BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: eens of oneens??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 07:08 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

30 miljoen uitgave , nou laat maar s zien wat dat dan mag zijn??
en inkomsten klopt helemaal geen reet van , Drenthe 12 miljoen waar zijn die in jou lijstje??

Verder heb je een leuke manier van rekenen maar zo werkt het natuurlijk niet , Gio en Makaay hebben nog waarde maar wordt elk jaar afgeschreven wat logisch is dat is op alles en ze hebben ook weinig gekost dus wat is t probleem? verder moet je natuurlijk ook waarde op t veld hebben en
niet alleen in de boeken.

Je heb weer gelijk Jantje 12 miljoen voor Drenthe .En Paauwe komt ook helemaal niet voor op de lijst.Zou ik nou GvD al jaren in de maling worden genomen door die Derksen.Ben al 11 jaar lid van dit nu opeens geworden kl*te blad ha ha ha
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 12 januari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb weer gelijk Jantje 12 miljoen voor Drenthe .En Paauwe komt ook helemaal niet voor op de lijst.Zou ik nou GvD al jaren in de maling worden genomen door die Derksen.Ben al 11 jaar lid van dit nu opeens geworden kl*te blad ha ha ha
Paauwe stond er wel bij
En die ging transfervrij weg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 07:08 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

30 miljoen uitgave , nou laat maar s zien wat dat dan mag zijn??
en inkomsten klopt helemaal geen reet van , Drenthe 12 miljoen waar zijn die in jou lijstje??

Verder heb je een leuke manier van rekenen maar zo werkt het natuurlijk niet , Gio en Makaay hebben nog waarde maar wordt elk jaar afgeschreven wat logisch is dat is op alles en ze hebben ook weinig gekost dus wat is t probleem? verder moet je natuurlijk ook waarde op t veld hebben en niet alleen in de boeken.
Danny Buijs 750.000
Tiendalli 2.000.000
Timmer 250.000
Joonas Kolka 0
Lensky 500.000
Theo Lucius 1.500.000
Lèonard 0
Charisteas 3.000.000
verkocht 2.500.000

Landzaat 1.500.000
Gio 0
Bruins 1.000.000
De Cler 2.800.000
Hofland 2.600.000
Lee 2.000.000
Makaay 5.000.000
Mols 0
Slory 0
Tomasson 0
Mantega 0
Van Dijk 0
El Ahmadi 5.000.000

Aan de ene kant heb je wel gelijk Jantje betreft Drenthe.
Maar het gaat hier om de aankopen.
Volgens mij zijn onder Bosz Kuijt en Kalou ook verkocht.Als we zo gaan rekenen dan staat Bosz nog in de plus...
En nu ik dankzij jou nog eens kritisch de lijst heb bekeken dan is Kalou nooit aangetrokken en verkocht ,zo ook Patrick Paauwe.Als ik het idd nog eens goed heb bekeken dan klopt het idd niet ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Foutje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Foutje 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 21:10 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Paauwe stond er wel bij
En die ging transfervrij weg
Paauwe Fortuna Sittard 800.000
Transfervrij-Valenciennes

Nu heb jij weer gelijk maar hoe zat het nou met die 25% van 60 miljoen is 25 miljoen?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 12 januari 2009 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Paauwe Fortuna Sittard 800.000
Transfervrij-Valenciennes

