BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: clausule Timmer; niet meer laten keepen ????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 10 januari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Ik lees net dat Timmer gebruik wil maken van zijn clausule in zijn contract. Dit houdt in dat hij volgend jaar ook nog onder contract staat bij Feyenoord als hij dit seizoen een bepaald aantal wedstrijden speelt. Timmer gaf aan dat hij dit aantal wedstrijden bijna bereikt heeft.
Wat mij betreft speelt Timmer dus niet meer! Wat vinden jullie?
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 10 januari 2009 - 13:30   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet nog een jaar met die kerel. Zulke gasten moeten ook weten wanneer ze de handdoek in de ring moeten gooien. Zijn opvolger, Mulder, staat allang te trappelen om fufore te maken in de Kuip!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 10 januari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
volgend jaar Mulder, v. Dijk en Darley het laten uitvechten
moa
 moa - zaterdag 10 januari 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 13:30 schreef Kadaver het volgende:
Alsjeblieft niet nog een jaar met die kerel. Zulke gasten moeten ook weten wanneer ze de handdoek in de ring moeten gooien. Zijn opvolger, Mulder, staat allang te trappelen om fufore te maken in de Kuip!
En wat doen we dan als Mulder de eerste 3 wedstrijden 10 ballen laat gaan? Gooien we hem dan de rest van het seizoen gewoon voor de leeuwen? Lijkt me niet verstandig.

quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 14:00 schreef Richard Lagrouw het volgende:
volgend jaar Mulder, v. Dijk en Darley het laten uitvechten
Volgend jaar is v. Dijk er niet meer,
Komend seizoen liefst een nieuwe keeper, bijv. een Krul/Waterman/vd Bussche/ GENTENAAR.. ?
Dit zodat we Mulder en Darley in ieder geval kunnen wisselen, zodat ze zonder (te veel) kleerscheuren aan de Kuip e.d. kunnen wennen.
Geen nieuwe keeper = Nog een jaartje Timmer.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 januari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
wat een kul optie, die man moet gewoon weg...
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 10 januari 2009 - 21:56   quote  deeplink  
moa ik ben t voor t eerst 100% met jou eens!
Bloedgroep-FFFFF
 Bloedgroep-FFFFF - zaterdag 10 januari 2009 - 23:42   quote  deeplink  
Weg Angsthaas, GO. Laat hem NIET meer spelen, zodat de clausule niet in werking gaat, dus eind v h seizoen, Dag Henkie, je bent de zwakste SCHAKEL, geef ons maar nog even v DIJK, erger als Timmer kan niet, kost teveel punten,. ipv dat hij ze oplevert voor ons. Dag Henkie, oh´ngoal? Oh, ik stond erbij en keek ernaar!!!!
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 11 januari 2009 - 00:05   quote  deeplink  
erger dan Timmer kan niet... vergeet Grandel niet he, lol
Ronneke
 Ronneke - zondag 11 januari 2009 - 10:25   quote  deeplink  
PLeit ik voor, spelersbegeleider wordt hij.
Doe dit dan met onmiddelijke ingang aub.
Marciano
 Marciano - zondag 11 januari 2009 - 11:37   quote  deeplink  
TUURLIJK WEL! maar wel als laaste mogelijk heid!
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 januari 2009 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 13:30 schreef Kadaver het volgende:
Alsjeblieft niet nog een jaar met die kerel. Zulke gasten moeten ook weten wanneer ze de handdoek in de ring moeten gooien. Zijn opvolger, Mulder, staat allang te trappelen om fufore te maken in de Kuip!
Mag best nog een jaartje op de bank zitten hoor.
Cock
 Cock - zondag 11 januari 2009 - 12:13   quote  deeplink  
Jaartje bank ziten achter van Dijk ? laat hem maar op de tribune plaatsnemen enige beetkje veilige plek waar hij Feyenoord geen schade kan toebrengen
prima lijnkeeper voor de rest waardeloos en dit roep ik al jaren
jammer dat hij niets heb bijgeleerd in al de jaren
spelersbegeleider prima maar niet bij Feyenoord
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 januari 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 21:56 schreef jantje 1974 het volgende:
moa ik ben t voor t eerst 100% met jou eens!
Ik niet, Ik denk dat mulder het wel aan kan. meer fouten dan timmer maakt ie toch niet. Maar daarom zou ik hem nu al liever zien komen, seizoen is toch al om zeep, had ie mooi kunnen wennen.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 11 januari 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Het is een vreemd bericht.
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ze niet creatief met hun contracten zijn.
moa
 moa - maandag 12 januari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 22:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik niet, Ik denk dat mulder het wel aan kan. meer fouten dan timmer maakt ie toch niet. Maar daarom zou ik hem nu al liever zien komen, seizoen is toch al om zeep, had ie mooi kunnen wennen.
Mulder heeft nog niks bewezen, je kan het niet maken om hem in een volle kuip neer te gooien en er vervolgens maar het beste van te hopen. Dat zou pas echt wanbeleid zijn.
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Heeft vorig seizoen al gespeeld en dat ging niet onverdienstelijk.
moa
 moa - maandag 12 januari 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:31 schreef hotjumper het volgende:
Heeft vorig seizoen al gespeeld en dat ging niet onverdienstelijk.
Welgeteld 2 wedstrijden,

