BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Trouwen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 januari 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Trouwen?

"Wil jij trouwen?", vraagt Palma aan Amanda. De Amsterdamse antwoordt vol overtuiging bevestigend. "Ik zie het nut van trouwen echt niet in", roept Selène ongevraagd. "Ik zie het ook niet zo...", twijfelt Brian. "Brian, geef Amanda gewoon een ring en laat haar de hele dag in een jurk rondlopen, dat is hetzelfde", heeft de gastspeelster als oplossing bedacht. "Nee, ik wil tegen iedereen zeggen dat ik getrouwd ben...", pruilt Amanda. Tja, dan moet toch echt eerst Brian ook willen!

bron: tien.tv
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 10 januari 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Lijkt me niet slim om te trouwen nu, eerst maar is zien hoe het in de buitenwereld gaat. Amanda is nog zo'n kindje hè...
ilse
 ilse - donderdag 10 januari 2008 - 16:49   quote  deeplink  
vind amanda helemaal geen kindje vind haar eigenlijk best slim,ze speelt het goed,en mij zou het niet verbazen dat zij straks met de buit ervandoor gaat..en tegen braín zegt hey braín het was leuk dank je wel!
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 10 januari 2008 - 17:27   quote  deeplink  
nee daar geloof ik nix van hahaha. ze is erg afhankelijk van brian en dat ze wil trouwen om tegen haar vriendinnen te kunnen zeggen 'kben getrouwd' vind ik erg kinderachtig...
ilse
 ilse - vrijdag 11 januari 2008 - 11:46   quote  deeplink  
joh is toch ook nog maar jong en iedereen heeft wel its kinds in zich,maar ze kan ook hele verstandige dingen zeggen,vooral als ze iets echt vind...en jaapio jij hebt vast ook wel iets kinds nog*knipoog geeft*

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Trouwen?

0.0054240