BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Chikhaoui

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pim
 Pim - donderdag 08 januari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Ik lees net dat feyenoord Chikhaoui ziet als mogenlijke nieuwe aan winst. Heb een filmpje van hem gezien maar dat zag er zeer goed uit.
Joszef
 Joszef - donderdag 08 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
waar las je dat?
Peer
 Peer - donderdag 08 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Hij is al maanden geblesseerd en past dus uitstekend in onze selectie.
(artikel is te lezen bij Feyenoord headliner)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2009 door Peer --
Joszef
 Joszef - donderdag 08 januari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
http://www.metacafe.com/watch/906250//
Ronneke
 Ronneke - donderdag 08 januari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 21:29 schreef Peer het volgende:
Hij is al maanden geblesseerd en past dus uitstekend in onze selectie.
(artikel is te lezen bij Feyenoord headliner)
Mee eens, niet nog een sukkelaar erbij, hoe goed hij ook mag wezen. Geblesseerd hebben we ook niets aan hem.
sevillana
 sevillana - donderdag 08 januari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 22:01 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Mee eens, niet nog een sukkelaar erbij, hoe goed hij ook mag wezen. Geblesseerd hebben we ook niets aan hem.
is overigens (ook) een aanvallende middenvelder, hebben we niet direkt nodig!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 08 januari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Ik heb een hekel aan transfer geruchten ,99 van de 100 namen blijfen geruchten.
derq
 derq - donderdag 08 januari 2009 - 22:56   quote  deeplink  
joa en de guzman is al weg :P
Robertz
 Robertz - vrijdag 09 januari 2009 - 00:15   quote  deeplink  
een Tunesier;we hebben er al eeens een gehad;laat het maar een gerucht blijven,dan komt hij zeker niet.
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 09 januari 2009 - 00:54   quote  deeplink  
Laat die chiwawa maar wegblijven...
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 09 januari 2009 - 09:18   quote  deeplink  
FILMPIE ZIET ER NIET SLECHT UIT, MAAR IS DAT HET ENIGSTE FILMPIE WAT ZE VAN HEM HEBBEN??? MAAR IS HIJ NOG STEEDS GEBLESSERD??? WANT DAN HEBBEN WE WEINIG AAN HEM..... WE ZIEN HET ALLEMAAL WEL. FEYENOORD DOET TOCH WAT HET ZELF WIL
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 januari 2009 - 09:21   quote  deeplink  
wie?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 14:25   quote  deeplink  
niet doen , is een zaalvoetballer meer ook niet , daarbij is t ook nog een moslim en die hebben we hier al genoeg , en zelfs als ze hier jaren wonwen hebben ze nog moeite met aanpassen..............
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 09 januari 2009 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 14:25 schreef jantje 1974 het volgende:
niet doen , is een zaalvoetballer meer ook niet , daarbij is t ook nog een moslim en die hebben we hier al genoeg , en zelfs als ze hier jaren wonwen hebben ze nog moeite met aanpassen..............
Dit soort kortzichtige opmerkingen heb ik niet achter jou gezocht. Jammer dat je af en toe zo kan vergissen in mensen.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 09 januari 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 14:36 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Dit soort kortzichtige opmerkingen heb ik niet achter jou gezocht. Jammer dat je af en toe zo kan vergissen in mensen.
feyenoord kampioenen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2009 door Richard Lagrouw --
fey21
 fey21 - vrijdag 09 januari 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 14:36 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Dit soort kortzichtige opmerkingen heb ik niet achter jou gezocht. Jammer dat je af en toe zo kan vergissen in mensen.
helemaal mee eens.
ik heb me ook vergist in deze mensen.
Misschien moeten zij maar emigreren naar de VS, dan komen zij hun soortgenoten tegen...