Je kan niet van een debuterende speler verwachten dat hij er gelijk staat, ik denk ook dat Mulder goed genoeg is om onze eerste vaste keeper te worden, maar hij heeft wel houvast nodig, zoals elke jonge speler die nodig heeft.

Het is een gegeven dat elke jonge debuterende speler te maken krijgt met vormverlies/terugval en dus wisselvallige resultaten. Als je als topclub wil meedoen kan je niet zomaar een jonge keeper er blind het hele seizoen in zetten.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 12 januari 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 11:46 schreef moa het volgende:

[..]

Mulder heeft nog niks bewezen, je kan het niet maken om hem in een volle kuip neer te gooien en er vervolgens maar het beste van te hopen. Dat zou pas echt wanbeleid zijn.
Je moet zo'n jongen er toch een keer ingooien
En Timmer kost ons ook punten
Waarom mag Mulder ons dan geen punten kosten?
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:38 schreef moa het volgende:

[..]

Welgeteld 2 wedstrijden,

Je kan niet van een debuterende speler verwachten dat hij er gelijk staat, ik denk ook dat Mulder goed genoeg is om onze eerste vaste keeper te worden, maar hij heeft wel houvast nodig, zoals elke jonge speler die nodig heeft.

Het is een gegeven dat elke jonge debuterende speler te maken krijgt met vormverlies/terugval en dus wisselvallige resultaten. Als je als topclub wil meedoen kan je niet zomaar een jonge keeper er blind het hele seizoen in zetten.
volgens mij ging het met Dudek destijds ook zo en die begon ook niet echt vlekkeloos. Wat wel een probleem kan worden is dat hij voor zich een gammele verdediging heeft staan, daar had Dudek minder last van.
sevillana
 sevillana - maandag 12 januari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 19:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

volgens mij ging het met Dudek destijds ook zo en die begon ook niet echt vlekkeloos. Wat wel een probleem kan worden is dat hij voor zich een gammele verdediging heeft staan, daar had Dudek minder last van.
BINGO!!!
moa
 moa - maandag 12 januari 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 18:07 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Je moet zo'n jongen er toch een keer ingooien
En Timmer kost ons ook punten
Waarom mag Mulder ons dan geen punten kosten?
Er van uit gaan dat we een keeper opstellen die ons punten kost, is sowieso een slecht uitgangspunt.
moa
 moa - maandag 12 januari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 19:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

volgens mij ging het met Dudek destijds ook zo en die begon ook niet echt vlekkeloos. Wat wel een probleem kan worden is dat hij voor zich een gammele verdediging heeft staan, daar had Dudek minder last van.
En met Dudek is dat toen idd. goed gelopen, maar dat lijkt mij geen garantie voor succes?
Ik zeg overigens ook niet dat Mulder geen minuten mag maken, het lijkt me gewoon onverstandig om hem gelijk maar tot eerste keeper te bekronen en te hopen op goed resultaat. Dat zou namelijk meer lijken op gokken dan op beleid.
fey21
 fey21 - maandag 12 januari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
mulder is nog niet klaar voor een basisplaats.
hij kan weliswaar leuk keepen in de jupiler l, maar tegen clubs als twente of groningen is het andere koek...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 12 januari 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 20:33 schreef moa het volgende:

[..]

