BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar weet niet of hij wil verlengen bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 08 januari 2009 - 01:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Biseswar weet niet of hij wil verlengen bij Feyenoord (Sportweek Online)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 08 januari 2009 - 02:45   quote  deeplink  
Biseswar weet niet of hij wil verlengen bij Feyenoord

Feyenoord wil het aflopende contract van Diego Biseswar graag verlengen, maar Biseswar zelf weet nog niet of hij op dat aanbod ingaat. Dat zegt hij woensdag tegenover het AD. 'Ik wacht op mijn gevoel,' verklaart hij.

Als de Stadionclub er niet in slaagt om het contract van Biseswar open te breken, bestaat de kans dat hij na afloop van het seizoen transfervrij vertrekt. 'We moeten vanuit zwakte moeten handelen,' erkent trainer Gertjan Verbeek. 'We kunnen daarom een bod voor een speler niet zomaar naast ons neerleggen.'

Verbeek voegt daaraan toe dat hij hoopt dat Biseswar, die hij omschrijft als de man in vorm, ook na de winterstop voor Feyenoord speelt. De aanvaller geeft aan nog niet te weten wanneer hij de knoop doorhakt: 'Misschien volgende week, misschien later. Ik wacht op mijn gevoel. En ik maak me er ook niet zo druk om.'

Bron: Sportweek Online

Als hij niet wil blijven moet hij zo snel mogelijk voor een mooi bedrag worden verkocht!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 02:49   quote  deeplink  
Hij heeft gelijk dat hij zn tijd neemt. Misschien wacht ie af of bosz weggaat voor hij bijtekent.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 08 januari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Feyenoord moet kosten wat kost het(een beter) contract van Diego Biseswar verlengen, maar het zal wel kotsen wat kots worden vanwege geldgebrek?!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 11:49   quote  deeplink  
Ik hoop eigenlijk dat Verbeek hem weet te overtuigen om te blijven, wellicht voelt Diego een zekere mate van loyaliteit naar GertJan toe omdat die hem de kans en het vertrouwen gegeven heeft dit seizoen.
moa
 moa - donderdag 08 januari 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Die tekent wel bij.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 20:19   quote  deeplink  
ok
sevillana
 sevillana - donderdag 08 januari 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 20:12 schreef moa het volgende:
Die tekent wel bij.
oh ja? wat zet je erop dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar weet niet of hij wil verlengen bij Feyenoord









0.0052249