en trouwens, hoe zit het met spelers als el ahmadi en sahin??
haten jullie hen ook op grond van hun geloof?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door fey21 --
derq
 derq - vrijdag 09 januari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
donder op zeg, in rotterdam is het echt wel heel erg en voel je je als nederlander niet meer thuis. wat jantje bedoelt is dat exoten zich hier moeilijk snel thuis voelen en lekker in hun vel gaan zitten.
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 januari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 17:08 schreef derq het volgende:
donder op zeg, in rotterdam is het echt wel heel erg en voel je je als nederlander niet meer thuis. wat jantje bedoelt is dat exoten zich hier moeilijk snel thuis voelen en lekker in hun vel gaan zitten.
Off Topic;
Het is idd dus wel een feit dat in de stad Rotterdam zelf mensen die niet echt een band met Rotterdam en/of Nederland hebben zo langzamerhand de meerderheid van de inwoners van Rotterdam vormen of aan het vormen zijn. Ook ik hoor bij die groep "originele" Rotterdammers die uit de stad zijn vertrokken.
fey21
 fey21 - vrijdag 09 januari 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 17:08 schreef derq het volgende:
donder op zeg, in rotterdam is het echt wel heel erg en voel je je als nederlander niet meer thuis. wat jantje bedoelt is dat exoten zich hier moeilijk snel thuis voelen en lekker in hun vel gaan zitten.
verhuis dan naar barendrecht.
maar vergelijk turks/marokkaanse probleemjongeren nooit met het islam
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 09 januari 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 15:45 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Jij woont dus niet in Rotterdam of in een andere grote stad. ben in hart en nieren een Rotterdammer, maar ik ben weg getrokken. Waarom zou dat zijn denk je??????? Hint: We hebben er nu ook al een als burgemeester. Kom er maar eens wonen. Leuk als je van de 32 leerlingen, een van de twee echte Nederlanders ben. Is nu inmiddels al 20 jaar geleden, dus reken uit je winst. niet oordelen tot je het klappen van de zweep kent!!! Of ken je ze?????
Dus jij bent weggetrokken vanwege moslims zeg je?
Hint: Je scheert mensen over één kam.
Verdiep je eens in andere culturen, scheelt een hoop frustratie.

Wat betreft het niet oordelen, je beoordeelt mij over mijn ervaringen met 'moslims', terwijl je geen idee heb wie ik ben en wat ik in het dagelijks leven doe. Oordeel je altijd zo snel? Dan denk ik dat je eerder de oorzaak van jouw verhuizing bij jezelf moet zoeken ipv het bij een ander te leggen. Maar ja, dat is natuurlijk wel makkelijk hè?

quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 17:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

