BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'De Graafschap wil Danny Buijs'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 januari 2009 - 08:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"De Graafschap wil Danny Buijs" (FR-Fans.nl)

hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 09:43   quote  deeplink  
Dag Danny, heel veel succes!
Echte Feyenoorder, matige voetballer. Jammer dat ie het niet waar heeft kunnen maken.
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 10:33   quote  deeplink  
naja goeie club voor hem denk ik,en goed voor de graafschap..dus ik zie dat wel zitten voor alle 3 de partijen.
nog 1 punt..kunnen ze ook green niet kopen?desnoods doe je hem gratis weg
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 12 januari 2009 - 11:02   quote  deeplink  
idd , mooi cluppie voor Danny , hij zou wellicht nog een iets betre club kunnen krijgen op basis van zijn Gronigen tijd maar in NL zit de subtop niet op hem te wachtten denk , ik hoop voor hem eigenlijk een leuke bundesligaclub of een chamionship club misschien??? Kan ie lekker draven en beetje blind voetballen want daar ligt toch wel zijn kracht vind ik !Succes Danny!
moa
 moa - maandag 12 januari 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Strik er om heen, direct weg doen, tegen welk bedrag is niet belangrijk.
Dit betekend in ieder geval dat we 1 speler kunnen aantrekken :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 januari 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Tsja.. als je een speler met deze capaciteiten wegdoet, lijkt mij dat je voor dat geld alleen een zelfde soort speler weer kan aantrekken.

logischerwijs zal dus voor 1 betere speler, 2 mindere weg moeten...
sevillana
 sevillana - maandag 12 januari 2009 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 11:50 schreef Stylzz het volgende:
Tsja.. als je een speler met deze capaciteiten wegdoet, lijkt mij dat je voor dat geld alleen een zelfde soort speler weer kan aantrekken.

logischerwijs zal dus voor 1 betere speler, 2 mindere weg moeten...
Begrijp dat ook Derijck echt Feyenoord wil gaan verlaten. Dat zou dan idd 2 vertrekkende spelers betekenen. Wellicht dat Feyenoord vervolgens tot zaken kan komen in Zweden. Misschien levert dat dan 1 of (eventueel zelfs 2) nieuwe speler(s) op.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 januari 2009 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 12:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

Begrijp dat ook Derijck echt Feyenoord wil gaan verlaten. Dat zou dan idd 2 vertrekkende spelers betekenen. Wellicht dat Feyenoord vervolgens tot zaken kan komen in Zweden. Misschien levert dat dan 1 of (eventueel zelfs 2) nieuwe speler(s) op.
En dan lees ik vervolgens dit : http://www.nu.nl/sport/1897962/lyon-ontvangt-bod-van-65-miljoen-op-benzema.html

en denk ik... zucht...tis een soort van jaloers.

Maar de sport gaat zo langzamerhand echt kapot.. Wij sappelen om een paar rotcenten, in engeland mogen ze miljoenen in t rood staan.
Real Madrid is al jarenlang eigenlijk failliet...

Ik krijg zo langzaam weer zo'n calimero gevoel.. (en das knap voor iemand van 2.04m) ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Stylzz --
opa
 opa - maandag 12 januari 2009 - 13:26   quote  deeplink  
hoeveel levert die pino op denken jullie??
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 januari 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 11:50 schreef Stylzz het volgende:
Tsja.. als je een speler met deze capaciteiten wegdoet, lijkt mij dat je voor dat geld alleen een zelfde soort speler weer kan aantrekken.

logischerwijs zal dus voor 1 betere speler, 2 mindere weg moeten...
dat hoeft natuurlijk niet, neem aan dat petertje nu op zoek gaat naar een verdediger of aanvaller. misschien loopt er nog iets leuks rond voor weinig...
moa
 moa - maandag 12 januari 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat hoeft natuurlijk niet, neem aan dat petertje nu op zoek gaat naar een verdediger of aanvaller. misschien loopt er nog iets leuks rond voor weinig...
Die Zweedse speler die in de belangstelling staat, schijnt nogal een groot talent te zijn met een aflopend contract (Barkroth 16), het zou mooi zijn als die gehaald kan worden van het geld van Buijs. De Zweed hoeft slechts 600.000 euro te kosten naar het schijnt, ik neem aan dat we een vergelijkbaar bedrag ontvangen voor Danny.

