BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Negativiteit!!!!!! Nee we moeten lekker positief blijven?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 08 januari 2009 - 12:57   quote  deeplink  
Er zijn nog steeds mensen die het niet snappen dat er zo negatief gedaan word. Vertel mij dan eens waarom er reden is tot positiviteit. Ik zou ene reden kunnen bedenken. Dat is dat diegene homo zijn en vinden dat er erg leuke jongens in een korte broek lopen bij Feyenoord op het moment. Of zijn er toch andere redenen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door Boudewijn --
derq
 derq - donderdag 08 januari 2009 - 13:02   quote  deeplink  
in ieder geval schiet je met negativiteit niets op. laat mensen bouwen, dat kost een tijd. we zijn niet meer het grote feyenoord, dus verwacht ook wat minder!
ovi
 ovi - donderdag 08 januari 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Het enigste waar ze aan bouwen is een nieuw stadion!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 08 januari 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 13:16 schreef ovi het volgende:
Het enigste waar ze aan bouwen is een nieuw stadion!
Correctie , ze zeggen dat ze het gaan bouwen, straks.
En dan komt alles goed...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 13:42   quote  deeplink  
T kan geen kwaad om eens de positieve kanten te belichten in plaats van alleen maar te roepen hoe slecht t gaat?

Ieder zn mening hoor, als men zich er prettig bij voelt om de hele dag negatief te doen, ook goed.
derq
 derq - donderdag 08 januari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 13:20 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Correctie , ze zeggen dat ze het gaan bouwen, straks.
En dan komt alles goed...
zo ging het bij twente anders ook..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 08 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
bouwen???? We worden met het jaar afgebroken. Komen elk jaar lager op de ranglijst te staan. Wil ook wel positief blijven,m aar het enigste positieve is dat jonge spelers de kans krijgen om zich te ontwikkelen. de rest is niets anders dan negativiteit. Plaats op de ranglijst, het (open) beleid, de trainer, grootste gedeelte van de selectie. Ben er helemaal klaar mee.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 15:34 schreef Richard Lagrouw het volgende:
bouwen???? We worden met het jaar afgebroken. Komen elk jaar lager op de ranglijst te staan. Wil ook wel positief blijven,m aar het enigste positieve is dat jonge spelers de kans krijgen om zich te ontwikkelen. de rest is niets anders dan negativiteit. Plaats op de ranglijst, het (open) beleid, de trainer, grootste gedeelte van de selectie. Ben er helemaal klaar mee.
Richard, ik snap je frustratie uiteraard wel!

Ik moet zeggen dat het ook niet meevaltpositief te blijven zonder dat er eindelijk een keer echt goed nieuws komt.

Maar ik doe mn best, maar ik vloek toch ook wel regelmatig de hele t&phuszooi bij elkaar na weer een teleurstelling.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 08 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Positief blijven is niet makkelijk nee , maar we moeten wel realistisch blijven , er is teveel kritiek die nergens op slaat , er is een omslag ingezet door Verbeek en die kost tijd tel daarbij op dat ze bijna nooit met dezelfde spelers trainen laat staan spelen en het feit dat veel bepalende spelers blessures hebben of gehad hebben , de negatieve spiraal waar je in komt en ja dan wordt t moeilijk , goed voorbeeld is NAC , fantastisch jaar gehad en nu weer fantastische start : maar bijna geen blessures gehad , nu 3 a 4 blessures en 3 nederlagen op rij! Ik weet ook dat t nu dramatisch is en dat een club als Feyenoord dit niet mag gebeuren maar t zijn wel feiten , en wij zijn niet in de positie om bij blessures effe gauw 3 goede spelers erbij te kopen! we kunnen echt alleen maar hopen en meer (helaas) niet doen..............
moa
 moa - donderdag 08 januari 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 12:57 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die het niet snappen dat er zo negatief gedaan word. Vertel mij dan eens waarom er reden is tot positiviteit. Ik zou ene reden kunnen bedenken. Dat is dat diegene homo zijn en vinden dat er erg leuke jongens in een korte broek lopen bij Feyenoord op het moment. Of zijn er toch andere redenen?
Josti snapt het nog steeds niet,

