BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KAPITAAL VERNIETIGING ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - donderdag 08 januari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Barça heeft ruim 60 miljoen over voor Cesc en Van Persie
Van Persie wederom speler van de maand bij Arsenal

Hadden we hem nog maar in de Kuip! Voor dit soort spelers ga je naar het stadion!
Peer
 Peer - donderdag 08 januari 2009 - 21:34   quote  deeplink  
Laat Barcelona van Persie maar kopen. Vangen wij ook weer geld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2009 door Peer --
sevillana
 sevillana - donderdag 08 januari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2009 - 21:34 schreef Peer het volgende:
Laar Barcelona van Persie maar kopen. Vangen wij ook weer geld!
Tja, dat wel. Al is het beduidend minder dan het had kunnen/moeten zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 08 januari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Als hij bij Arsenal blijft hebben zo wie zo niks..
Als hij nu eens voor 30 miljoen naar Barca vertrekt praten we toch over een aardig bedrag voor Feyenoord.Ik zeg Robin ga maar gauw naar Barca.
Maar ja Sevillana heeft wel gelijk het is wel zuur voor ons....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 januari 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Krijgen we in ieder geval nog wat opleidingscenten...?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 12:12   quote  deeplink  
ach v Persie is toen voor paar miljoen verkocht , voor een speler van Feyenoord wordt echt geen 30milj betaald , wij gaan voor een speler van ifk goteborg toch ook geen miljoenen betalen , een speler wordt pas echt waardevol als ie zich laat zien bij een club met wat meer naam of goede prestaties in europa , helaas geldt dit voor ons allebei niet op dit moment , en betrweft v Persie , die is alweer een jaar of 5 weg dus maar niet teveel aan terug denken , en de speler die hijn nu is is hij daar bij Arsenal geworden , bij ons was het maar een vervelend ventje (die wel goed kon voetballen) maar door te werken met jongens als Henry,Bergkamp etc. is hij dus geworden wat hij nu is , al heb ik nog wel een kanttekening : hij scoort nooit echt héél veel en is ook wel vaak geblesseerd.................
bulke
 bulke - vrijdag 09 januari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
van persie zou echt niet even sterk zijn geworden bij feyenoord dan nu bij arsenal... Je wordt oook beter van trainen met die mensen daar en wedstrijden spelen op een veel hoger niveau. Je kan niet zeggen hoe goed hij was geworden als hij bij feyenoord was gebleven.
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 januari 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 14:08 schreef bulke het volgende:
van persie zou echt niet even sterk zijn geworden bij feyenoord dan nu bij arsenal... Je wordt oook beter van trainen met die mensen daar en wedstrijden spelen op een veel hoger niveau. Je kan niet zeggen hoe goed hij was geworden als hij bij feyenoord was gebleven.
Okay, zit wel iets in. Maar ik kan me nog goed herinneren dat Andre Stafleu, z'n toenmalige trainer bij de B jeugd, met een videoband de Haan binnen kwam. Ook hij was toen(al) onder de indruk en overtuigd van kwaliteit! Dat het later mis is gegaan bij Feyenoord is gewoon erg jammer, maar er zullen meerdere zaken debet aan zijn geweest, niet alleen het karakter van Robin lijkt mij zo!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 09 januari 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 14:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

Okay, zit wel iets in. Maar ik kan me nog goed herinneren dat Andre Stafleu, z'n toenmalige trainer bij de B jeugd, met een videoband de Haan binnen kwam. Ook hij was toen(al) onder de indruk en overtuigd van kwaliteit! Dat het later mis is gegaan bij Feyenoord is gewoon erg jammer, maar er zullen meerdere zaken debet aan zijn geweest, niet alleen het karakter van Robin lijkt mij zo!
Precies!!!! Laten we nu is niet allleen de fout bij de speler zoeken, maar ook bij Feyenoord!!!!
ove kuijt
 ove kuijt - vrijdag 09 januari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 14:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

Okay, zit wel iets in. Maar ik kan me nog goed herinneren dat Andre Stafleu, z'n toenmalige trainer bij de B jeugd, met een videoband de Haan binnen kwam. Ook hij was toen(al) onder de indruk en overtuigd van kwaliteit! Dat het later mis is gegaan bij Feyenoord is gewoon erg jammer, maar er zullen meerdere zaken debet aan zijn geweest, niet alleen het karakter van Robin lijkt mij zo!
Inderdaad, van Persie was ook bij feyenoord al een fantastische speler, maar net als bij bisseswar vond de leiding van feyenoord dat hij pas kwam kijken en dat hij gecorrigeerd moest worden. Ik ben nog altijd telurgesteld dat men op die manier met zo'n talent is omgegaan. Degene die beweren dat van Persie bij Feyenoord nog niet zo goed was hebben hem in die tijd schijnbaar nooit zien spelen. Het talent droop er af.Ik heb het al eerder aangegeven dat toppers als Cruijff en van Hanegem in hun tijd ook op jonge leeftijd niet de makkelijkste waren. Ik ben blij dat verbeek dat nu anders doet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 januari 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 15:56 schreef ove kuijt het volgende:

[..]

Inderdaad, van Persie was ook bij feyenoord al een fantastische speler, maar net als bij bisseswar vond de leiding van feyenoord dat hij pas kwam kijken en dat hij gecorrigeerd moest worden. Ik ben nog altijd telurgesteld dat men op die manier met zo'n talent is omgegaan. Degene die beweren dat van Persie bij Feyenoord nog niet zo goed was hebben hem in die tijd schijnbaar nooit zien spelen. Het talent droop er af.Ik heb het al eerder aangegeven dat toppers als Cruijff en van Hanegem in hun tijd ook op jonge leeftijd niet de makkelijkste waren. Ik ben blij dat verbeek dat nu anders doet.
Hebben we toch nog iets positiefs in deze moeilijke tijden!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Arsenal kwam en dus ging Robin daarheen , wat is nou t probleem ???? Hij mocht gewoon blijven maar wilde zelf weg , maakte er een probleem van als hij linksbuiten moest spelen (wilde op 10 of spits) en als hij ernaast stond was t ventje helemaal boos , maar bij Arsenal wel 2 jaar op de bank gezeten zonder te piepen , maar ja daar zaten mannen als Henry en Bergkamp waar hij wel tegenop keek , ik vind dus dat Feyenoord hier geen enkele blaam bij treft dat hij toen is weggegaan.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 09 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Feyenoord treft ook geen blaam
En daar komt nog bij
Hij is zijn eigenwijsheid en arragogantie verloren door met spelers als Henry te spelen
Daarom is hij zo goed geworden
Bij Feyenoord was dat nooit gebeurd
Nu verdiend Feyenoord 2x wat aan hem
Als hij niet naar Arsenal was gegaan was hij nooit een grote geworden, behalve in zijn hoofd dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KAPITAAL VERNIETIGING ?









0.0064120