Off Topic;
Het is idd dus wel een feit dat in de stad Rotterdam zelf mensen die niet echt een band met Rotterdam en/of Nederland hebben zo langzamerhand de meerderheid van de inwoners van Rotterdam vormen of aan het vormen zijn. Ook ik hoor bij die groep "originele" Rotterdammers die uit de stad zijn vertrokken.
Triest dat je als 'originele' Rotterdammer dan de feiten niet kent. 55%, dus de meerderheid, van Rotterdam is nog steeds autochtoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door Kadaver --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Saidi , Ghaly zijn toch goede voorbeelden? De mentaliteit van hun past niet bij de onze , in NL (en vooral in de randstad) wordt veel kritiek op de man gegeven , hier hebben deze mensen veel moeite mee , zelfs limburgers en brabo's hebben al moeite in de kuip te aarden , ik heb niks tegen moslims,negers,joden of wat dan ook ik vind alleen noord-afrikaanse spelers niet geschikt omdat ik ze niet snel genoeg vind integreren , zo vind ik ook zuid-amerikanen moelilijk voor Feyenoord die aarden beter bij PSV omdat daar een wat rustigere sfeer is, is niet mijn bedoeling geweest om hier een heftige discussie over moslims op te wekken..........
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 09 januari 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Moslims, negers, joden... Religie, etniciteit en ras... dan blijft er niet veel meer over hè?
Tuurlijk, Saidi en Ghaly zijn geflopt hier in de Kuip, evenals Ekramy, maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat met hun religie te maken heeft.(?!?)
Maar ik vind El-Ahmadi als noord-Afrikaan en Wijnaldum, Fer, Bahia, Tiendalli, Biseswar en Slory als Zuid-Amerikanen het anders wel redelijk tot goed doen in de Kuip.
Het lijkt me sterk dat mensen die moeite hebben met kritiek (hoort kritiek niet onderbouwend te zijn?) ras- of religieafhankelijk is. Ik denk eerder dat het te maken heeft met onze individualistische, maar vooral angstige mentaliteit. Wat de boer niet lust, vreet'ie niet.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
zijn bijna allemaal jongens in NL opgegroeid en meeste zijn gewoon ook nog nederlanders , die jij noemt dus das onzin , feit is gewoon dat noord-afrikanen en zuid-amerikanen over het algemeen maar moeilijk aarden in de kuip , maar goed jij hebt jouw mening en ik geef alleen maar feiten en dat mag allebei!
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 09 januari 2009 - 19:11   quote  deeplink  
Mag zeker allebei jantje, maar als een Rotterdammer die voetballers op straat zou zien lopen, zonder dat hij zou weten dat ze bekend zijn, zouden het ook slechts buitenlanders zijn. En of je alleen maar feiten geeft...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 19:17   quote  deeplink  
dit slaat natuurlijk helemaal nergens op ! Jij neemt dit verhaal teveel op alsof t om buitenlanderhaat ofzo gaat , daar gaat t niet om wat ik bedoel te zeggen is : we hebben weinig geld maar wel versterking ndig dan zou ik t geld uigeven aan een goede nederlander of scandinavier of voor mijn part een australier die passen zich sneller aan , kijk een supergoede afrikaan of zuid-amerikaan mag altijd maar niet dubbel risico door een speler uit de b-garnituur die ook nog eens uit een land met totaal andere cultuur komt te halen dat is wat ik bedoel! en at jij hierboven schrijft is natuurlijk echt onzin en heeft met mijn opmerking niets te maken!
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 09 januari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Nee, ik heb het over kortzichtigheid. Hierboven wordt een filmpje gepost van een indrukwekkende voetballer, althans in het filmpje, en jij zegt dat we die niet moeten halen, omdat het volgens jou een moslim is, dat we die volgens jou genoeg hebben in NL en vanwege zijn moslim zijn niet kan aarden in de Kuip. Leest je bericht maar na.
Deze speler werd tot zijn blessure gevolgd door grote Italiaanse clubs. Dat maakt mij enthousiast. Waarom is het dan opeens b-garnituur?
Ik ben het overigens er wel mee eens dat Scandinaviers zich makkelijker aanpassen in onze competitie. Maar buitenkansjes blijven buitenkansjes, ongeacht afkomst.

Nog even ter benadrukking, ik heb helemaal niets tegen jou persoonlijk. Sterker nog, ik vind jou altijd een van de meeste reëele en best opbouwende posters. Dus dit valt me daarom tegen. Maar goed, ieder zijn mening nogmaals...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door Kadaver --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 19:31   quote  deeplink  
ach , ja ik heb nu eenmaal een slecht gevoel bij spelers uit die landen , heb er zoveel zien mislukken , en een speler die niet eens meer in beeld is bij t nationale team van tunesie daar heb ik geen goed gevoel bij , en betreft die uitspraak over moslims : die hoort idd niet op dit forum.
fey21
 fey21 - vrijdag 09 januari 2009 - 19:41   quote  deeplink  
zo kent deze soap alsnog z'n happy end
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 19:55   quote  deeplink  
ja blij toe , (nu snel naar ander forum aar ik el lekker kan zeuren over moslims............) haha nee geintje !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 januari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 19:55 schreef jantje 1974 het volgende:
ja blij toe , (nu snel naar ander forum aar ik el lekker kan zeuren over moslims............) haha nee geintje !
De Jihad isch bigonnen het zwaard van ALLAH zal jou lot uitspreken.
Morgen bei zonsopkomt word je getroffem door donder en blieksem.

