BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat nog geblesseerd?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 07 januari 2009 - 23:40   quote  deeplink  
ik lees er vrij weinig over is die al fit????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door Boudewijn --
ovi
 ovi - donderdag 08 januari 2009 - 00:19   quote  deeplink  
Volgens mij is hij nog niet fit.
har
 har - donderdag 08 januari 2009 - 00:26   quote  deeplink  
ik heb gehoord dat hij langzaam in een vrouw veranderd! wat een watje!
har
 har - donderdag 08 januari 2009 - 00:27   quote  deeplink  
landzaatje!
ovi
 ovi - donderdag 08 januari 2009 - 00:29   quote  deeplink  
Ik hoorde dat hij gisteren nog in de jordaan aan het zingen was.
don 42
 don 42 - donderdag 08 januari 2009 - 02:28   quote  deeplink  
Pleur op wat een watje moet meegaan met Bosz naar Japan
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 02:42   quote  deeplink  
lamzaad, duidelijk gevalletje van het falen van bosz
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 08 januari 2009 - 02:45   quote  deeplink  
Landzaat is een F-sider!
Rowan
 Rowan - donderdag 08 januari 2009 - 07:37   quote  deeplink  
Kom op nou jongens:S
landzaat is een hardstikke goeie speler die voor meerwaarde is voor Feyenoord!!
hy heeft alleen wat pech met een blessure, maar daardoor hoef je hem niet af te kraken...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 09:00   quote  deeplink  
Dat is de tendens hier. Algeheel negativisme En zinloos om je heen slaan en schoppen. Landzaat komt uit 020, al snel mikpunt van spot dan.

Ik persoonlijk zit wel te wachten tot die weer fit raakt. Al moet hij dan wel weer zijn oude AZ niveau halen, anders is t geen toegevoegde waarde meer.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 08 januari 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Dat is de tendens hier. Algeheel negativisme En zinloos om je heen slaan en schoppen. Landzaat komt uit 020, al snel mikpunt van spot dan.

Ik persoonlijk zit wel te wachten tot die weer fit raakt. Al moet hij dan wel weer zijn oude AZ niveau halen, anders is t geen toegevoegde waarde meer.
We hebben ook alle redenen on positief te zijn hoor. Ik zou pagina 819 van teletekst eens bekijken als ik jou was.
Maar gelukkig hebben we genoeg geld om tijdens de winterstop een paar top aankopen te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door F.L.E --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 07:37 schreef Rowan het volgende:
Kom op nou jongens:S
landzaat is een hardstikke goeie speler die voor meerwaarde is voor Feyenoord!!
hy heeft alleen wat pech met een blessure, maar daardoor hoef je hem niet af te kraken...
Ik heb hem nooit een toegevoegde waarde gevonden en dat heeft niets te maken met zijn 020 achtergrond. Toen hij gehaald werd hadden we behoefte aan een bikkel op het middenveld die de kar kon trekken. Zo'n soort speler is hij gewoon niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 09:11 schreef F.L.E het volgende:

[..]

We hebben ook alle redenen on positief te zijn hoor. Ik zou pagina 819 van teletekst eens bekijken als ik jou was.
Maar gelukkig hebben we genoeg geld om tijdens de winterstop een paar top aankopen te doen.
ja, maar dat is bekend. Maar schieten we er wat mee op omdat telkens te herhalen?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 08 januari 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Dat is de tendens hier. Algeheel negativisme En zinloos om je heen slaan en schoppen. Landzaat komt uit 020, al snel mikpunt van spot dan.

Ik persoonlijk zit wel te wachten tot die weer fit raakt. Al moet hij dan wel weer zijn oude AZ niveau halen, anders is t geen toegevoegde waarde meer.
Nee we moeten lekker positief blijven. Heb je de ranglijst wel eens gezien? maar speciaal voor jou zodat je dan ook gelukkig bent. TSJAKKAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Zo goed??? Wel eerst je roze bril afzetten he want anders kan je het misschien niet goed lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door Richard Lagrouw --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 08 januari 2009 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar dat is bekend. Maar schieten we er wat mee op omdat telkens te herhalen?
ik zou als ik jou was de VI een keer kopen. Kun je een haarfijne analyse lezen wat het huidige "topsport" beleidsplan van onze TD tot nu toe opgeleverd heeft.
Maar ja de VI zal wel een 020 blad zijn...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 13:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

ik zou als ik jou was de VI een keer kopen. Kun je een haarfijne analyse lezen wat het huidige "topsport" beleidsplan van onze TD tot nu toe opgeleverd heeft.
Maar ja de VI zal wel een 020 blad zijn...
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij het goed doet/deed.
Ik vind alleen het te simpel om te stellen dat Bosz alleen verantwoordelijk is. Wat mij betreft mag er ook zo een ander op de stoel van de TD en de directie en vervang de rest ook allemaal, als je daarmee bereikt dat we eindelijk weer mee gaan doen, graag!

Ik denk alleen niet dat je met slechts het slachtofferen van Bosz je er gaat zijn. En dat het ook geen zin heeft dat aldoor in elk topic te herhalen!

Ik ben niet zo negatief, mn banksaldo meestal wel overigens.

En 020 blad, ach dat zijn ze allemaal. En volgens gasten uit 020 is t een lampiesblad of een kakkerlakkenblad... zo blijf je aan de gang, ook zo nutteloos..

Ik lees ze gewoon standaard niet, althans, niet de papieren varianten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
ik vind het leuk bij feyenoord, ze zijn de goeiste en wordern straks kampioen. oom peter weet het beter en straks hebben we het grootste stadion ter wereld, Jippie!!!!!!

nu moet ik met die aardige meneren in witte jassen mee, ik hoop dat ze nieuwe happy-pillen voor me hebben...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat nog geblesseerd?









0.0074839