quote:
Vertel mij dan eens waarom er reden is tot positiviteit.
OMDAT JE SUPPORTER BENT..!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 januari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 12:57 schreef Richard Lagrouw het volgende:. Ik zou ene reden kunnen bedenken. Dat is dat diegene homo zijn en vinden dat er erg leuke jongens in een korte broek lopen bij Feyenoord op het moment. Of zijn er toch andere redenen?
sero-positief????
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 08 januari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Richard niet zo paniekerig god jongen!!! daar schiet je toch geen fuck mee op dat hysterische gedoe!!
en Jantje mooi geformuleerd ik had het zelf niet beter kunnen doen!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 09 januari 2009 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 22:57 schreef Sjerrie het volgende:
Richard niet zo paniekerig god jongen!!! daar schiet je toch geen fuck mee op dat hysterische gedoe!!
en Jantje mooi geformuleerd ik had het zelf niet beter kunnen doen!
Kan wel zijn dat hij het mooi verwoord, maar het is niet zo dat sinds Verbeek er is de negative spiraal is ingezet.
Ik zou zeggen bekijk de eindklasseringen in de competietie na het behalen van de UEFA cup eens.
En dan met name die van de laatste 3 jaar. Het is dus geen "incidentje" wat veroorzaakt word door een fiks aantal blessure's.
De selectie is dit seizoen nagenoeg hetzelfde als vorig jaar en toen waren de resultaten na de winterstop ook om te janken.
En de rust bewaren en hopen op betere tijden is wel leuk geformuleerd, als b.v Richard maar ook ik het idee zouden hebben dat het inderdaad beter zal gaan.
En met alle respect, maar Feyenoord zou in princiepe zelfs met het tweede elftal van Heracles , de Graafschap , Willem 2 en dat caliber clubs moeten kunnen winnen.
Dus nee, ik zie de ommekeer niet zo snel gebeuren, al blijf ik er, tegen beter weten in, toch op hopen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 januari 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 00:27 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Kan wel zijn dat hij het mooi verwoord, maar het is niet zo dat sinds Verbeek er is de negative spiraal is ingezet.
...
nee dat is begonnen toen bosz kwam
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 12:20   quote  deeplink  
vorig jaar stonden we na 16 wedstrijden 1e , in de 2e comp.helft zakten we weg wederom door smalle sel;ectie en blessures we wonnen toch nog de beker dat lukt je niet met een waardeloze selectie , dit jaar zag er naar uit dat t weer een stapje beter zou worden met dezelfde selectie en daarbij Tomasson,El Ahmadi terugkeer van Vlaar en wat aanstormende talenten , dat dat door blessures anders is gelopen : het zij zo , aan t eind vh seizoen kan je oordelen en niet nu al , want als je een beoordeling geeft op basis vd 1e helft zou je dus over vorig jaar de beoordeling : fantastisch gedaan hebben , gewoon realistisch blijven en accepteren dat Feyenoord op dit moment géén topclub is , daar de middelen ook niet voor heeft en dus kan géén enkele td dit binnen 1 jr helemaal herstellen , ik zie positieve punten maar we zullen echt héél , héél vee geduld moeten hebben
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 09 januari 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Wat we naar 16, 20 , 5 of 7 wedstrijden staan is totaal niet relevant. Het gaat erom waar je aan het eind van de rit staat.
Kijk dan maar eens naar de laatste 5 jaar en praat dan nog eens over progressie, vooruitgang en dergelijke.
Iedereen heeft het maar over vooruitgang maar de klasseringen worden ieder jaar slechter.
En onze TD is niet 1 jaar bezig maar inmiddels 3 jaar, als je dat half evaluatie jaar meerekent toen hij al wist dat hij Wotte op zou volgen.
Het misschien jammer voor de heer Bosz persoonlijk, maar 2,5 a 3jaar beleid hebben tot nu toe niets opgeleverd.
Of je moet de KNVB beker een hoofdprijs vinden, nou dit vind ik niet.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 09 januari 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 20:09 schreef moa het volgende:

[..]