Nee ff zonder dollen Jantje ik vond Chaly en Saidi helemaal niet slecht.Alleen zoals zo velen niet op de juiste manier gemotiveerd.Nou ik ga weer ff verder mijn KEBAB en Dönner wordt koud.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 20:31   quote  deeplink  
nee waren prima spelers maar het werd uiteindelijk toch ook weer niks , en of dat komt dat ze het zelf niet begrepen of dat wij hun niet begrepen : HET WERKTE NIET en dat is dus juist wat ik bedoel , ze hebben een bepaalde trots die botst met onze mentaliteit en daar ligt t probleem in mijn ogen , ennuhhhhhhhhhh kom maar op met dat zaard hoor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 januari 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 20:31 schreef jantje 1974 het volgende:
nee waren prima spelers maar het werd uiteindelijk toch ook weer niks , en of dat komt dat ze het zelf niet begrepen of dat wij hun niet begrepen : HET WERKTE NIET en dat is dus juist wat ik bedoel , ze hebben een bepaalde trots die botst met onze mentaliteit en daar ligt t probleem in mijn ogen , ennuhhhhhhhhhh kom maar op met dat zaard hoor!
Ha ha ha ja er zit wel wat in want bij de Spurs hebben ze het ook wel gehad met Ghally.
Ik ben zelf een Vlaardinger en op het laatst was het ook 80% Turk in de straat.Ik heb een hoop Turkse Palastijnse Marokaanse en Surinaamse vrienden.Allemaal hier geboren en zelfs zij zullen jou gelijk geven .Want het zijn die mensen die hier de laatste 15 jaar zijn komen wonen.Zelfs die Marokanen kunnen zich niet vinden in de mentaliteit van de nieuwkomers.
Je bedoelt geen moslims maar die k...utmarokkanen die het voor de rest verzieken.Die er voor zorgen dat mijn vrienden nu ook worden aangekeken op straat alsof ze k..utmarokken zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 21:03   quote  deeplink  
laten we het wel alleen over voetballers proberen te houden , anders loopt t uit de hand....................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 januari 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 21:03 schreef jantje 1974 het volgende:
laten we het wel alleen over voetballers proberen te houden , anders loopt t uit de hand....................
Oke Jantje we laten het rusten...........

PS wat vind jij van die Polen ??
In de gracht gooien zekers.Whahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
bedoel je pluspolen of minpolen??
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 januari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Kadaver - vrijdag 09 januari 2009 - 18:18 quote deeplink

quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 15:45 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Jij woont dus niet in Rotterdam of in een andere grote stad. ben in hart en nieren een Rotterdammer, maar ik ben weg getrokken. Waarom zou dat zijn denk je??????? Hint: We hebben er nu ook al een als burgemeester. Kom er maar eens wonen. Leuk als je van de 32 leerlingen, een van de twee echte Nederlanders ben. Is nu inmiddels al 20 jaar geleden, dus reken uit je winst. niet oordelen tot je het klappen van de zweep kent!!! Of ken je ze?????

Dus jij bent weggetrokken vanwege moslims zeg je?
Hint: Je scheert mensen over één kam.
Verdiep je eens in andere culturen, scheelt een hoop frustratie.

Wat betreft het niet oordelen, je beoordeelt mij over mijn ervaringen met 'moslims', terwijl je geen idee heb wie ik ben en wat ik in het dagelijks leven doe. Oordeel je altijd zo snel? Dan denk ik dat je eerder de oorzaak van jouw verhuizing bij jezelf moet zoeken ipv het bij een ander te leggen. Maar ja, dat is natuurlijk wel makkelijk hè?

quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 17:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

Off Topic;
Het is idd dus wel een feit dat in de stad Rotterdam zelf mensen die niet echt een band met Rotterdam en/of Nederland hebben zo langzamerhand de meerderheid van de inwoners van Rotterdam vormen of aan het vormen zijn. Ook ik hoor bij die groep "originele" Rotterdammers die uit de stad zijn vertrokken.