Nu heb jij weer gelijk maar hoe zat het nou met die 25% van 60 miljoen is 25 miljoen?
Ik heb even moeten zoeken
En ik kon het eerst niet vinden
Maar het is me toch gelukt
Kijk hier maar: http://www.depers.nl/sport/248306/Feyenoord-zoekt-60-miljoen.html
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 januari 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 23:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik heb even moeten zoeken
En ik kon het eerst niet vinden
Maar het is me toch gelukt
Kijk hier maar: http://www.depers.nl/sport/248306/Feyenoord-zoekt-60-miljoen.html
Ja idd hoe ik er nou bij kom dat het 25% moet zijn GEEN IDEE!!!.Vond het al zo vreemd dat er nooit met 1 woord over is gerept.Zal wel de VI zijn geweest dan......
ff zonder dollen jij ben in het bezit van 12 miljoen.Je gaat er 5 lenen aan Feyenoord totdat het stadion klaar is.Je krijg er na 7 jaar 3% rente over.Dat vind ik dan weer een beetje weinig jij niet?Ik zou daar pas over na gaan denken als ik 30 miljoen zou hebben.8% zou een mooie rente zijn of uuuuuuuuuh.
iig bedankt voor deze informatie hier word mijn beeld betreft dit geval een stuk duidelijker van.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 13 januari 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja idd hoe ik er nou bij kom dat het 25% moet zijn GEEN IDEE!!!.Vond het al zo vreemd dat er nooit met 1 woord over is gerept.Zal wel de VI zijn geweest dan......
ff zonder dollen jij ben in het bezit van 12 miljoen.Je gaat er 5 lenen aan Feyenoord totdat het stadion klaar is.Je krijg er na 7 jaar 3% rente over.Dat vind ik dan weer een beetje weinig jij niet?Ik zou daar pas over na gaan denken als ik 30 miljoen zou hebben.8% zou een mooie rente zijn of uuuuuuuuuh.
iig bedankt voor deze informatie hier word mijn beeld betreft dit geval een stuk duidelijker van.
Ze zoeken ook mensen met een Feyenoord hart
Iederen bank geeft meer rente
Daarom moeten de geldschieters iets met Feyenoord hebben
Ze moeten het doen voor de club, niet voor zichzelf
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 13 januari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Allemaal leuk en aardig die verhalen dat het wel goed gaat komen als we maar geduld hebben. Mijn vraag is er maar 1.
Waar is dat dan op gebaseerd?
Leuk dat de jeugd staat te trappelen maar die zijn niet in staat om het elftal te dragen en als ik eerlijk moet zijn zie ik maar 1 potentieele topper en dat is Wijnaldum. De rest zijn aardige voetballers maar geen echte toppers.
En waar moet het geld vandaan komen? Weer lenen ?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Daar zijn ze toch mee bezig, om weer nieuwe leningen af te sluiten. 60 miljoen willen ze lenen.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 14 januari 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 23:11 schreef F.L.E het volgende:
Allemaal leuk en aardig die verhalen dat het wel goed gaat komen als we maar geduld hebben. Mijn vraag is er maar 1.
Waar is dat dan op gebaseerd?
Leuk dat de jeugd staat te trappelen maar die zijn niet in staat om het elftal te dragen en als ik eerlijk moet zijn zie ik maar 1 potentieele topper en dat is Wijnaldum. De rest zijn aardige voetballers maar geen echte toppers.
En waar moet het geld vandaan komen? Weer lenen ?
Het gaat er natuurlijk om hoe ze met het geld omgaan
Laten we zeggen dat het lukt en ze krijgen die 60 Miljoen
Daar betalen ze dan per jaar 1,8 miljoen rente over
Bij de bank waar ik nu zit krijg je daar per jaar 3,06 miljoen rente over
Dan maken ze 1,26 miljoen winst per jaar waar ze niks voor hoeven doen
ALS ze dat geld dan gewoon op de bank zetten tot het nieuwe stadion klaar is, dat is 2018
Dat is nog 8 tot 9 jaar
Dat komt neer op ruim 11 miljoen
Dat zou betekenen dat Feyenoord zo goed als uit de schulden komt zonder er iets voor te doen

Kortom, afhankelijk van wat Feyenoord met het geld doet, KAN het een heel goed idee zijn

Stel dat de club er allemaal spelers voor koopt, dan moeten die spelers zich 2 keer plaatsen voor de champions leage, dan heb je het geld er ook uit
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
je gaat niet 60 miljoen bij 1 bank stallen. kijk wat er in ijsland gebeurt.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 23:11 schreef F.L.E het volgende:
Allemaal leuk en aardig die verhalen dat het wel goed gaat komen als we maar geduld hebben. Mijn vraag is er maar 1.
Waar is dat dan op gebaseerd?
Leuk dat de jeugd staat te trappelen maar die zijn niet in staat om het elftal te dragen en als ik eerlijk moet zijn zie ik maar 1 potentieele topper en dat is Wijnaldum. De rest zijn aardige voetballers maar geen echte toppers.
En waar moet het geld vandaan komen? Weer lenen ?
ECHTE toppers spelen ook niet bij Feyenoord , Feyenoord heeft in de laatste 25 jaar 2 toppers opgeleid : v Persie en v Bronckhorst zou dus sterk zijn als we er nu ineens 5 tegelijk hadden! Ik vind Fer ook een zéér Feyenoord waardig talent , en over "t elftal dragen" dat mag je toch wel verwachtten van jongens als Hofland,Cler,Gio,Landzaat en Makaay dus daarop is dat gebaseerd ! Deze selectie bergd best kwaliteit nu moet het er nog uitkomen. verder een tip voor jou FLE als je echt graag echte toppers wil zul je naar een andere club moeten gaan kijken maar niet bij Feyenoord!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ik ben niet degene die roept dat als we maar geduld hebben het allemaal goedkomt. Ik vraag me alleen af waar dat op gebaseerd is.En voor het bovenstaande rijtje met spelers is het contract volgend jaar afgelopen. Ze hebben trouwens al 1,5 jaar de tijd gehad om de ploeg te "dragen".
Ik zou wel eens willen weten waarop gebaseerd word dat dit nu de tweede seizoenshelft wel gaat gebeuren. Op hoop en nieuwe elan?
Ik lees en hoor helemaal niets over beleid om de schulden weg te werken. Het enige wat er word geroepen is bij Arsenal , de hockeyheren en het waterpolo werkte het ook.
Dat is mij te makkelijk. Het enige wat de zittende heren willen is dat de achterban zich koest houdt. Dan zullen er toch snel resultaten geboekt moeten worden anders is die rust zo over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door F.L.E --
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 14 januari 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Jullie hebben je zin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 mei 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 22:22 schreef hotjumper het volgende:
1 ding staat wel, slechter dan onder bosz is het bij geen één td gegaan...
Leo Beenhakkert joh!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: eens of oneens??









0.0064208