Josti snapt het nog steeds niet,

[..]

OMDAT JE SUPPORTER BENT..!!
jij begrijpt het supporter zijn niet zo denk ik. Supporter ben je in goede en in slechte tijden, zover zijn we het eens. In de goede tijden mag je zeggen hoe geweldig het gaat maar in slechte tijden mag je ook zeggen wat er allemaal fout gaat. en dat is heel wat, wat op het moment fout gaat. ben het inderdaad wel eens dat iedereen naar de Kuip moet blijven komen om je club te steunen. Ik vind overigens ook dat je daar mag laten weten wat er fout gaat en wat er zou moeten veranderen. Niet net als nu. China aan de Maas. Als je een volwassen vent ben neem je verantwoordelijkheid voor je beleid. Als je het niet eens ben met spreekkoren of spandoeken moet je, moet je laten weten waarom dan niet. Niet net als ons bestuur nu doet. Elk spandoek verwijderen en met stadionverboden dreigen. Negativiteit word ook opgewekt.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 13:45   quote  deeplink  
ik ben t ook wel met je eens , maar t valt ook niet mee, laten we nu eerlijk zijn : toen Feyenoord (lees Bosz) vorig jaar Bruins , Slory , Gio,Makaay, Cler, Hofland en ook nog v Marwijk binnenhaalde vond iedereen dat geweldig , iedereen was vol lof over de aankopen en dus had de TD t goed gedaan , je hoorde niemand zeggen dat die spelers te oud waren of niet goed genoeg , nu t allemaal niet is gelopen zoals gehoopt , de trainer waarmee net weer gestart was is ook weggegaan en dus weer een nieuwe trainer met nieuwe werkwijze , is de TD ineens een grote lul die er niets van kan en dat vind ik wat kortzichtig , vorig jaar lachtte iedereen AZ uit : haha allemaal dure aankopen , kunnen er niets van , vgaal en brands zijn gek en nu??
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 09 januari 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Ik zie bij ons geen verbeteringen. Als die komen gaan de dragende spelers met pensioen. Kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Ik zie met deze selectie en dit beleid absoluut geen toekomst. Is dat wel dan doen ze een goede speler weer wegh aan een andere Nederlandse club voor weinig geld. Ben er klaar mee en ik vind inmiddels dat elke manier van ongenoegen laten blijken terecht is. Spandoeken, spreekkoren, acties!!!!!! Netzo lang tot bestuur op stapt. Verbeek mag van mij overigens direct mee. Bosz en Verbeek zijn niet voor niets vrienden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2009 door Richard Lagrouw --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 18:52   quote  deeplink  
zit je te snuivem ofzo? je bent zo opstandig en niet meer voor rede vatbaar en ineens ook zo anti GJV !
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 09 januari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 16:01 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Ik zie bij ons geen verbeteringen. Als die komen gaan de dragende spelers met pensioen. Kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Ik zie met deze selectie en dit beleid absoluut geen toekomst. Is dat wel dan doen ze een goede speler weer wegh aan een andere Nederlandse club voor weinig geld. Ben er klaar mee en ik vind inmiddels dat elke manier van ongenoegen laten blijken terecht is. Spandoeken, spreekkoren, acties, rellen!!!!! Netzo lang tot bestuur op stapt. Verbeek mag van mij overigens direct mee. Bosz en Verbeek zijn niet voor niets vrienden.