Triest dat je als 'originele' Rotterdammer dan de feiten niet kent. 55%, dus de meerderheid, van Rotterdam is nog steeds autochtoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door Kadaver --

Sorry, maar ik zo m'n sterke twijfels over jouw feit, die 55% dus. Heb het idee dat die 55% betrekking heeft op alles wat 010 is, dus incl. de buitenwijken. Ik doelde op de originele stad, van oost tot west en van noord tot zuid. Betwijfel ook of die cijfers bekend zijn eerlijk gezegd. Overigens doel ik dus niet perse op moslims.
Maar goed, einde topic, ook wat mij betreft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door sevillana --
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 10 januari 2009 - 01:16   quote  deeplink  
damnid..waarom conclusies trekken voor er uberhaupt al uitsluitsel van is?!!..de mensen hier die zo negatief zijn..ga ff zoeken op google naar spelers die een mindere periode hadden,opt gegeven moment zijn weggekocht,of uberhaupt beneden opnieuw zijn begonnen,en die ook weer opgekrabbeld zijn..zoek jij ze ff op?dan spreek ik je volgende week wel weer wanneer je alle namen hebt..al die mensen hebben ook een kans gekregen,waarom deze niet?omdat die blessureleed heeft/had.so wat?vertrouwen doet veel met een persoon,en vooral in onze kuip,bij ons feyenoord,wij staat toch voor kracht?waarom word dat niet getoont in blijk van vertrouwen in een speler?zoals dat wel kan bij andere spelers van FR..en dat filmpje liegt er niet om.dat ventje kan voetballen..en alles wat die nodig heeft,is vertrouwen..zijn er meerde geweest dit seizoen..dus waarom hem niet?dus mocht die UBERHAUPT komen..van mij is die van harte welkom..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2009 door E. FR1908 --
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 10 januari 2009 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb een hekel aan transfer geruchten ,99 van de 100 namen blijfen geruchten.
IDD daar heb ik ook de schijtbalen van laatste tijd:S:S
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 10 januari 2009 - 01:25   quote  deeplink  
dus
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 10 januari 2009 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 18:18 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Dus jij bent weggetrokken vanwege moslims zeg je?
Hint: Je scheert mensen over één kam.
Verdiep je eens in andere culturen, scheelt een hoop frustratie.

Wat betreft het niet oordelen, je beoordeelt mij over mijn ervaringen met 'moslims', terwijl je geen idee heb wie ik ben en wat ik in het dagelijks leven doe. Oordeel je altijd zo snel? Dan denk ik dat je eerder de oorzaak van jouw verhuizing bij jezelf moet zoeken ipv het bij een ander te leggen. Maar ja, dat is natuurlijk wel makkelijk hè?

[..]

Triest dat je als 'originele' Rotterdammer dan de feiten niet kent. 55%, dus de meerderheid, van Rotterdam is nog steeds autochtoon.
Feyenoord kampioenen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2009 door Richard Lagrouw --
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 10 januari 2009 - 08:48   quote  deeplink  
mag het hier ook gewoon over voetbal gaan ?
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 10 januari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
@Richard en Jan,

Ik heb het niet bedoeld om jullie als racisten af te schilderen, dus mochten jullie het zo opgevat hebben, dan bij dezen.

Oké, nu echt klaar met dit offtopic geouwehoer. ;]
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 januari 2009 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 08:48 schreef Ch€sz het volgende:
mag het hier ook gewoon over voetbal gaan ?
Inderdaad, voor die zware discussies over de islam heb je andere fora. Ga daar lekker ouwehoeren tegen elkaar. Dit gaat over een kuttenlikkertje (Chiwawa) die goed kan ballen. Heb het daar dan ook over!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Chikhaoui









0.0065078