BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar naar Hull City?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vi medewerker
 vi medewerker - zaterdag 10 januari 2009 - 18:45   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zaterdag zijn tweede en laatste oefenwedstrijd in Turkije gewonnen. Neftci Bakoe uit Azerbeidjan werd met 5-1 verslagen. Roy Makaay scoorde eenmaal, Leroy Fer en Andwélé Slory scoorden beiden tweemaal.

Dwight Tiendalli moest met enkelblessure het veld verlaten. De verdediger verstapte zich. Naast Tiendalli zal Verbeek komende vrijdag tegen Sc Heerenveen ook geen beroep kunnen doen op De Cler , Vlaar , de Guzman , Tomasson , Wynaldum , Vincken en Landzaat. Diego Biseswar staat op het punt een meerjarig contract te tekenen bij het Engelse Hull City terwijl Timmothy Derijck naar ADO Den Haag lijkt te gaan.

Er is ook goed nieuws voor de Rotterdammers. Kevin Hofland speelde voor het eerst na zijn hamstringblessure weer een helft mee. Het ziet er naar uit dat hij fit is voor de competitiehervatting.
Anja80
 Anja80 - zondag 11 januari 2009 - 12:07   quote  deeplink  
Die VI kwast heeft er lol in dat er zo veel reacties komen op zijn gezwets. Gewoon negeren en hem in zijn eigen sop laten gaar koken dan is ie gauw genoeg weg.
craven
 craven - zondag 11 januari 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 12:07 schreef Anja80 het volgende:
Die VI kwast heeft er lol in dat er zo veel reacties komen op zijn gezwets. Gewoon negeren en hem in zijn eigen sop laten gaar koken dan is ie gauw genoeg weg.
idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 januari 2009 - 16:53   quote  deeplink  
En wat nou als die VI medewerker gelijk heeft ,en Biseswar echt naar Hull City gaat.Dan moet het toch echt voor het geld zijn ...........
fey21
 fey21 - zondag 11 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
hier is een schoonmaker beziggeweest..
Emile
 Emile - zondag 11 januari 2009 - 17:45   quote  deeplink  
ja inderdaad er zijn reacties verwijderd

aub ban die vi medewerker met zn onzin die gast verpest m'n weekend
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 11 januari 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 16:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
En wat nou als die VI medewerker gelijk heeft ,en Biseswar echt naar Hull City gaat.Dan moet het toch echt voor het geld zijn ...........
stel hij gaat naar tottenham hotspur dan hoor je niemand maar dat is de nr 16 van england en hull city is de nr 7 , en van de nr 12 van nl naar de nr 7 ven eng is volgens mij nog steeds een stap vooruit , als hij daar elke week speelt en laat zien at ie bij Feyenoord liet zijn de afgelopen 5 maanden dan komt er snel meer belangstelling , en ja de premier league is nu eenmaal t walhalla van het voetbal dus zou t niet echt onwijs raar vinden als ie daar heen zou gaan hoor! Vergeet niet je speelt wel tegen al die grote clubs!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 januari 2009 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 18:17 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

stel hij gaat naar tottenham hotspur dan hoor je niemand maar dat is de nr 16 van england en hull city is de nr 7 , en van de nr 12 van nl naar de nr 7 ven eng is volgens mij nog steeds een stap vooruit , als hij daar elke week speelt en laat zien at ie bij Feyenoord liet zijn de afgelopen 5 maanden dan komt er snel meer belangstelling , en ja de premier league is nu eenmaal t walhalla van het voetbal dus zou t niet echt onwijs raar vinden als ie daar heen zou gaan hoor! Vergeet niet je speelt wel tegen al die grote clubs!
Ja dat is ook wel zo Jantje men vergeet wel eens dat een club als Hull misschien nog wel groter is als Feyenoord.Maar toch als Tottenham zich meld voor Diego,dan zou ik er toch meer begrip voor hebben als BV Hull ondanks de stand op de ranglijst.

jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 11 januari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
ben ik ook weer met jou eens hoor , maar was even om te reageren op mensen die t echt belachelijk zouden vinden als ie daar heen ging dat vind ik dus niet.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
ik geef hem gewoon gelijk als hij het doet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 januari 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 22:26 schreef hotjumper het volgende:
ik geef hem gewoon gelijk als hij het doet.
Ik ook maar het neem niet weg dat het heel jammer zou zijn voor ons.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 11 januari 2009 - 23:14   quote  deeplink  
Ik denk dat Biseswar gewoon het seizoen afmaakt bij Feyenoord en dan transfervrij vertrekt. Feyenoord zal Biseswar hard nodig hebben in de 2e seizoenshelft om nog kans te maken op Europees voetbal en de KNVB beker.

Als dat lukt kunnen ze hem wellicht overtuigen bij te tekenen met een gelimiteerde transfersom.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 11 januari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
Feyenoord laat al te vaak spelers gratis weg lopen
Eigenlijk moeten ze gewoon een deadline stellen:
Voor de 25ste bijtekenen of je wordt verkocht

Biseswar kan toch nog 2 tot 3 miljoen opleveren
Dat is een hoop geld voor Feyenoord
Dat betekent dat je die 2 zweden kan halen
sevillana
 sevillana - zondag 11 januari 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 23:14 schreef sportdwaas het volgende:
Ik denk dat Biseswar gewoon het seizoen afmaakt bij Feyenoord en dan transfervrij vertrekt. Feyenoord zal Biseswar hard nodig hebben in de 2e seizoenshelft om nog kans te maken op Europees voetbal en de KNVB beker.