rellen??? beter ga je een andere club zoeken gozert
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 09 januari 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 13:45 schreef jantje 1974 het volgende:
laten we nu eerlijk zijn : toen Feyenoord (lees Bosz) vorig jaar Bruins , Slory , Gio,Makaay, Cler, Hofland en ook nog v Marwijk binnenhaalde vond iedereen dat geweldig ,
Dat dit het werk van onze TD is valt wel mee. Het was namelijk Jorien van de Herik (!) die zijn vriend Rob Jansen belde om te kijken of hij wat voor Feyenoord kon doen. Dat hij van Marwijk heeft binnengehaald was op zich goed, maar dat ze deze een contract lieten tekenen met de clausule erin dat hij weg mocht indien hij bondscoach kon worden was niet zo handig. Zeker gezien het feit dat deze vacature vaccant was aangezien prutser van Basten al aangegeven had trainer bij dat clubje uit buitenvelderd te worden. Er waren op dat moment al geen geschikte kandidaten zodat je op je klompen kon aanvoelen dat oppernar Kessler bij Bert zou aankloppen. En om dan 30 miljoen te investeren om een nieuwe weg in te slaan waar je naar een jaar al weer opnieuw mee kon beginnen vind ik niet handig.
Maar ja , ieder zijn eigen mening en visie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door F.L.E --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 09 januari 2009 - 19:27   quote  deeplink  
En om op AZ terug te komen, die hebben ook nog helemaal niets. Feitenlijk stond Feyenoord er vorig jaar hetzelfde voor.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 19:34   quote  deeplink  
pfffffffffffffffffff je zegt nu dat Bosz ze dus niet gehaald heeft maar hij wordt nu wel afgemaakt omdat ze niet presteren wat er werd verwacht............ en waar haal je die 30 milj vandaan???
Gio was 2 milj , Cler as 1,2 milj Makaay was 3 milj Hofland 1,5 milj en Bruins en Slory waren bijna gratis dus dat is bij mij nog geen 30 miljoen hoor????????????/
Dick
 Dick - vrijdag 09 januari 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Jullie moeten is leren niet iedereen af te zeiken.
Heb nu Verbeek het weer gedaan?
Wat waren jullie blij toen hij kwam,jullie zijn net zo veranderlijk als het weer.
Die figuren die altijd lopen te kankeren en te zeiken zijn in iedergeval geen Feyenoord suporters,maar bladvullers van dit forum.
Deze club heb meer baat bij geloof hoop en vooral ondersteuning van de echte
suporters.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 09 januari 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Wat mij opvalt is dat steeds als een topic als dit (Negativiteit) doodbloed er steeds weer personen zijn die een exact hetzelfde topic in leven roepen
Kortom, als iedereen dit zat is wordt er weer een ander geopend
Er zijn hier een paar die enkel tevreden zijn als ze kunnen zeuren
Anders zouden die wel snappen dat een onderwerp klaar is zodra er niet meer in gesproken wordt
In dit topic staat exact hetzelfde als het vorig topic dat Richard hier over opende
Dat was ook te verwachten aangezien beide topic vrijwel identieke namen hebben