Mocht Derijck verkocht worden, dan is het te hopen dat we voor dat geld direct die andere zweed kunnen halen, dan doen we geen slechte zaken met een nieuwe nummer 10 en een extra centrale verdediger in ruil voor twee bankzitters die weg willen.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 12 januari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:26 schreef opa het volgende:
hoeveel levert die pino op denken jullie??
Buijs denk zo rond de 200.000 , Derijck misschien 300.000 maar dan is t wel op hoor dus dan koop je nog niet veel terug........................
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En dan lees ik vervolgens dit : http://www.nu.nl/sport/1897962/lyon-ontvangt-bod-van-65-miljoen-op-benzema.html

en denk ik... zucht...tis een soort van jaloers.

Maar de sport gaat zo langzamerhand echt kapot.. Wij sappelen om een paar rotcenten, in engeland mogen ze miljoenen in t rood staan.
Real Madrid is al jarenlang eigenlijk failliet...

Ik krijg zo langzaam weer zo'n calimero gevoel.. (en das knap voor iemand van 2.04m) ;)
HAHAHAHAHA..:D
erik
 erik - maandag 12 januari 2009 - 14:33   quote  deeplink  
goeie prijs weg doen en een verdediger kopen
craven
 craven - maandag 12 januari 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En dan lees ik vervolgens dit : http://www.nu.nl/sport/1897962/lyon-ontvangt-bod-van-65-miljoen-op-benzema.html

en denk ik... zucht...tis een soort van jaloers.

Maar de sport gaat zo langzamerhand echt kapot.. Wij sappelen om een paar rotcenten, in engeland mogen ze miljoenen in t rood staan.
Real Madrid is al jarenlang eigenlijk failliet...

Ik krijg zo langzaam weer zo'n calimero gevoel.. (en das knap voor iemand van 2.04m) ;)
Styllz zat jij vroeger in de graffiti?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 januari 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Als buijs en Derrijk weggaan is dat alleen maar gunstig voor de salarisruimte, verwacht niet veel transfergeld. Derrijk vind ik nog steed jammer... Die jongen is echt goed, beetje bijschaven en dan kan hij echt van waarde zijn voor Feyenoord. Ik snap hem ook niet, bij ADO zal hij niet beter worden. hij zal daar net als vele anderen verpieteren. Juist nu kan hij bij Feyenoord laten zien wat hij kan, hij staat al 4 wedstrijden of in de basis of speelt een groot gedeelte van de wedstrijd en de trainer is tevreden over hem.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Dag Buijs!!!! We zien je graag nog eens bij ons op de tribune terug om samen onze club aan te moedigen.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 13 januari 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 09:54 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Dag Buijs!!!! We zien je graag nog eens bij ons op de tribune terug om samen onze club aan te moedigen.
ja mee eens ! moet ie niet naast jou gaan zitten want dan zie je niet wie wie is!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 17:33 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ja mee eens ! moet ie niet naast jou gaan zitten want dan zie je niet wie wie is!
Hoe bedoel je dat?????
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 13 januari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
jullie lijken op elkaar!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
vind je???? Ik kan veel beter voetballen joh!!!! Maar qua uiterlijk misschien wel.
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 januari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Lees net dat Feyenoord alleen op de verkoopmarkt aktief zal zijn deze periode. Vooralsnog vind ik het verdacht stil. Vrees dus dat er ook weinig verkocht zal worden, terwijl er wel een paar spelers voor in aanmerking komen. Die bewuste spelers hebben nog gelijk ook, aan het einde van het seizoen gewoon transfervrij vertrekken dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'De Graafschap wil Danny Buijs'









0.0058658