Er van uit gaan dat we een keeper opstellen die ons punten kost, is sowieso een slecht uitgangspunt.
Timmer kost ons punten, dat bewijst hij al 2 jaar
Een jonge onervaren keeper kost altijd punten
Kortom, de keepers die we hebben (volgend seizoen) kosten punten
Dan is het vrij logisch om er van uit te gaan dat we een keeper opstellen die ons punten kost
Feyenoord heeft gewoon geen keeper die punten voor je wint
Mulder kan dat gaan doen, maar dan moet hij eerst fouten maken om te leren
Als je hem nu de Kuip in stuurt maakt hij ze, stuur je hem er over 5 jaar in maakt hij ze ook
Elke keeper moet wennen aan de Kuip en zal dus eerst punten kosten

Gomes kostte PSV het eerste seizoen ook punten
Daarna maakte hij PSV kampioen
Elke nieuwe keeper kost een club eerst punten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
precies en als het legioen hem blijft steunen zal hij alleen maar sneller groeien.
Jeli
 Jeli - maandag 12 januari 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Timmer is misschien niet de beste keeper in Nederland, maar als ik die reacties hierboven lees is het net alsof hij er helemaal niets van kan. Iedereen zegt dat hij ons punten kost, maar dat geldt voor bijna alle keepers. Als een keeper een fout maakt dan kost dat vaak punten. En Timmer maakt echt niet meer fouten dan de keepers die hierboven genoemd worden. Ik moet trouwens heel goed nadenken om een wedstrijd op te noemen waarin Timmer ons daadwerkelijk punten heeft gekost. Bij de meeste tegendoelpunten gingen de verdedigers in de fout.

Wat mij betreft heeft Feyenoord veel meer behoefte aan een goede centrale verdediger en een creatieve aanvaller. Timmer is nog steeds één van de betere keepers keepers in Nederland. Hij wordt niet voor niets geselecteerd voor het ned elftal. Een beetje meer respect verdient hij wel!
fr emiel
 fr emiel - maandag 12 januari 2009 - 22:43   quote  deeplink  
timmer moet gewoon plaats maken voor een goede jonge keeper als het nou mulder is of darley....
We hadden ekramy gewoon nu moeten hebben en een kans moeten geven, ik weet zeker dat die jongen het ver geschopt had. Ook al had ie ook paar domme fouten gemaakt. Maar ik vind wie je in die volle kuip gooit moet je niet gelijk de eerste beste wedfstrijd afserveren..... stel je voor dat jjij er zelf staat....... En timmer heeft veel goeds voor feyenoord gedaan maar laatsste tijd is hij gewoon KUT..... met alle respect...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 januari 2009 - 05:59   quote  deeplink  
Ben het eens met je Jeli dat gedeeltelijk de verdediging schuld heeft aan het minder functioneren van Timmer. Als de verdiging er echter voor zorgt dat de tegenstander minder vaak de 16 binnen komt, zal deze eerder teruggrijpen op de lange, dan wel hoge, bal. Dit is nou niet echt Timmers sterke kant.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 21:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Timmer kost ons punten, dat bewijst hij al 2 jaar
Een jonge onervaren keeper kost altijd punten
Kortom, de keepers die we hebben (volgend seizoen) kosten punten
Dan is het vrij logisch om er van uit te gaan dat we een keeper opstellen die ons punten kost
Feyenoord heeft gewoon geen keeper die punten voor je wint
Mulder kan dat gaan doen, maar dan moet hij eerst fouten maken om te leren
Als je hem nu de Kuip in stuurt maakt hij ze, stuur je hem er over 5 jaar in maakt hij ze ook
Elke keeper moet wennen aan de Kuip en zal dus eerst punten kosten

Gomes kostte PSV het eerste seizoen ook punten
Daarna maakte hij PSV kampioen
Elke nieuwe keeper kost een club eerst punten
Liever een keeper die fouten maakt en er nog van leert, dan een keeper die fouten maakt en alleen maar een grote bek heeft. Timmer heeft het niet meer en hij zal het ook niet meer krijgen. Mulder op doel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: clausule Timmer; niet meer laten keepen ????









0.0056960