Als dat lukt kunnen ze hem wellicht overtuigen bij te tekenen met een gelimiteerde transfersom.
Is ook niet zo'n vreemde gedachtengang!
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2009 - 23:14 schreef sportdwaas het volgende:
Ik denk dat Biseswar gewoon het seizoen afmaakt bij Feyenoord en dan transfervrij vertrekt. Feyenoord zal Biseswar hard nodig hebben in de 2e seizoenshelft om nog kans te maken op Europees voetbal en de KNVB beker.

Als dat lukt kunnen ze hem wellicht overtuigen bij te tekenen met een gelimiteerde transfersom.
Ik hoop het, wellicht dat hij zich loyaal opsteld naar de trainer toe die hem weer een kans gegeven heeft.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 12 januari 2009 - 11:03   quote  deeplink  
denk als er een club was gekomen met een bod van 2 a 3 milj dat Feyenoord allang had gehapt!
opa
 opa - maandag 12 januari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
ik denk niet dat biseswar t niveau van de engelse competitie aankan... Als hij slim is verlengt hij zn contract nog en maakt t seizoen af en volgend seizoen ook nog. Als hij dan nog steeds t zelfde presteerd dan wil ik wel geloven dat hij de engelse competitie aankan. Maar alleen met een goed schot kom je er niet.
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:25 schreef opa het volgende:
ik denk niet dat biseswar t niveau van de engelse competitie aankan... Als hij slim is verlengt hij zn contract nog en maakt t seizoen af en volgend seizoen ook nog. Als hij dan nog steeds t zelfde presteerd dan wil ik wel geloven dat hij de engelse competitie aankan. Maar alleen met een goed schot kom je er niet.
denk dat het niet van belang is of wij ons afvragen of hij het niveau aankan, is maar net wat de gek dr voor geeft.
Ronneke
 Ronneke - maandag 12 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Ik snap dit allemaal niet, hij schopt er een paar in, maakt wat leuke acties en ineens is hij ster speler???? Zegt dat iets over het niveau van hem of tov de huidige feyenoord selectie. Laat hij eerst maar eens een heel jaar goed presteren en moet blij zijn dat hij kan/mag tekenen bij feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 januari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 15:34 schreef Ronneke het volgende:
Ik snap dit allemaal niet, hij schopt er een paar in, maakt wat leuke acties en ineens is hij ster speler???? Zegt dat iets over het niveau van hem of tov de huidige feyenoord selectie. Laat hij eerst maar eens een heel jaar goed presteren en moet blij zijn dat hij kan/mag tekenen bij feyenoord.
Eigenlijk is dat mijn eerste gedachte ook. Net als Derijck .. heeft in principe nog niets laten zien..
Maar aan de andere kant hebben we dit soort gasten nu wel hard nodig, hoe treurig ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Stylzz --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 12 januari 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 15:34 schreef Ronneke het volgende:
Ik snap dit allemaal niet, hij schopt er een paar in, maakt wat leuke acties en ineens is hij ster speler???? Zegt dat iets over het niveau van hem of tov de huidige feyenoord selectie. Laat hij eerst maar eens een heel jaar goed presteren en moet blij zijn dat hij kan/mag tekenen bij feyenoord.
Als Biseswar speelt is Feyenoord veel gevaarlijker onvoorspelbaarder
Biseswar is gewoon onze gevaarlijkste speler op het moment
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 15:34 schreef Ronneke het volgende:
Ik snap dit allemaal niet, hij schopt er een paar in, maakt wat leuke acties en ineens is hij ster speler???? Zegt dat iets over het niveau van hem of tov de huidige feyenoord selectie. Laat hij eerst maar eens een heel jaar goed presteren en moet blij zijn dat hij kan/mag tekenen bij feyenoord.
Als het zo'n eer voor hem is dat ie voor Feyenoord mag voetballen (en dat is het natuurlijk), dan kan jij Feyenoord toch wel met een hoofdletter schrijven ;-)
Op dit moment is hij gewoon 1 van onze betere spelers.
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 15:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat mijn eerste gedachte ook. Net als Derijck .. heeft in principe nog niets laten zien..
Maar aan de andere kant hebben we dit soort gasten nu wel hard nodig, hoe treurig ook.
Derijck heeft mijnsinziens nooit een eerlijke kans gekregen, de wedstrijden die hij in eerdere seizoenen speelden vond ik hem niet slecht. Heb nooit begrepen waarom hij zo nodig verhuurt moest worden.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 12 januari 2009 - 18:46   quote  deeplink  
mee eens Hotjumper , en tuurlijk is t een eer voor Biseswar dat hij bij Feyenoord mag spelen , maar als er een leuke club uit Engeland ofzo komt en hij kan 2 of 3x zoveel verdienen wat is dan die eer nog waard?? Spelers zijn nu eenmaal broodvoetballers en dan stelt eer en supportersschap niets voor , Gio vinden we allemaal een echte Feyenoorder (en terecht) maar hij was ook weg op zijn 21e en speelde zijn beste jaren ook niet in Rotterdam (en ook logisch) dus we moeten niet teveel zeuren over t feit dat spelers geen clubhart hebben want die tijd is echt een beetje geweest.............
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Jantje, met dat stukje reageerde ik op de post van Ronneke, die iets van die strekking aangaf en vervolgens Feyenoord zelf niet met een hoofdletter schrijft.
Ik besef heel goed dat er geen clubvoetballers meer zijn. En ik gun iederéén een dikke boterham bij een leuke club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar naar Hull City?









0.0080080