|
|
Robin
|
|
|
Nou zeg het maar mensen de 1e wedstrijd na de winterstop uit tegen heerenveen. wat denken jullie? ik denk een 0-0 gelijkspel |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan alleen nog maar hopen |
|
|
|
|
derq
|
|
|
hard hard hard winst voor feyenoord! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
we hebben net baku afgeslacht... |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
lol, idd ik gok ook op een ruime 0-10 overwinning xD |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Da's wel waar ja. En die gasten spelen wel al geruime tijd jaar in jaar uit C.L., en bereiken overwegend jaarlijks minimaal kwart finale, toch? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
1-2 24' pranjic 37' bahia 63' biseswar
ik kan er een minuutje naast zitten :p |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
spelers van heerenveen moeten donderdag eerst nog de elfstedentocht rijden. waarschijnlijk is de helft van de selectie vrijdag nog niet eens gefinished. |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
Hofland speelt in ieder geval |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
0-3. Makaay komt op stoom, dus minimaal 2x Makaay. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
denk 1-2 (garcia- Slory Fer) en een afgekeurde goal van Makaay (buitenspel) wat in de herhaling weer geen buitenspel blijkt te zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 12:57 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:denk 1-2 (garcia- Slory Fer) en een afgekeurde goal van Makaay (buitenspel) wat in de herhaling weer geen buitenspel blijkt te zijn. Is Garcia stilletjes verkocht dan? |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: hij is verhuist van grun naar boereveen met de trekker....................haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2009 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Ja sorry zat met grun in de war domdomdom. Dan ga ik voor paolo henrique. |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
Nou, deze wedstrijd dus zonder Verbeek op de bank:S |
|
|
|
|
mmekk
|
|
|
Ik hoop 0-12 .... Luie k*tspelers. Verbeek eruit en Timmer zijn contract verlengt!!! Als dat het beleid is... dan volgend jaar Jupiler-league |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja en nu zul je zien dat ze INEENS hun best gaan doen en vet hard winnen. en dan zeggen ze: ZIE JE WEL??
kneuzen dat zijn ze. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2009 - 16:38 schreef derq het volgende:ja en nu zul je zien dat ze INEENS hun best gaan doen en vet hard winnen. en dan zeggen ze: ZIE JE WEL?? kneuzen dat zijn ze. als dat er voor nodig is om ze te laten winnen dan mij best... |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
Vlemmings zorgt voor ommekeer!!!!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: ik heb liever dat ze verliezen. laat ze maar lekker afgaan. fuck dit seizoen en fuck de hele selectie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: DAT WEL NATUURLIJK !!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2009 - 23:22 schreef derq het volgende:[..] ik heb liever dat ze verliezen. laat ze maar lekker afgaan. fuck dit seizoen en fuck de hele selectie. We zullen zien wat er gebeurt, als Feyenoorder hoop ik altijd dat ze winnen. |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: HOORT TOCH OOK ZO TE ZIJN, NIETS GROTER DAN DE CLUB, FR FOREVER! ??? |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
tsja ik weet niet wat je van morgen moet denken maar ga er in ieder geval heen met gemengde gevoelens |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
nou zal mij benieuwen vandaag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
na de ontwikkelingen van afgelopen week stel ik mijn voorspelling bij.
0-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag het al 20:45 zijn...
Ik ben sinds tijden weer echt nieuwsgierig. |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
nog iemand een internet link om wedstrijd te volgen..? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
edit: zie de speler hieronder...
3 - 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
even testen:
 |
|
|
|
|
crimson1972
|
|
|
verkopen op de markt die verdediging, volgende wedstrijd allemaal thuisblijven |
|
|
|
|
crimson1972
|
|
|
schandalig ,,,,,,ik heb mijn seizoenkaart net versnippert |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dat doe je goed , kan je lekker naar GJV zijn nwe club en neem al zijn fans ook maar mee! weet je wat nou jammer is: je hebt t niet echt gedaan je bluft maar wat! |
|
|
|
|
crimson1972
|
|
|
niet dus, en jij bent er nog trots op , op dit feyenoord |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
ze spelen inspiratieloos totaal geen inzet!!! |
|
|
|
|
crimson1972
|
|
|
klopt en als je dan kansen krijgt ga je het ook niet met makaay redden alleen, loopt ook maar een beetje rondjes te rennen, ik heb wel respect voor bisaswar en tiendali, die werken ten minstte en heel de verdiging moet maar eens wwer bij de f-jes gaan trainen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik ben niet trots , ook boos op spelers maar ook boos op bosz en ook op gjv en jansen , ze hebben allen schuld , maar niet zoals bij de meeste supporters: iedereen heeft schuld behalve gjv dat slaat nergens op! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: is niet waar 1e helft was goed , maar deze ploeg zit in een megadal daar zal echt een trainer voor moeten komen die ze eruit haalt! een trainer die de snaar weet te raken , er is veel kapot in dit team en dat moet gelijmd worden........... |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
biseswar en tiendalli speelden redelijk is nogal makkelijk uit te blinken in een team dat gewoon nog steeds niet bereid is om te werken!!! |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:39 schreef jantje 1974 het volgende:[..] is niet waar 1e helft was goed , maar deze ploeg zit in een megadal daar zal echt een trainer voor moeten komen die ze eruit haalt! een trainer die de snaar weet te raken , er is veel kapot in dit team en dat moet gelijmd worden........... jantje jongen aan 1 helft heb je niets over de hele wedstrijd gezien GEEN INZET niet bereid om te willen werken!! |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Laat dinsdag die gluiperige vuurwerkhandelaar maar op de tribune zitten. Doet niets goed en loopt de andere spelers uit te kafferen. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:41 schreef Dubbel V het volgende:Laat dinsdag die gluiperige vuurwerkhandelaar maar op de tribune zitten. Doet niets goed en loopt de andere spelers uit te kafferen. Lucius was inderdaad weer één van de minste vanavond. Bij de 2e en 3e goal ging hij niet vrijuit. En Fer zat er na een uur weer doorheen leek het. Had gewisseld moeten worden, hoewel El Ahmadi ook weer niet best was. Lichtpuntjes waren er gelukkig ook weer; de goal van Makaay, Biseswar, Tiendalli en de invalbeurten van Bruins en Mols. Deze laatste 2 mogen van mij dinsdag beginnen i.p.v. Slory en El Ahmadi/Fer. |
|
|
|