BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Club Brugge hoeft Derijck niet meer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - donderdag 08 januari 2009 - 21:03   quote  deeplink  
Timothy Derijck lijkt niet langer in de belangstelling te staan van Club Brugge. De speler van Feyenoord werd veelvuldig in verband gebracht met de club uit Belgiƫ. De raad van bestuur van de West-Vlaamse club heeft echter besloten dat Derijck voorlopig niet zal worden aangetrokken.

En moet ik hier nu rouwig om zijn? Denk van niet!
ariefr
 ariefr - donderdag 08 januari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
beter, hij hoort gewoon in de basis van fr:D
Joszef
 Joszef - donderdag 08 januari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Bijtekenen maar!
Ronneke
 Ronneke - donderdag 08 januari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Beter dat hij blijft, de cler is nog steeds geblesseerd.
Ze kunnen het op dit moment niet permiteren om verdedigers te laten gaan los van het feit dat hij ook nog eens goed presteert.
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 08 januari 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Houden die gozer. Laat hem maar lekker meedraaien dit seizoen. Wordt ie alleen maar beter van en levert hij straks veel meer op.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 09 januari 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 22:09 schreef Dubbel V het volgende:
Houden die gozer. Laat hem maar lekker meedraaien dit seizoen. Wordt ie alleen maar beter van en levert hij straks veel meer op.
Hij is aan het eind van dit seizoen transfervrij...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 09 januari 2009 - 16:07   quote  deeplink  
Alles wat ik goed vind of mij lijkt word toch afgeserveerd!!!!!! Biseswar had ik altijd al mijn geloof in!!!! ik durf steeds meer hardop te roepen dat ik het beter zou doen als die debielen die er nu zitten. Val me met zijn allen maar aan!!!!! laat me maar een jaartje gratis me eigen bewijzen. Meer succes verzekerd!!!! Toch triest dat de zogenaamde leek er meer verstand heeft dan de klootzakken die er nu zitten. Alleen maar zakkenvullers!!!!
ariefr
 ariefr - vrijdag 09 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
ja maar wie zegt dat ie niet blijft.. het kan nog steeds
fey21
 fey21 - vrijdag 09 januari 2009 - 16:50   quote  deeplink  
ik denk dat feyenoord er alles aan zal doen om hem weg te krijgen als hij niet bijtekent.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 januari 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 16:07 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Alles wat ik goed vind of mij lijkt word toch afgeserveerd!!!!!! Biseswar had ik altijd al mijn geloof in!!!! ik durf steeds meer hardop te roepen dat ik het beter zou doen als die debielen die er nu zitten. Val me met zijn allen maar aan!!!!! laat me maar een jaartje gratis me eigen bewijzen. Meer succes verzekerd!!!! Toch triest dat de zogenaamde leek er meer verstand heeft dan de klootzakken die er nu zitten. Alleen maar zakkenvullers!!!!
Laten we dat maar niet doen. De grootste fout die Feyenoord heeft gemaakt bij het aantrekken van stafleden is dat ze te weinig naar ervaring gekeken hebben. Dit geld voor belangrijke mensen als Gudde, Bosz en Verbeek. Juist in jaren dat Feyenoord er minder goed voor staat, moet je zorgen dat er ervaren, bekwamen mensen zitten die de club kunnen leiden. Eigenlijk is het ongelofelijk dat een Peter Bosz zo'n belangrijke functie bekleed binnen Feyenoord, zonder dat hij bewezen heeft dat hij dat aankan.
Als Verbeek ontslagen zou worden, dan zou ik persoonlijk nog niet Mario Been willen zien komen, maar een ouwe rot in het vak. Mensen als Jol, Adriaanse, Beenhakker etc.
Misschien wel de 3 belangrijkste posities binnen Feyenoord worden bekleed door mensen met een vrijwel blanco cv. Dat vind ik pas ongelofelijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 18:45   quote  deeplink  
vergeet niet dat deze allen zijn aangesteld door een adviseur die wel een oude rot in het vak is en door kenners als bijv. Johan Cruijf wordt gezien als DE kenner van dit land : Wim Jansen , jij noemt nu Jol ,Beenhakker en Adriaanse ach zou kunnen maar ik vind Verbeek een goede keus al twijfel ik ook weleens , maar Adriaanse wilde toch ook zelf niet , Beenhakker is onderhand wel einde carierre en is ook geen longterm trainer en Jol heeft ook al eens geweigerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Club Brugge hoeft Derijck niet meer









0.0052058