Zullen we gewoon afspreken dat als een topic dood is, het betreffende onderwerp besproken is?
Scheelt een hoop stemmingmakerij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door Phyxsius --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 10 januari 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 21:20 schreef Phyxsius het volgende:
Wat mij opvalt is dat steeds als een topic als dit (Negativiteit) doodbloed er steeds weer personen zijn die een exact hetzelfde topic in leven roepen
Kortom, als iedereen dit zat is wordt er weer een ander geopend
Er zijn hier een paar die enkel tevreden zijn als ze kunnen zeuren
Anders zouden die wel snappen dat een onderwerp klaar is zodra er niet meer in gesproken wordt
In dit topic staat exact hetzelfde als het vorig topic dat Richard hier over opende
Dat was ook te verwachten aangezien beide topic vrijwel identieke namen hebben

Zullen we gewoon afspreken dat als een topic dood is, het betreffende onderwerp besproken is?
Scheelt een hoop stemmingmakerij...
Je heb gelijk Phyxsius, maar dan moeten de mensen die het niet eens zijn met de negativiteit zich ook onthouden van reactie. niet eerst iemand afzeiken en dan verwachten dat er geen reactie komt. Word gewoon meerdere malen in dit forum geen feyenoord supporter genoemd omdat ik negatief ben. Ik zie geen rede tot positiviteit en dat mag je zeggen ook!!! Wel de vraag of je iets positiefs weet waar we een topic over kunnen openen. Heb er in het verleden genoeg geopend die positief zijn maar daar hoor je niemand over. Ik zeg zo als ik het ziet. Is het positief zal ik een van de eerste zijn die het zegt. (zie niets positiefs op het moment, alleen maar uitspraken en acties waar ik geen hol van snap.) Dus als mensen eens ophouden om iemand geen supporter te noemen omdat hij negatief is, dan zal er ook minder negativiteit op het forum zijn. Ik zeg toch ook niet dat jullie geen supporter zijn omdat jullie positief zijn. Ik zie de club kapot gaan, naar mijn mening. dan kan ik wel zeggen dat jullie de club kapot willen omdat jullie positief blijven met dit beleid. Haal dit even aan als voorbeeld dus dat is niet mijn mening. Iedereen ziet het anders en dat hoef je mekaar niet te verwijten..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 10 januari 2009 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 20:59 schreef Dick het volgende:
Jullie moeten is leren niet iedereen af te zeiken.
Heb nu Verbeek het weer gedaan?
Wat waren jullie blij toen hij kwam,jullie zijn net zo veranderlijk als het weer.
Die figuren die altijd lopen te kankeren en te zeiken zijn in iedergeval geen Feyenoord suporters,maar bladvullers van dit forum.
Deze club heb meer baat bij geloof hoop en vooral ondersteuning van de echte
suporters.
ken je mij persoonlijk????? Bepaal dan niet of ik wel of niet een echte supporter ben!!!!! Heb hart voor de club, dus doet mij verschrikklijk pijn dat ik de club steeds verder naar de klote zie gaan.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 10 januari 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 13:41 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Je heb gelijk Phyxsius, maar dan moeten de mensen die het niet eens zijn met de negativiteit zich ook onthouden van reactie. niet eerst iemand afzeiken en dan verwachten dat er geen reactie komt. Word gewoon meerdere malen in dit forum geen feyenoord supporter genoemd omdat ik negatief ben. Ik zie geen rede tot positiviteit en dat mag je zeggen ook!!! Wel de vraag of je iets positiefs weet waar we een topic over kunnen openen. Heb er in het verleden genoeg geopend die positief zijn maar daar hoor je niemand over. Ik zeg zo als ik het ziet. Is het positief zal ik een van de eerste zijn die het zegt. (zie niets positiefs op het moment, alleen maar uitspraken en acties waar ik geen hol van snap.) Dus als mensen eens ophouden om iemand geen supporter te noemen omdat hij negatief is, dan zal er ook minder negativiteit op het forum zijn. Ik zeg toch ook niet dat jullie geen supporter zijn omdat jullie positief zijn. Ik zie de club kapot gaan, naar mijn mening. dan kan ik wel zeggen dat jullie de club kapot willen omdat jullie positief blijven met dit beleid. Haal dit even aan als voorbeeld dus dat is niet mijn mening. Iedereen ziet het anders en dat hoef je mekaar niet te verwijten..
Dat klopt ook
Daarom heb ik verder niks gezegd in dit topic
Iedereen moet er gewoon over ophouden
Het haalt niks uit
en het eindigt ALTIJD met de discussie wie is er wel een echte supporter en wie niet
Het levert alleen maar persoonlijk gezeik op

Het is nu wel duidelijk dat er op deze site eigenlijk 2 kampen zijn
De ene vind alles ruk en benadrukt de negatieve kanten
En de andere richt zich meer op de positieve dingen
Deze worden het toch nooit eens

Respecteer nou gewoon de ander en accepteer dat hij de dingen anders ziet
Daarom is de een nog niet slechter dan de ander
Iedereen hier is supporter!!!

Als je wil zeuren zeur dan over die debielen die Feyenoord een slechte naam bezorgen en hun onvrede laten blijken door vandalisme
Dat zijn de echte debielen en de echte nepsupporters die de club in discrediet brengen!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 10 januari 2009 - 16:00   quote  deeplink  
POSITIEF OF NEGATIEF!!!! WE ZIJN ALLEMAAL SUPPORTERS!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2009 door Richard Lagrouw --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Negativiteit!!!!!! Nee we moeten lekker positief blijven?









0.0054340