER MOET EEN KANS KRIJGEN, DIE JONGEN HEEFT EEN FEYENOORD HART EN HEEFT HET FEYENOORD GEVOEL WAT WIJ ALLEMAAAL HEBBEN DUS GEEF DIE JONGEN EEN KANS!!!!! |
|
|
|